abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59308530

Maar dan ietsje anders.
pi_59308558
Trouwens, patsen met kleding is... vrij gay. En als je het doet, doe het dan in godsnaam met goede namen. Ralph Lauren en Tommy Hilfiger, godver Dat zijn B-merken. Als je nou Versace, Prada, Boss, Armani of dergelijke chique kleren droeg, oke. Maar goed, dat zal ik dan wel kunnen betalen en jij niet
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:34:50 #128
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59309193
Prada is anders de afgelopen jaren ook aardig in status gedaald.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:58:38 #129
123170 alors
zlata1234
pi_59309857
TS
Al die paupers die een merkje nodig hebben om nog van zichzelf te kunnen maken
know'm sayin?
word? word.
pi_59310326
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Syheriat het volgende:
Trouwens, patsen met kleding is... vrij gay.

(...)

Maar goed, dat zal ik dan wel kunnen betalen en jij niet
En patsen met het bedrag op je bankrekening is ...
pi_59310477
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

En patsen met het bedrag op je bankrekening is ...
compensatie voor een kleine lul.
pi_59310606
Doe niet alsof het HBO zoveel voorstelt, oke, later ga je waarschijnlijk niet naar je werk op slippers, maar school? Het is gewoon school maar hoor
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:36:42 #133
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59310706
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:21 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ik moet eerst maar eens mijn HBO afmaken, en dan zie ik wel waar ik kom. Hopenlijk bij Nintendo
Zodat je nóg meer met computers bezig kunt zijn?
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:50:13 #134
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59310992
Slipppers
TS
pi_59326968
In de zomer loop ik enkel op slippers waar ik ook ga (qua 'casual' gelegenheden). Het zijn geen goedkope flipflops, wel mooie sandaaltjes eigenlijk, maar aangezien er een touwtje tussen mijn tenen gaat blijven het teenslippers. Met mooi verzorgde voeten en een fris nagellakje er overheen zie ik niet wat het probleem is.
Op een school al helemaal niet, het is SCHOOL, geen sollicitatiegesprek ofzo.... Daarbij is het voor je voeten ontzettend gezond om ze een periode niet af te knellen in dikke sokken en benauwde schoenen!
I had a signature once. It was awful.
pi_59327053
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:01 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

sportschoenen ( ok tja meesten doen dat dus ach) , bootschoenen/ nette schoenen
maar slippers, WTF kom dan gewoon op je blote voeten

WTF and so what?
Je school zal wel enorm saai zijn als je de tijd heb om over zulke onzin dingen na te denken.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59328253
teenslippers zijn ghey! terecht klacht
I'm not the man you think I am!
pi_59328491
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Niet omdat het zomer is, maar omdat het warm is.
En als het warm is, zijn die dingen simpelweg veel prettiger aan je voeten dan schoenen.
Le-zen:

Zo-mersssssssssssssss. Niet zomerrrrrrr, homo op je slippertjes..
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:14 schreef zoeperzazke het volgende:
In de zomer loop ik enkel op slippers waar ik ook ga (qua 'casual' gelegenheden). Het zijn geen goedkope flipflops, wel mooie sandaaltjes eigenlijk, maar aangezien er een touwtje tussen mijn tenen gaat blijven het teenslippers. Met mooi verzorgde voeten en een fris nagellakje er overheen zie ik niet wat het probleem is.
Op een school al helemaal niet, het is SCHOOL, geen sollicitatiegesprek ofzo.... Daarbij is het voor je voeten ontzettend gezond om ze een periode niet af te knellen in dikke sokken en benauwde schoenen!
Ja hoor, jij op je VMBO mag het wel.
pi_59328539
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Ja hoor, jij op je VMBO mag het wel.
VMBO Uni ook goed?
pi_59328551
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

VMBO Uni ook goed?
Dan zou je helemaal beter moeten weten
pi_59328954
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

VMBO Uni ook goed?
En dan wel op slippers lopen? De combinatie klopt niet helemaal. Of ben jij er zo eentje die helemaal vanaf het VMBO is opgeklommen en nu een poginkje waagt op de universiteit, omdat je nog geen zin hebt in werken en het in dit land de jongeren allemaal wel heel makkelijk wordt gemaakt om een hoger papiertje te halen (met alle negatieve effecten op de kwaliteit op de arbeidsmarkt van dien)?
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:46:51 #142
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59329013
Ga eens even heel gauw terug naar de jaren '50.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_59329111
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Syheriat het volgende:
Trouwens, patsen met kleding is... vrij gay. En als je het doet, doe het dan in godsnaam met goede namen. Ralph Lauren en Tommy Hilfiger, godver Dat zijn B-merken. Als je nou Versace, Prada, Boss, Armani of dergelijke chique kleren droeg, oke. Maar goed, dat zal ik dan wel kunnen betalen en jij niet
Sowieso, achterlijke bedragen neerleggen voor kleding. -->
pi_59329138
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
Zit je dan op de hoge economische school, doe je een internationale opleiding etc etc. Iets dat opzich niet al te moeilijk is maar nu komt het. Dan kijk je om je heen en dan zie je van die tjappies die met slippers rondlopen.. WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?

Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is al maar slippers damnz
wat is er mis met slipper als het harstikke warm weer is

het is toch geen kantoor maar een school ?
hoe oud ben je eigenlijk, e wat voor schoenen draag je zelf dan als sportschoenen volgens jou ook al niet
kunnen?

of wil je ons gewoon even laten weten dat je op de hoge economische school zit en een internationale opleiding volgt?
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:02:36 #145
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59329385
Als dat zo is TS, dan draag jij toch lekker je bootschoentjes op de boot
Bernie en ik zijn tof.
pi_59329447
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is er mis met slipper als het harstikke warm weer is

blabla
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:02 schreef mordradead het volgende:
Als dat zo is TS, dan draag jij toch lekker je bootschoentjes op de boot
Weer van die veredelde contactgestoorde sandalendragers
pi_59329970
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En dan wel op slippers lopen? De combinatie klopt niet helemaal. Of ben jij er zo eentje die helemaal vanaf het VMBO is opgeklommen en nu een poginkje waagt op de universiteit, omdat je nog geen zin hebt in werken en het in dit land de jongeren allemaal wel heel makkelijk wordt gemaakt om een hoger papiertje te halen (met alle negatieve effecten op de kwaliteit op de arbeidsmarkt van dien)?
Waarom zou dat zo moeten zijn? Heb gewoon atheneum gedaan hoor Nogmaals: flipflops, nee, dat is niet helemaal gepast op school, maar gewone nette open schoentjes, why not?
pi_59331133
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo moeten zijn? Heb gewoon atheneum gedaan hoor Nogmaals: flipflops, nee, dat is niet helemaal gepast op school, maar gewone nette open schoentjes, why not?
Gewone nette open schoentjes? Dat is alweer heel wat anders. Had dat dan eerder gezegd .
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:24:20 #150
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59331835
Mensen die slippers komen *om zweetpoten te voorkomen*

Wtf

Ik draag nooit slippers ( alleen thuis is relax ) maar heb geen zweetpoten

Mensen die zweetpoten hebben lopen meestal in Celtic schoenen van de schoenenreus of doen niet elke dag nieuwe sokken aan.

Celtic schoenen van 20 euro

Ik heb deze voor Jennifer gekocht deze mooier slippers

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')