quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:02 schreef Jump het volgende:
hihi
Dat is juist schattig. Vrouwen mogen dat. En homo's ook trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef CasB het volgende:
Waarom moet een bepaalde slag vrouwen altijd 'hihi' gebruiken om extra dom over te komen?
Maak gewoon een normaal bericht of topic.
Voorbeeld: EK poule invullen als vrouw
Samenvatting: vrouwen die 'hihi' gebruiken op een forum.
sowiesoquote:
Het is 'zouazou', hoor.quote:
En lesbo's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is juist schattig. Vrouwen mogen dat. En homo's ook trouwens.
Ja, maar als Homo's ook "hihihi" mogen dan moeten Lesbo's ter compensatie juist weer meer de "Moehahahahaha rolf!!!111einz!!!1", vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die vallen onder de noemer 'vrouwen'.
D'oh.
Er zijn geen homos in nederlandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar als Homo's ook "hihihi" mogen dan moeten Lesbo's ter compensatie juist weer meer de "Moehahahahaha rolf!!!111einz!!!1", vind ik.
Ja, maar dat doe ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar als Homo's ook "hihihi" mogen dan moeten Lesbo's ter compensatie juist weer meer de "Moehahahahaha rolf!!!111einz!!!1", vind ik.
Ok, anders dan krijgen we straks problemen met kosmische evenwichten en de rotatie van de aarde enzo.quote:
Nee, dat kan niet hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef iamredleader het volgende:
Een vrouw die "whehehehehe"doet, da's pas geil
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ok, anders dan krijgen we straks problemen met kosmische evenwichten en de rotatie van de aarde enzo.
Nee man, meer iets van: Harharharhar...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik post behoorlijk mannelijk zo nu en dan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
buiten Fok! om knap ik daar op af. Als een potentiële crush dat op MSN doet, dan is de liefde snel bekoeld.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:01 schreef XiChico het volgende:
Vrouwen die hihi gebruiken zijn geil.
in tuinbroekquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:55 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Nee man, meer iets van: Harharharhar...
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn meestal kinderlokkertjes hihi
Rook je ook zware shag en drink je bier in je flanel overhemd ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik ook wel.
Kijk m'n postgedrag er maar op na. Ik post behoorlijk mannelijk zo nu en dan.
Homo's die zich verwijfd gedragenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is juist schattig. Vrouwen mogen dat. En homo's ook trouwens.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:56 schreef Red_Cat het volgende:
Ik gebruik alleen hihi op msn, maar dat komt omdat er zo'n leuke smiley bijzit
Zulks een waarheid.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:01 schreef XiChico het volgende:
Vrouwen die hihi gebruiken zijn geil.
Noem jij je hondje manlief/vriendlief?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Vreselijk, dat gehihi.
Veel vrouwen 'praten' sowieso raar op fora. Op FOK! heb je alleen al "" om hun man of vriend mee aan te duiden.
Heeft die lul geen naam of zo? Of ze kwelen over 'manlief' of 'vriendlief'. Mijn god! Alsof je het over je hondje hebt.
Ook zoiets: 'Ongi' voor ongesteld. Werkelijk waar, ik hoor er niet bij hoor, bij die wijven.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noem jij je hondje manlief/vriendlief?
Jij bent ook een wiefquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed punt. Nee. Die wijven wel denk ik.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn meestal kinderlokkertjes hihi
Wel een geile?quote:
Maar je noemt je hondje wel manlief/vriendliefquote:
ik noem hem altijd ''die klootzak''quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Vreselijk, dat gehihi.
Veel vrouwen 'praten' sowieso raar op fora. Op FOK! heb je alleen al "" om hun man of vriend mee aan te duiden.
Heeft die lul geen naam of zo? Of ze kwelen over 'manlief' of 'vriendlief'. Mijn god! Alsof je het over je hondje hebt.
Ook zoiets: 'Ongi' voor ongesteld. Werkelijk waar, ik hoor er niet bij hoor, bij die wijven.
Hihi ben jij mijn expartnerquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik noem hem altijd ''die klootzak''![]()
Niet waar ik bij wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach gossie noemde ze je echt zo, de bitch![]()
Precies, zand erover.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nah ja tis zou gelukkig een ''ex''
He, ik noem m'nquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Vreselijk, dat gehihi.
.
hihi, kneus.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
hihi, kneus.
Ga jij de Van Dale maar eens even doorlezen.
een hihi is een giegel, niet te verwarren met een schaterlach, de haha!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef CasB het volgende:
Waarom moet een bepaalde slag vrouwen altijd 'hihi' gebruiken om extra dom over te komen?
Maak gewoon een normaal bericht of topic.
Voorbeeld: EK poule invullen als vrouw
Samenvatting: vrouwen die 'hihi' gebruiken op een forum.
En de lach van de kerstman Ho Ho Hoquote:Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
een hihi is een giegel, niet te verwarren met een schaterlach, de haha!
vind je het normaal om zo over je moeder te praten? :pquote:
Jaaaa! Het is me gelukt!!!!!! Er lachte iemand om mequote:
komt door het woordje kneusquote:Op maandag 30 juni 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jaaaa! Het is me gelukt!!!!!! Er lachte iemand om me![]()
![]()
hihi
ik doe em ghehehe! net ff wat sarcastischer!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
vind je het normaal om zo over je moeder te praten? :p
Ff serieus nou.
Hehehe, is sarcastisch dan
Ik zat nog te twijfelen tussen kneus en kneusje. Heb ik de goede gekozen of had je anders nog harder moeten lachen? hihihihiquote:Op maandag 30 juni 2008 14:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
komt door het woordje kneus
hihi hahaha
hij was precies goed! hihi hihi hihiquote:Op maandag 30 juni 2008 14:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen kneus en kneusje. Heb ik de goede gekozen of had je anders nog harder moeten lachen? hihihihi
hihihihihiquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hij was precies goed! hihi hihi hihi
is je ook niet kwalijk te nemen, je wordt bij je studie omringd door stoffige baarden met teenslippers en matige hygiëne, die eerder malen over metaforen dan een lekker wijf willen palen in de kroeg op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik ook wel.
Kijk m'n postgedrag er maar op na. Ik post behoorlijk mannelijk zo nu en dan.
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.quote:
ik denk altijd eerst héél goed na voordat ik iets stoms zegquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.
Dat lijkt mij een prima regelingquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.
blond en nadenken gaat niet samen in één zin, het tweede deel ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk altijd eerst héél goed na voordat ik iets stoms zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |