Ok me even in de verwrongen denkwijze van onze achtergebleven gelovige inleven. Vrouw en kind zijn ook voor hem belangrijk. Hij denkt dat vrouw nog een veel groter kwaad te wachten staat als hij een man bij haar laat. De eeuwige marteling in de hel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet bij met mijn hoofd...
Wat the fuck is nou belangrijker?
Je kind en je vrouw toch?
Dat je daar überhaupt aan kan denken als zo'n situatie ontstaat...
[..]
Ja, star is het goede woord.![]()
Ik zal het wel nooit snappen...
En een gehandicapt kind wordt gezien als straf van God. Nou dan heeft ie het mooi voor elkaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:45 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ok me even in de verwrongen denkwijze van onze achtergebleven gelovige inleven. Vrouw en kind zijn ook voor hem belangrijk. Hij denkt dat vrouw nog een veel groter kwaad te wachten staat als hij een man bij haar laat. De eeuwige marteling in de hel.
Er staan idd geen letterlijke handleidingen over hoe te handel;en in het geval van een medische behaldeling in. Wel halen mensen hun achterlijke eisen eruit, zie mijn andere posts in dit topic.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:47 schreef alors het volgende:
Zulke dingen staan volgens mij ook helemaal niet in de Koran. Je mag zelf varkensvlees eten als je anders dood zou gaan. En het leven van een ongeboren kind staat volgens mij ook wel een paar treden hoger dan de eer van een jaloers kereltje.
In Arabische landen krijg je idd ook niet altijd een vrouwelijke arts. Als ze daar niet mee kunnen leven moeten ze maar geen kinderen verwekken. En tot die tijd kunnen ze normaal doen, is dat geen optie dan moeten ze maar tijdelijk in een kamertje worden opgesloten zodat vrouw en kind er geen last van hebben.
Van die strenggelovige christenen worden toch ook wel eens uit de ouderlijke macht gezet als de behandeling van hun kinderen weigeren?
Mwa, weet niet of ze het uit het boek halen. Denk eerder dat ze het boek/het geloof misbruiken, en dat ze stiekem weten dat wij dat toch wel aanvaarden omdat er gesuggereerd wordt dat het op basis van geloof is. En tja, wij zijn onwetend en geven overal maar aan toe. In hun vaderland was het geeneens geprobeerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er staan idd geen letterlijke handleidingen over hoe te handel;en in het geval van een medische behaldeling in. Wel halen mensen hun achterlijke eisen eruit, zie mijn andere posts in dit topic.
quote:Dat geldt natuurlijk niet voor de gemiddelde Westerse vrouw, die heeft een waslijst van tientallen, misschien wel honderden mannen gemiddeld over zich heen gehad voor de eerste bevalling, dus voor deze is het geen issue dat een man hun private onderdelen bekijkt en erin wroet.
quote:Je leest hier weer eens de grootst mogelijke bullshit.
Van een verzoek om een vrouwelijk arts is hier geen sprake, die vent heeft er gewoon eigenhandig voor gezorgd dat zn kind gehandicapt is geworden. Lijkt me ook niet echt goed voor de mannelijke en familie eer.quote:De man is de stem van de vrouw in deze. Aangezien de vrouw haar verzoek om een vrouwelijke arts niet kenbaar kon maken vanwege haar toestand, deed de man dat voor haar.
Een vrome moslima kan prima met andere mannen omgaan, het is alleen vaak zo dat haar man (of familie) dat niet zit zitten.quote:Een vrome Moslima is nooit door een vreemde man aangeraakt, laat staan dat er een man nu aan haar geslachtsdelen gaat zitten kijken en aanraken. Dat kan voor die vrouw traumatisch en zeer ongemakkelijk zijn.
surequote:
Hoe kom je daarbij? Dat wij dat zo doen? Bron?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zo hoort het. Hier brengen we ze van het ene naar het andere ziekenhuis, kosten ambulance natuurlijk voor iedereen, of laten we de assistent opdrachten uitvoeren op aanwijzingen van een Arts die achter een schot blijft.
Dat is ook meestal wel zo en dan kunnen mensen daarvoor kiezen. Zo hoort het en zo gaat het ook meestal. Ook veel autochtonen kiezen bewust voor een mannelijke of vrouwelijke arts.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind dit schandalig. Een ziekenhuis hoort ervoor te zorgen dat er te allen tijde mannelijke en vrouwelijke artsen aanwezig zijn. Europa van nu is anders dan Europa van 20 jaar geleden.
absoluut...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
De boete had een veelvoud mogen zijn. Door hulp bij de bevalling te weigeren, is die man in belangrijke mate verantwoordelijk voor de toestand van de geboren baby. Zo'n idiote vader zou strafrechterlijk vervolgd moeten worden en uit de ouderlijke macht ontzet.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Super7fighter het volgende:
Je leest hier weer eens de grootst mogelijke bullshit.
quote:
De man is de stem van de vrouw in deze. Aangezien de vrouw haar verzoek om een vrouwelijke arts niet kenbaar kon maken vanwege haar toestand, deed de man dat voor haar.
Een vrome Moslima is nooit door een vreemde man aangeraakt, laat staan dat er een man nu aan haar geslachtsdelen gaat zitten kijken en aanraken. Dat kan voor die vrouw traumatisch en zeer ongemakkelijk zijn. Dat geldt natuurlijk niet voor de gemiddelde Westerse vrouw, die heeft een waslijst van tientallen, misschien wel honderden mannen gemiddeld over zich heen gehad voor de eerste bevalling, dus voor deze is het geen issue dat een man hun private onderdelen bekijkt en erin wroet.
Vraagje: Laat jij je vrouw liever doodbloeden tijdens de bevalling dan dat een mannelijke arts haar zou helpen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Super7fighter het volgende:
Je leest hier weer eens de grootst mogelijke bullshit.
De man is de stem van de vrouw in deze. Aangezien de vrouw haar verzoek om een vrouwelijke arts niet kenbaar kon maken vanwege haar toestand, deed de man dat voor haar.
Een vrome Moslima is nooit door een vreemde man aangeraakt, laat staan dat er een man nu aan haar geslachtsdelen gaat zitten kijken en aanraken. Dat kan voor die vrouw traumatisch en zeer ongemakkelijk zijn. Dat geldt natuurlijk niet voor de gemiddelde Westerse vrouw, die heeft een waslijst van tientallen, misschien wel honderden mannen gemiddeld over zich heen gehad voor de eerste bevalling, dus voor deze is het geen issue dat een man hun private onderdelen bekijkt en erin wroet.
als hij consequent is doodbloeden lijkt mequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraagje: Laat jij je vrouw liever doodbloeden tijdens de bevalling dan dat een mannelijke arts haar zou helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |