Roerei? Maar dat is nog veel lastiger dan een eitje koken. Misschien is een omelet een goede optie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Gister lukte het niet met het gekookte eitje en vandaag helemaal niet met het gebakken eitje.. Hoe kan je eieren nog meer maken? Misselijk zijn is niet echt leuk, al helpt het natuurlijk wel bij niet eten.
Ik heb inderdaad candida (en al jaren last van mijn buik). Ik heb een tijdje geprobeerd echt zo'n suikervrij dieet te volgen maar ik was nog echt een stuk jonger en woonde bij mijn ouders, dus dat lukte niet echt. Ik ga dus wel even naar je lijstje kijken, misschien is het wel handigquote:
Dat klinkt redelijk eng.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm. Pocheren? In een pan koken water gooien (zonder schil)
Koken lukte wel, opeten niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Roerei? Maar dat is nog veel lastiger dan een eitje koken. Misschien is een omelet een goede optie.
De timing moet je op je gevoel/op het zicht doen. Bij een eitje koken kun je nog een kookwekker zetten. Ik vind het behoorlijk lastig om roerei net niet te lang en net niet te kort in de pan te hebben. Als je een chefkok trouwens een omelet ziet maken, dan besef je dat het geen schande is om te worstelen met ei behoorlijk bereiden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Roerei is toch niet zo moeilijk? Je ei is dan toch al kapot dus het enige wat je dan nog fout kan doen is hem laten aanbranden.
Dat valt me ook altijd op. Als je er iets over zegt krijg je een draai om je orenquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zijn er nog de mensen die PDS hebben; die zouden helemaal geen suikers en vetten mogen eten..maar als ik zie wat enkele top posters van het prikkelbare-darm-topic posten in 'wat eten we vandaag' , dan kan ik wel janken. Die eten gerust frituur, pizza, aardappels, jus, mcdonalds etc.
Ik heb een hardloopbroek (gewoon zo'n tight) en daar zit een zakje in voor je sleutels. Bij een andere korte broek zit er ook zo'n klein zakje aan de boord vast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik had nog een vraag. Weten jullie waar je een polsbandje kunt kopen om je huissleutels in te doen tijdens het hardlopen?
Zoiets:quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een hardloopbroek (gewoon zo'n tight) en daar zit een zakje in voor je sleutels. Bij een andere korte broek zit er ook zo'n klein zakje aan de boord vast.
Wat draag jij bij het hardlopen dan?
Broektouwtjes FTWquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:21 schreef -marz- het volgende:
Als ik geen zak heb neem ik één sleutel mee (huis) en die knoop ik aan m'n broektouwtje of schoenveter oid.
Onder m'n kleren, ja.quote:
Hmm ziet er wel goed uit, thanks!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De timing moet je op je gevoel/op het zicht doen. Bij een eitje koken kun je nog een kookwekker zetten. Ik vind het behoorlijk lastig om roerei net niet te lang en net niet te kort in de pan te hebben. Als je een chefkok trouwens een omelet ziet maken, dan besef je dat het geen schande is om te worstelen met ei behoorlijk bereiden.
Roerei-recept van Gordon Ramsay (niet SHE-verantwoord, overigens!).
En hoe bevalt het?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja wel goedIk loop op schema!
Ja wel goed. Ik kan opeens 's ochtends wakker worden nu het echt moet.. En gister had ik helemaal geen trek in koekjes.quote:
En wat doe je nu met de extra tijd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik kan opeens 's ochtends wakker worden nu het echt moet.. En gister had ik helemaal geen trek in koekjes.
Dat kan ook leuk zijn voor een dagquote:
Ga naar een festival een haal de koffiewekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onder m'n kleren, ja.Als ik zo de deur uit durfde, zou ik niet in dit topic zitten! Het is overigens precies het figuur dat ik hoop te krijgen als ik het voor elkaar krijg om m'n lichaam te tonen. Ik heb dezelfde taille-heupverhouding en m'n borsten worden straks ook substantieel kleiner.
Ik heb ookal geen touwtje in m'n broeken. En daar komt bij dat ik 2 huissleutels nodig heb: één voor de buitendeur en één voor de deur in het trappenhuis. Ik ga zo wel even langs de Halfords en eventueel de hardloopwinkel. Toen ik op de basisschool zat, waren die polsbandjes hot en kon je ze overal krijgen. Hmpf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |