400 euro zo dan. das zeker zon mini-keuken ? zon kar zeg maar ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
De tuin is net helemaal opgeknapt, dus een bbq is inderdaad een must have op dit moment!
Hoop alleen niet dat het zo'n dure wordt, zo zonde van het geld...![]()
(In de winkel waar ik werk verkopen we bbq's van rond de 400 euro.. prachtdingen!)
30 euro komt me inderdaad een stuk beter uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
400 euro zo dan. das zeker zon mini-keuken ? zon kar zeg maar ?
ik heb er laatst eentje van 30 euro gekocht, in de aanbieding bij de marskramer. vond ik al duur zat
hij heeft al in de fik gestaan ook, precies toen mijn ouders langs kwamen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
30 euro komt me inderdaad een stuk beter uit
Volgende keer je ouders maar een setje sleutels geven danquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij heeft al in de fik gestaan ook, precies toen mijn ouders langs kwamen.
die dachten gelijk , wtf is hij nou aan het doen ahha
maja opletten en de deur open doen gaat niet tergelijkertijd
Komt goed en dank je wel!quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga me klaarmaken voor mn werk!
geniet van je vrije dag vandaag DV
die hebben ze ook , maja ze komen niet zomaar naar binnen zeg maar. wie weet wat ik aan het doen benquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Volgende keer je ouders maar een setje sleutels geven dan
Viezerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die hebben ze ook , maja ze komen niet zomaar naar binnen zeg maar. wie weet wat ik aan het doen ben
waar jij allemaal niet aan denkt zegquote:
Oh das minder man! hopelijk helpt die rommel een beetje voor je!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is er weer
nederlaag van italië viel beetje zwaar op de maag
(leek wel een maagsweer)
nee liep al een paar dagen met maag pijn en de andere bij behorende ongemakken ...
gister even naar de huisarts geweest en de nodige rommel mee gekregen in de hoop dat het beter gaat
o en goeie morgen
mag trouwens maar 2x koffie![]()
dus nu dan maar de 1w![]()
Wat doe je ons aan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh
Druk deze morgen, zal er niet veel zijn
Dat is wel klote zeg! Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is er weer
nederlaag van italië viel beetje zwaar op de maag
(leek wel een maagsweer)
nee liep al een paar dagen met maag pijn en de andere bij behorende ongemakken ...
gister even naar de huisarts geweest en de nodige rommel mee gekregen in de hoop dat het beter gaat
o en goeie morgen
mag trouwens maar 2x koffie![]()
dus nu dan maar de 1w![]()
Ja sorry man, moet wat dingen uitwerken, vergadering wederom en moet even wat persoonlijke dingen regelenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
goede morgenypt best moeilijk met een laptop op schoot en een hond dat denkt dat ze bij mij op i0-[p;./ schoot mag
Goeiemorgen! misschien een idee, om de hond te leren typen ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
goede morgenypt best moeilijk met een laptop op schoot en een hond dat denkt dat ze bij mij op i0-[p;./ schoot mag
Thee? Als man drink je hier in NL gewoon geen Thee... dat is nichtenwaterquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
oh ja wel
ja das maar voor even
tot de boel weer op orde is :d
mag verder wel gewoon thee![]()
en andere meuk
ha ha ja denk dat ze daar een half uurtje voor nogdig heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! misschien een idee, om de hond te leren typen ?
Ik zoek die lijst al een tijdje, waar kan ik die tegenwoordig vinden?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
05. 178 DrakenVlieg
08. 162 draculettetje
08. 162 WhiteLightning
12. 149 Dr.Droxz
21. 114 Bellerophon
30. 096 Sm0keZ
34. 091 tripack
zijn weer flink aanwezig geweest
klopt maar stomme eend heeft het overgenomenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zoek die lijst al een tijdje, waar kan ik die tegenwoordig vinden?![]()
(die gozer die dat allemaal regelde heeft toch tegenwoordig een BAN?)
Jullie vergaderen daar wat af he?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja sorry man, moet wat dingen uitwerken, vergadering wederom en moet even wat persoonlijke dingen regelen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
05. 178 DrakenVlieg
08. 162 draculettetje
08. 162 WhiteLightning
12. 149 Dr.Droxz
21. 114 Bellerophon
30. 096 Sm0keZ
34. 091 tripack
zijn weer flink aanwezig geweest
cola zou ook niet helemaal oke zijn als ie geen koffie meer magquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thee? Als man drink je hier in NL gewoon geen Thee... dat is nichtenwater![]()
Dan maar b.v cola ofzo?
Ik heb er wel vaker naar gezocht, maar blijkbaar toch over heen gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt maar stomme eend heeft het overgenomen
al zei ie in het begin niet elke dag de lijst te posten, tot nu toe heeft ie dat wel gedaan
Dagcijfers #159
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |