Was sowieso al...quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan is het idee dat arts en vrouw in een behandelkamer vast tot sex leidt ineens wél idioot?
Of was het dat sowiso al?
wat wil je ons nou duidelijk maken? omdat zwaar gelovige protestanten geen inentingen nemen is dit gedrag van moslimmannen minder erg?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:26 schreef Drijfzand het volgende:
Als ik hoor dat in Nederland een hoop protestanten vaccinaties weigeren op religieuze gronden dan vind ik het vreemd dat dit nieuwsfeit zoveel reactie oproept.
Hoe liggen de percentages ortodoxe protestanten (of getuigen van Jehova) die vaccinaties (of bloedtransfusies) weigeren tegenover moslims die geen mannelijke arts willen? Welke groep veroorzaakt de meeste doden/gehandicapten door hun houding? Iemand daar cijfers over?
btw: las ergens dat in Nederland de bakkers op zondag gesloten zijn, dat klopt toch niet hoop ik?
Die gereformeerden willen vooral dingen nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:26 schreef Drijfzand het volgende:
Als ik hoor dat in Nederland een hoop protestanten vaccinaties weigeren op religieuze gronden dan vind ik het vreemd dat dit nieuwsfeit zoveel reactie oproept.
Hoe liggen de percentages ortodoxe protestanten (of getuigen van Jehova) die vaccinaties (of bloedtransfusies) weigeren tegenover moslims die geen mannelijke arts willen? Welke groep veroorzaakt de meeste doden/gehandicapten door hun houding? Iemand daar cijfers over?
btw: las ergens dat in Nederland de bakkers op zondag gesloten zijn, dat klopt toch niet hoop ik?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
In veel kringen zal men idd vertellen dat al die dingen ter bescherming van de vrouw zijn (zeker in het westen) je moet je verhaal namelijk ook wel een beetje verkoopbaar houden.
Ik weet dus ook niet wat zo'n man in een ziekenhuis er voor idee bij had, verder dan "geen man bij mijn wijf!".
Ja, star is het goede woord.quote:
Kern blijft dat het de vrouw is die schuldig is aan de zondeval.
Waarmee veel moslims (en joden) naar mijn idee een probleem hebben en achterlijk kunnen blijven to in de eeuwigheid zolang ze zo star vast blijven houden aan hun teksten.
Waty dat betref kunne christenen een voordeel hebben omdat ze naast het gebrukkelijke geleuter ook al een jaar of 200 een seculier wetenschappelijk theologische benadering kennen.
Het zijn er veel te veel!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:26 schreef Drijfzand het volgende:
Gelukkig zijn er steeds meer winkels op zondag open.quote:
Nee je geloofquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet bij met mijn hoofd...
Wat the fuck is nou belangrijker?
Je kind en je vrouw toch?
Dat je daar überhaupt aan kan denken als zo'n situatie ontstaat...
[..]
Ja, star is het goede woord.![]()
Ik zal het wel nooit snappen...
Correctie: Ik wil het niet snappen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal het wel nooit snappen...
Ik wilde je niet afkappen met de laatste post.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee je geloof![]()
Een wat minder geletterde moslim/jood/christen (met rare ideeën) zal trouwens zijn "eer" noemen.
Die ideeen zijn dan ook de monotheistische godsdiensten in gekomen doordat ze precies in de mores van hun plaats van ontstaan passen.
Mensen verzinnen die geloven hequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik wilde je niet afkappen met de laatste post.
Bedankt voor je uitleg.
Ik zie het iets als een "tekort" van de mens zelf.
Heeft niks meer met geloof te maken.
Ik vind het allemaal idioten, maar als je het in perspectief ziet: moslims komen uit een achterlijke cultuur, daar kan je zoiets van verwachten. En 't is een kleine groep wiens gedrag/overtuiging niet getolereerd wordt. Als het een standpunt van de CU was zou de regering waarschijnlijk instemmen met een wettelijk verbod op mannelijke gynecologen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je ons nou duidelijk maken? omdat zwaar gelovige protestanten geen inentingen nemen is dit gedrag van moslimmannen minder erg?
nee, dan zouden ze de CU uit de coalitie flikkeren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:13 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal idioten, maar als je het in perspectief ziet: moslims komen uit een achterlijke cultuur, daar kan je zoiets van verwachten. En 't is een kleine groep wiens gedrag/overtuiging niet getolereerd wordt. Als het een standpunt van de CU was zou de regering waarschijnlijk instemmen met een wettelijk verbod op mannelijke gynecologen.
Dan wel? Dus voorzien dat er in ziekenhuizen steeds een vrouwelijke arts aanwezig is, dat is onaanvaardbaar voor de politiek, maar tegen vrouwen met erfelijke borstkanker zeggen: "als je een kind wilt, dan neem je maar het risico dat het een dochter wordt die zeer waarschijnlijk op jonge leeftijd borstkanker zal krijgen. Oh, aborteren in dat geval, dat kan dan weer wel." Dat vinden ze in Den Haag ok...quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, dan zouden ze de CU uit de coalitie flikkeren.
waarom haal je er steeds zaken bij die irrelevant zijn in dit topic? wil je de houding van sommige moslims jegens vrouwen graag bagatelliseren? en zo ja, waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:05 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Dan wel? Dus voorzien dat er in ziekenhuizen steeds een vrouwelijke arts aanwezig is, dat is onaanvaardbaar voor de politiek, maar tegen vrouwen met erfelijke borstkanker zeggen: "als je een kind wilt, dan neem je maar het risico dat het een dochter wordt die zeer waarschijnlijk op jonge leeftijd borstkanker zal krijgen. Oh, aborteren in dat geval, dat kan dan weer wel." Dat vinden ze in Den Haag ok...
Je moet niet van die goedkope vergelijkingen maken, je mist het punt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:05 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Dan wel? Dus voorzien dat er in ziekenhuizen steeds een vrouwelijke arts aanwezig is, dat is onaanvaardbaar voor de politiek, maar tegen vrouwen met erfelijke borstkanker zeggen: "als je een kind wilt, dan neem je maar het risico dat het een dochter wordt die zeer waarschijnlijk op jonge leeftijd borstkanker zal krijgen. Oh, aborteren in dat geval, dat kan dan weer wel." Dat vinden ze in Den Haag ok...
Ja, inderdaad en ook onnodig. Voor de meeste behandelingen worden afspraken gemaakt en die kun je maken bij een vrouwelijke arts op het moment dat zij dienst heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:05 schreef Drijfzand het volgende:
Dus voorzien dat er in ziekenhuizen steeds een vrouwelijke arts aanwezig is, dat is onaanvaardbaar voor de politiek,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |