Komt vast goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu met tabbladen
Met B. zal toch wel goed beter gaan? Haar mama was bij haar...
Ik moet wel zestig euro bijleggen. Maar verder is het allemaal zo simpelquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
Die is heel wat mooier dan die van mij.Ik moet ook eens achter m'n telefoongedoe aan. Wil ook een nieuwe.
Bikkelquote:
Maar als je die wekker op 20:00u zet dan is daar geen sport aan natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Ik was voor de wekker al wakker.
Op 20:30h.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als je die wekker op 20:00u zet dan is daar geen sport aan natuurlijk
Ik ga over een paar weekjes ook maar een nieuwe telefoon ophalen. Twijfelde ook even over de Soul, maar die druktoetsen lijken me niks. Misschien stap ik over op LG.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet wel zestig euro bijleggen. Maar verder is het allemaal zo simpelIk zag hem op de reclame en dacht... die wil ik hebben
plus ik ben mijn huidige dingetje zat
Dat is toch niet meer op tv?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja natuurlijk, direct na GTST
Je hebt nog bijna 12 uur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:06 schreef Soempie het volgende:
Morgen om 9.00 moet ik al in de tentamenhal zitten. Ik ga zo maar eens beginnen met m'n tentamen leren.
Oh dat weet ik niet. Zomerstop zeker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch niet meer op tv?
Ik denk dat ik hem zonder te leren ook wel haal.quote:
Het lijkt wel zo'n hockeyveldquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef Etcetera het volgende:
GTST is er nog op hoor
oh en dat veld waar Zwitserland - Turkije spelen![]()
als je zwembad had gezegd, had ik je ook geloofdquote:
Shit, begin jij er ook al over. Ik heb hier geen tv, dus ik kan het niet kijken. Sven stelde een half uur geleden ofzo wel voor om de webcam op de tv te richten voor me.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef Etcetera het volgende:
oh en dat veld waar Zwitserland - Turkije spelen![]()
je kunt het volgens mij via de nos site volgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shit, begin jij er ook al over. Ik heb hier geen tv, dus ik kan het niet kijken. Sven stelde een half uur geleden ofzo wel voor om de webcam op de tv te richten voor me.
quote:
Ik heb de semi-volle mep voor mn telefoon moeten betalen (inkoopprijs, geen btw)... ik wil niet weten wat voor een duur abbo ik had moeten nemen om mijn tel gratis te krijgen, maar dat zal ongetwijfeld een stuk zwaarder zijn dan mijn belgedrag. Krijg mn EUR25 abbo nu al niet eens op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het
Dit wordt trouwens mijn nieuwe telefoon:
[ afbeelding ]
Misschien die kleur, maar ik hoop zwart. Wilde hem al een poosje hebbenAlleen ik heb een abbonement op telfort en ik had geen zin om gewoon de volle mep van 333 euro voor de telefoon te betalen. Gelukkig wilde telfort me niet kwijt als klant
Mijn abonnement wordt 5 euro duurder (ja maar ik krijg ook meer minuten. moet er alleen nog even een smsbundel bij fixen
) en ik zit er twee jaar aan vast (bellen moet ik toch wel, betalen dus ook) en ik krijg hem al binnekort (als het goed is)!
![]()
![]()
Ik heb mijn abonnement maar verlaagd, kreeg het ook niet op. Als ik een uur per maand bel is dat al veel. Ik heb nu wat meer sms'jes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
Krijg mn EUR25 abbo nu al niet eens op.
Niet drukquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had gisternacht een lange reactie getikt waarbij ik reageerde op allemaal posts, maar toen liep de kat over de aan/uit knop heen en ging de computer uitEn toen had ik geen zin meer om het opnieuw te tikken
Hoe is het hier?
quote:
Hmm ik begin juist een beetje in te kakken. Verder wel goed hoor... zojuist meegedaan met een potje zomeravond voetbal. Weer eens met mn neus op de feiten gedrukt dat mn conditie wel iets beter kanquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zie het ja
Maar daar brengen wij verandering in
Hoe is het met jou? Ik begin net weer te leven
Mja begin nu ook wel weer moe te wordenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm ik begin juist een beetje in te kakken. Verder wel goed hoor... zojuist meegedaan met een potje zomeravond voetbal. Weer eens met mn neus op de feiten gedrukt dat mn conditie wel iets beter kan
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja begin nu ook wel weer moe te wordenHehe kut is dat een matige conditie. Heb er ook last van
Roken ftw
![]()
Mja jij rookt niet en hebt ook een slechte conditiequote:
Ik eet/drink veel, lekker en onregelmatigquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja jij rookt niet en hebt ook een slechte conditieDus kan net zo goed roken
Truste
Ja die is mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja jij rookt niet en hebt ook een slechte conditieDus kan net zo goed roken
Truste
Hey nemquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die is mooi
Heb je die mp3-tjes trouwens gehad?
Coolquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey nemYup goede redenering he
Yup gehad, mijn vader kende dat nummer van Sam Cooke en vond het geweldigVerder heb ik niets gehad?
Het laatste wat ik van B. heb gehoord was rond 14:00. Toen ging het weer iets beter en waren de hulptroepen onderweg. Als ik morgenmiddag nog niets van haar gehoord heb ga ik even een check uitvoerenquote:
ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Ik was voor de wekker al wakker.
ambtenaar?quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:19 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop voor later op een 9.00- 17.00 uur baan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |