quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tof merk
[ afbeelding ]
En het kost dus bijna niets, je kunt zelfs nog onder de grens voor invoerrechten blijven
@Zargon: Familie? En anders kun je iemand vragen of hij/zij voor jou wil mee bestellen.quote:M'n 5 DesignByHümans shirt vanmiddag ontvangen. Over 4 shirts ben ik zeker te spreken, kwaliteit is zeker niet slecht. Maar bij eentje is de print ruk. Hij was al gedeeltelijk eraf gevaagd zonder dat ik hem überhaupt gewassen heb.
Overall zeker te tevreden tot nu toe.
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Even denken of ik die ga bestellen.
Hmmm, tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef zquing het volgende:
tvp, mischien dat ik je wel helpen wil zargon
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef vejay het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.
Die is zeker tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?
Anders misschien deze:
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste ook veel te druk. Behalve diegene die ik besteld heb dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef Cahir het volgende:
De meeste shirts zijn echt bagger, snap niet dat men ze zo mooi vind.
$ 6.21quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:02 schreef Cahir het volgende:
Hoe duur is shipping? Vind nergens een FAQ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |