quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:15 schreef miss_bleu het volgende:
Jaaaa gaafmijn design is ook goed gekeurd
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17402
Die eerste vind ik wel leuk, ik heb gestemd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef miss_bleu het volgende:
ben op dreef
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17657
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17647
Ben 's benieuwd, de CC staat namelijk op een ander adres, en ik heb de gift optie aangevinkt. De betaler en de ontvanger verschillen dus duidelijk van adres. Maar ja, als ik 16 euro zou moeten betalen valt 't nog wel mee. De prijzen zijn al best laagquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef Maxxieh het volgende:
Zooo kutdouane moet me wel hebben.. Moest 16 euro betalen voor 3 shirts. Wees gewaarschuwd! Want een gewaarschuwd mensch....
thenksquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef maok het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel leuk, ik heb gestemd.
Huh?! Hoe zit dat dan? Als je de boel toch via creditcard betaalt...dan moet alles toch geregeld zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Net kwam de postbode met 4 shirts voor mij, maar ik moet dus 17 euro bijbetalenIk wist niet dat die grens zo laag lag... Naja, ik had het geld niet
dus hij komt morgen nog een keer. Ik ben benieuwd
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:57 schreef nein het volgende:
[..]
Huh?! Hoe zit dat dan? Als je de boel toch via creditcard betaalt...dan moet alles toch geregeld zijn?
22 euro ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook
Maar kennelijk zijn het invoerrechten ofzo, als je pech hebt, pikken ze je eruit. Elders in dit topic staat dat de grens dus al bij 22 euro ligt, ik dacht bij 100 ofzo.
Ik had idd gift aangegevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef maok het volgende:
en 45 euro als grens bij een gift
ghehe laat ik nou net op $43,- zitten als totaal bedrag en idd gift aangevinktquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef maok het volgende:
en het is nu 45 euro als grens bij een gift
Dat is zelfs maar ¤25,52, je zit er nog ruim onder ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ghehe laat ik nou net op $43,- zitten als totaal bedrag en idd gift aangevinkt
Welke shirts zijn het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik had ook gift aangevinkt, maar op het pakketje staat van niet
Ze zijn binnenDe 2 damesshirts zitten goed
Mooie print, alleen de gebroken witte/lichtgele schijnt een beetje door
De 2 herenshirts zien er groot uit voor L, maar zijn nog niet gepast dus wie weetEn anders krimpen ze vast nog wel
Hebben ze die bruine (derde) ook voor mannen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Deze zijn dus te groot, ik zal eens kijken of ik ze kan laten krimpen in de was![]()
en voor mij:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
deze is neit meer te koop zo te zien. Heb hem zelf gelukkig al welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Even denken of ik die ga bestellen.
oh okequote:Op zondag 22 juni 2008 18:58 schreef vejay het volgende:
Tja, lijkt me wel in uitzonderlijke gevallen. Volgens mij hebben de meeste mensen ze hier binnen 3 weken gehad. Ik zelf had ze zelf na exact 2 weken binnen dusjaaaaaa.
Voor de meiden misschien, maar bij jongens niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef miss_bleu het volgende:
De S valt bij design by human erg klein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |