Ik zal wel scheel gelezen hebben, maar er stond niets in de patch notes...quote:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=4357318420&sid=1#0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef magge het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel gelezen hebben, maar er stond niets in de patch notes...
Is al 9 dagen bekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef magge het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel gelezen hebben, maar er stond niets in de patch notes...
Hallo verslavingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik heb 10 weken vakantieHallo WoW!
Daar was ik al ruim een jaar achter, maar ja, tis waarquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een lvl 18 gnome zat mij enorm te irriteren in The Barrens, nou zag ik dat hij PvP aanhad staan...
Corruption + Curse of Agony + fear =Gnome warrior
Probeer het eens op een realm in een andere battlegroup.quote:Knip in megaquote van Drizzt
Of je neemt relaxte addons (Ace dus), waar je overal die icons kan hiden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Je kunt opnieuw installen proberen.![]()
Anyway, ik heb vandaag een add-on moeten downen voor alle add-on icons.
Dan weet je dat je er te veel hebt.
Ja, 20 euro betalen voor een lvl 21quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Probeer het eens op een realm in een andere battlegroup.
Heb hier wel wat vaker van gehoord.
Gastquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, 20 euro betalen voor een lvl 21
De rest van mn chars heeft nergens last van, alleen die inmiddels dooie warlockquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gastnatuurlijk bedoelde ik niet transferen, maar een andere server proberen wanneer je nog maar 21 bent lijkt me geen probleem toch? Als je er al met je imp last van hebt, kun je het al vanaf lvl 2 testen (Of wanneer je je imp ook krijgt).
Heb ik ook, wil alleen wel bij sommige add-ons kunnen, sommige zijn alleen vervelend in de weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Probeer het eens op een realm in een andere battlegroup.
Heb hier wel wat vaker van gehoord.
[..]
Of je neemt relaxte addons (Ace dus), waar je overal die icons kan hiden.![]()
badgesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik word trouwens erg depressief van niet een guild te hebben om goede gear te halen om bij een guild te kunnen.
Je moet gelijk t5 gear hebben terwijl je niet eens een guild vind die t4 goed doet en gearen willen guilds ook niet.
Mja, maar een kara run is 22 badges, heroic 5, dus je bent heel erg lang bezig daarmee, iig, ga ik dat maar doen en zoveel mogenlijk crafted gear mats bij elkaar halen, iig zijn dingen zoals spellstrike en belt of blasting bijna on par of par op T5.quote:
Nee, kom maar gewoon naar Khadgar (Horde) of Steamwheedle Cartel, kun je in <TVP>quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand die op Terenas speelt?
Op Azjol-Nerub geen last vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Evertjan het volgende:
zal leuk worden met al die Russen bij ons op de server
Overal waar je al kunt vissen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef stefan-WoW het volgende:
weet er iemand waar ik fishing 275-325 kan trainen?
bij mij in de guild zijn is er al 1, koste wel een whipe, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 22 juni 2008 02:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Overal waar je al kunt vissen.
Om Fishing te levelen hoef je tegenwoordig niet meer in een bepaald gebied te vissen (al heb je voor de betere vis gebieden wel nog hoge fishing nodig). Je kunt dus in principe in het eerste plasje water wat je tegenkomt als lvl 3 naar max lvl vissen.
Kwam er vandaag achter dat dat vuur gedoe er was, dus ik ben ff bezig mn lock te powerleven. Wil zo'n zeis van die Lord Ahune
En dan nog steeds geens killing blow.quote:
ja logisch, ik healde beter!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En dan nog steeds geens killing blow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |