Volgens mij mag dat gewoon hier in F&Fquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Luni het volgende:
Effe iets heel anders, onze poes is bevallen van 3 kittens, maar ik zoek voor 2 nog een goed huis, is daar op Fok ook een topic waar ik ze aan kan bieden? Ze zijn, ja niet echt rood, maar meer beige, met witte voetjes.
Ja dat zei ik erbij dat ze niet wat lullen om Royal Canin te verkopen of zoquote:Op maandag 1 september 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Carocroc niet zo goed? Toevallig ook gezegd waarom niet?
Het is geen top-voer zoals Royal Canin of Hills, maar staat volgens mij toch wel een flink stuk boven Whiskas e.d.
En dat ie het ook gewoon doet op goedkoop voer is natuurlijk gewoon vaak waar
Hier net zo
Als je de test bedoelt die ik aanhaal, daar zijn die brokjes niet in meegenomen. Wel de Alexis van de Aldi. Die scoort ook vrij goed.quote:Op maandag 1 september 2008 18:24 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga echt niet dokken om die test in te kunnen zien, maar ben wel benieuwd of Opticat (Lidl) zo goed is als anderen beweren.
En terecht toch dan? Dan heb je gewoon het meeste waar voor je geld. De c1000 min komt door een teveel aan Seleen wat voor katten niet schadelijk is voor de gezondheid dus niet door een tekort aan een bepaalde stof.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef LekkerApart het volgende:
De andere (c1000 en one )hebben zelfs een + erbij, dus minder goed, maar alleen om de prijs hoger geplaatst..
kitten is er alleen maar in super premium.quote:Op maandag 1 september 2008 18:29 schreef Macka66 het volgende:
Misschien dat de dierenwinkelier van moussy voorverpakte zakjes premium heeft liggen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef moussy het volgende:
[..]
kitten is er alleen maar in super premium.
Die test, kijken ze ook naar granen en zouten bijv.?
Staat er niet precies bij, in de tabel staan in ieder geval 10 van de 72 geteste stoffen. Het enige wat ik kan vinden over granen is dit:quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef moussy het volgende:
Dat wilde ik inderdaad nog vragen. WAt dat betreft kan C1000 toch nog steeds slecht zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef moussy het volgende:
[..]
kitten is er alleen maar in super premium.
Maar hoeveel rotzooi die ze niet nodig hebben zit erinquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Staat er niet precies bij, in de tabel staan in ieder geval 10 van de 72 geteste stoffen. Het enige wat ik kan vinden over granen is dit:
[ afbeelding ]
De conclusie van het onderzoek is dat in de meeste voeren alles zit wat een kat nodig heeft...
mja, het mag dan wel lekker goedkoop zijn, maar ik vrees ook altijd voor zouten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad nog vragen. WAt dat betreft kan C1000 toch nog steeds slecht zijn?
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:25 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, het mag dan wel lekker goedkoop zijn, maar ik vrees ook altijd voor zouten.
Wat bedoelen ze dan met "natrium" in die kolom?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:25 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, het mag dan wel lekker goedkoop zijn, maar ik vrees ook altijd voor zouten.
hahaha gaan ze er vanuit dat langharige katten elk moment de pijp uit kunnen gaan of wat? Wat een onzin van RC zegquote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Indoor longhair hebben ze alleen maar 4kg. Indoor wel 10kg
Ik vroeg of ze mijn Indoor ook in 10kg hadden. Ze had de laatste net verkocht dacht ze maar ze kon het wel bestellen. Enfin, ik pak dus de 4kg "Oh, longhair? Die bestaat niet in 10kg"quote:Op woensdag 3 september 2008 01:13 schreef nein het volgende:
[..]
hahaha gaan ze er vanuit dat langharige katten elk moment de pijp uit kunnen gaan of wat? Wat een onzin van RC zeg
Misschien bestaat ie dan niet in haar belevingswereld, maar wel in de mijne.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze mijn Indoor ook in 10kg hadden. Ze had de laatste net verkocht dacht ze maar ze kon het wel bestellen. Enfin, ik pak dus de 4kg "Oh, longhair? Die bestaat niet in 10kg".
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:33 schreef Harajuku. het volgende:
De grootte hoeveelheid van ingeslikt vel
lol wtf
Nope, ik heb de 10 kilo RC kitten daar besteldquote:
Ik denk omdat dat niet zo makkelijk verkrijgbaar is..quote:Op donderdag 4 september 2008 04:15 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Waarom is Orijen niet getest?
That reminds me, ik heb een tijdje geleden die probeerverpakking besteld, en ze waren er dol op. Ik heb nu een grotere zak besteld, even kijken hoe ze het op de langere termijn erop doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef nein het volgende:
[..]
Ik denk omdat dat niet zo makkelijk verkrijgbaar is..
Kan prima hoor volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef nein het volgende:
Dus mijn idee was eigenlijk: kitten + mama langzaam laten overstappen op volwassen (indoor) brokjes, en kitten extra blikvoer (kitten) voeren. Da's toch..prima te doen? (kitten is nu 7 mnd oud)
Ik vind ze niet erg groot...zelfs de Oral (tegen tandsteen) zijn de helft kleiner dan de speciale brokken voor de tanden van Hills. Maar die van Hills eet m'n kat helaas nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef nein het volgende:
Zijn RC brokjes voor volwassen katten eigenlijk wel groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |