abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59339217
-edit- Nee

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 12-06-2008 17:46:16 ]
Ik heb scháááit!!!
pi_59339703
De onrust in al dit soort gevallen ontstaat imo omdat geen van de partijen weet waar ze staan.
Het werkt verhelderend naar zowel ouderwetse moslims als naar de arts als men van te voren weet waar de grenzen liggen. Ook krijg je dan niet dat zgn autochtonen weer ieder opstootje aangrijpen om zich boos te maken over hypocriete toestanden.

Regeringen hebben een duidelijke taak om zich goed te informeren wat redelijk (en financieel en praktisch haalbaar) is zonder het grootste gedeelte van de bevolking voor het hoofd te stoten. En ook om duidelijk uit te dragen dat er wel degelijk grenzen bestaan aan individuele godsdienstige 'voorkeursbehandelingen'. Dat zou integratiebevorderend werken en onder alle partijen rust brengen.

Gelukkig besliste de rechter in dit geval, maar het is beter als iedereen van te voren weet waar hij aan toe is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 12-06-2008 17:09:51 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59342038
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:38 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:
-edit- Nee
Nee???

Dus jij wilt beweren dat een echtpaar dat hun eigen kind laat verrekken, omdat het zogenaamd niet door een vrouwelijke arts geholpen mag worden, geen ernstige kortsluiting in de bovenkamer heeft? Een echtpaar dat nota bene ook nog eens het lef heeft om het ziekenhuis een proces aan te doen? En heb jij toevallig ook enig idee wat voor kindjes er in het algemeen uit twee echtelieden komen, die allebei geestelijk niet helemaal lekker zijn?

Dat krijg je nu eenmaal met die inteelt, en toon jij nou maar eens aan dat het niet waar is. Of wil je het gewoon niet weten?
Ik heb scháááit!!!
pi_59342404
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:

[..]

Nee???

Dus jij wilt beweren dat een echtpaar dat hun eigen kind laat verrekken, omdat het zogenaamd niet door een vrouwelijke arts geholpen mag worden, geen ernstige kortsluiting in de bovenkamer heeft? Een echtpaar dat nota bene ook nog eens het lef heeft om het ziekenhuis een proces aan te doen? En heb jij toevallig ook enig idee wat voor kindjes er in het algemeen uit twee echtelieden komen, die allebei geestelijk niet helemaal lekker zijn?

Dat krijg je nu eenmaal met die inteelt, en toon jij nou maar eens aan dat het niet waar is. Of wil je het gewoon niet weten?
Helemaal juist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_59345661
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zo hoort het.
Onzin. Niks boete. Als je een arts weigert, is dat je eigen probleem. Moslims die blijkbaar zo streng in de leer zijn, verdienen geen medische aandacht.

Laat Allah (de Almachtige toch? ) je maar redden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:17:00 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59346609
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin. Niks boete. Als je een arts weigert, is dat je eigen probleem. Moslims die blijkbaar zo streng in de leer zijn, verdienen geen medische aandacht.

Laat Allah (de Almachtige toch? ) je maar redden...
mwoa, een tijdje gevangenisstraf voor zware kindermishandeling zou ik niet zo slecht vinden voor dit heetgebakerde ventje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59346709
Nergens kan bewezen worden dat het kind gehandicapt ter wereld kwam door geen ingrijpen van een mannelijke arts. Dus geen juridische straf.

Wel mooi dat Allah straft met een gehandicapt kind. Hehehe
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59358166
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:

[..]

Nee???

Je had het in die post over alle moslims...en niet alleen over dat stel (vandaar de moderatie). Ga je toch echt een beetje te ver. Misschien de FAQ even lezen?

Volgende keer moet je voor een klacht over de moderatie in feedback zijn. Niet doorgaan hier dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 11:07:32 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59358511
Ik zie het probleem helemaal niet. De man blijft er toch gewoon bij? Die ziet dan toch zelf wel dat er niks gebeurt tussen zijn vrouw en de arts? Ik vind dat zo'n flauwekul.

En tijdens een bevalling wil een vrouw niet eens dènken aan seks Ze denkt waarschijnlijk eerder: had ik het 9 maanden geleden maar niet gedaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59359592
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Nergens kan bewezen worden dat het kind gehandicapt ter wereld kwam door geen ingrijpen van een mannelijke arts. Dus geen juridische straf.

Wel mooi dat Allah straft met een gehandicapt kind. Hehehe
Nou, volkomen terecht natuurlijk dat dat kind gestraft wordt voor de achterlijkheid van z'n vader. Die zouden ze per direct uit de ouderlijke macht moeten ontheffen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:22:53 #101
3542 Gia
User under construction
pi_59360416
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef El_Matador het volgende:

Uit de OP blijkt dat de handicap het gevolg is van complicaties die door snel ingrijpen voorkomen hadden kunnen worden. Het feit dat de ouders eerst het ziekenhuis aanklaagden, bewijst wel dat de handicap het gevolg is van complicaties. Op welke grond hadden ze dan anders het ziekenhuis aan willen klagen.

De ouders eisten onmiddellijk een vrouwelijke arts. Toen daar niet aan voldaan kon worden en de vader elke hulp van een mannelijke arts weigerde, zijn die complicaties ontstaan. De ouders geven de schuld aan het ziekenhuis: had er maar meteen een vrouwelijke arts moeten komen. Het ziekenhuis geeft de schuld aan de vader: had hij maar geen hulp van een mannelijke arts moeten weigeren.

In elk geval is door te laat ingrijpen het kind nu gehandicapt. Dat moge duidelijk zijn.
pi_59361446
tja, het enige vervelende is dat de samenleving voor dit soort kosten weer kan opdraaien.

-edit-

[ Bericht 43% gewijzigd door paddy op 13-06-2008 13:43:24 ]
pi_59414871
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je daarbij? Dat wij dat zo doen? Bron?
Dat was gewoon duidelijk te zien in de door mij eerder genoemde NOVA docu..

En zoals eerder ook al gezegd was de enige die tegen dit soort praktijken was een, hoe kan het ook ander, een allochtoon arts die zelfs aangaf dat in vaderland dit soort gedrag totaal niet getolereerd wordt.

Maar omdat je blijkbaar nog te lui bent om de reacties te lezen, en je zoals altijd gelijk van alles gaat roepen om het tegen zijn, hier nog even de link. Speciaal voor jou, lief hé?

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5667

En zo te zien is de ziekelijk en doorgeslagen politiek correctheid niet alleen in de ziekenhuizen binnengeslopen wat leidt tot bizarre, absurde situaties. Paddy is er maar druk mee. Maar in een land waarin Turkse studentenverenigingen (ja, maar iedereen is welkom bij ons clubje) bestaande uit Hollandse jongens en meisjes die voor Holland horen te zijn vanmiddag gezellig bijeen kwamen om de wedstrijd te vieren, en een Hollandse studentenvereniging discriminatie (ja, wij willen ook ons eigen clubje) zou zijn sta ik nergens meer van te kijken. Zelfs ministers kunnen geen hand meer afdwingen van haar onderdanen, omdat het volgens Allah niet zou mogen. En dan nog zeggen dat vrouwen en mannen gelijk zijn en dat dat allemaal voorkomt uit respect voor vrouwen

Maar ik hoor graag hoe je mening is na het kijken van de Documentaire, maar ik ben bang dat hij daarna nog niet veel veranderd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')