dag cijfers idd!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dit is ? wie de grootste typ geit was gister ?
Jep, en wie er dus echt geen reet te doen had op zijn werkquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dit is ? wie de grootste typ geit was gister ?
Zou het alleen door die caffiene komen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
cola zou ook niet helemaal oke zijn als ie geen koffie meer mag
ik weet niet of het dan helemaal om een maagzweer achtig iets gaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou het alleen door die caffiene komen dan?
Weet weet zijn het meer stoffen uit koffie ofzo die niet mogen.
We horen het allemaal wel, ik heb alweer trek in koffie!
* Dr.Droxz zet een dienblad met fris, thee, koffie en Droxz specials neer!
Ik zit hier in een heel gebouw van mensen die er alles vanaf weten,quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of het dan helemaal om een maagzweer achtig iets gaat
maar dan is koolzuur en caffeine niet echt helemaal lekker dacht ik
maar ik ben geen dokter hoor dus ik roep maar wat ha ha
ha ha op zich best intressant! Alleen dan wel van mensen die er echt wat van weten en niet mensen die denken het te weten zeg maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier in een heel gebouw van mensen die er alles vanaf weten,
maar ik probeer daar zo weinig mogelijk mee te praten... blijft toch een apart volk
tering , dat klinkt als behoorlijk gaar!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
Mogguh![]()
godverdomme maar 2 uur geslapen
![]()
Maar goed.. kijken hoe we vandaag weer doorkomen.
Waar zit u dan ??quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier in een heel gebouw van mensen die er alles vanaf weten,
maar ik probeer daar zo weinig mogelijk mee te praten... blijft toch een apart volk
Nee, lag er om 11 uur in, en om 1 uur al klaar wakkerquote:
Maar jij zit daar niet vrijwillig toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waar zit u dan ??
ik zit nl ook in zo'n gebouw met allemaal mensjes met witte jassen
Als ik niet kan slapen blijf ik ook niet in bed liggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
pfff da;s echt de hele nacht wakker liggen....
succes vandaag!
Ik ga er wel vanuit dat slapen gaat lukken vanavondquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
ach gossie die hond
zou wel stil zijn dan om te lopen! hopen dat je vanavond dan wel kan slapen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar jij zit daar niet vrijwillig toch?
hmmmm Droxz's kutcollega heeft blijkbaar familie die bij WL werktquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh ik haat mijn collega! komt ie gewoon net aanzetten zonder te bellen, dus heb al veel werk gedaan wat eigelijk niet nodig was!
Mwhehe je was me voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmmm Droxz's kutcollega heeft blijkbaar familie die bij WL werkt
is dat diezelfde die zich had ziek gemeld omdat ie in de kroeg had gezeten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh ik haat mijn collega! komt ie gewoon net aanzetten zonder te bellen, dus heb al veel werk gedaan wat eigelijk niet nodig was!
je bedoeld Bier ziekquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat diezelfde die zich had ziek gemeld omdat ie in de kroeg had gezeten?
yep!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat diezelfde die zich had ziek gemeld omdat ie in de kroeg had gezeten?
Doe eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep!
lijkt me toch zo lekker heh, zo hop, keihard op zn smoel!
nee wel een mooie combinatiestoot plaagstootje links hop recht vol op zijn kanisquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep!
lijkt me toch zo lekker heh, zo hop, keihard op zn smoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |