Kijken of ik dat nog kanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:40 schreef Californium het volgende:
Lukt mij wel... mezelf ertoe zetten!
Succesquote:dus nu weer aan de gang!
je brengt me van m'n stukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met je is.. maar je nederlands hapert soms een beetje
quote:
Die zijn nou niet meer nodigquote:
Was al gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, Hou, wil jij de TT ff veranderen![]()
Stage SC #493 Waar Nico Cuegirllie instopt
Dat zou ik sowieso maar doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:50 schreef nicomart het volgende:
![]()
moet ik dan weer gaan aantonen dat ik op zich best een welbespraakte jongen ben![]()
ok ok.. I get the picturequote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso maar doen als ik jou was
Idd, als je eenmaal een imago hebt hier maken ze je helemaal kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso maar doen als ik jou was
quote:
Zeker als je het er zelf ook de hele tijd inwrijftquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, als je eenmaal een imago hebt hier maken ze je helemaal kapot![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol zit even te kijken of er sexy pics zijn van mij op m'n laptop.. maar het valt aardig tegen.. hoogstens 1 van wat inkijk![]()
ik interesseer me niets om mijn imago..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, als je eenmaal een imago hebt hier maken ze je helemaal kapot![]()
Jij bent scherpquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Zeker als je het er zelf ook de hele tijd inwrijft
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
komt me huisgenootje binnen met een bakje met aardbeien en druiven....zo lieeeefffff![]()
![]()
....Ik wordt goed onderhouden hier
Ik inmiddels ook niet meerquote:
Jij hebt een goed huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
komt me huisgenootje binnen met een bakje met aardbeien en druiven....zo lieeeefffff![]()
![]()
....Ik wordt goed onderhouden hier
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |