En patsen met het bedrag op je bankrekening is ...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Syheriat het volgende:
Trouwens, patsen met kleding is... vrij gay.
(...)
Maar goed, dat zal ik dan wel kunnen betalen en jij niet
compensatie voor een kleine lul.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
En patsen met het bedrag op je bankrekening is ...
Zodat je nóg meer met computers bezig kunt zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:21 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens mijn HBO afmaken, en dan zie ik wel waar ik kom. Hopenlijk bij Nintendo
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:01 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
sportschoenen ( ok tja meesten doen dat dus ach) , bootschoenen/ nette schoenen![]()
maar slippers, WTF kom dan gewoon op je blote voeten
Le-zen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet omdat het zomer is, maar omdat het warm is.
En als het warm is, zijn die dingen simpelweg veel prettiger aan je voeten dan schoenen.
Ja hoor, jij op je VMBO mag het wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:14 schreef zoeperzazke het volgende:
In de zomer loop ik enkel op slippers waar ik ook ga (qua 'casual' gelegenheden). Het zijn geen goedkope flipflops, wel mooie sandaaltjes eigenlijk, maar aangezien er een touwtje tussen mijn tenen gaat blijven het teenslippers. Met mooi verzorgde voeten en een fris nagellakje er overheen zie ik niet wat het probleem is.
Op een school al helemaal niet, het is SCHOOL, geen sollicitatiegesprek ofzo.... Daarbij is het voor je voeten ontzettend gezond om ze een periode niet af te knellen in dikke sokken en benauwde schoenen!
VMBOquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Ja hoor, jij op je VMBO mag het wel.
En dan wel op slippers lopen? De combinatie klopt niet helemaal. Of ben jij er zo eentje die helemaal vanaf het VMBO is opgeklommen en nu een poginkje waagt op de universiteit, omdat je nog geen zin hebt in werken en het in dit land de jongeren allemaal wel heel makkelijk wordt gemaakt om een hoger papiertje te halen (met alle negatieve effecten op de kwaliteit op de arbeidsmarkt van dien)?quote:
Sowieso, achterlijke bedragen neerleggen voor kleding. -->quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Syheriat het volgende:
Trouwens, patsen met kleding is... vrij gay. En als je het doet, doe het dan in godsnaam met goede namen. Ralph Lauren en Tommy Hilfiger, godverDat zijn B-merken. Als je nou Versace, Prada, Boss, Armani of dergelijke chique kleren droeg, oke. Maar goed, dat zal ik dan wel kunnen betalen en jij niet
wat is er mis met slipper als het harstikke warm weer isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
Zit je dan op de hoge economische school, doe je een internationale opleiding etc etc. Iets dat opzich niet al te moeilijk is maar nu komt het. Dan kijk je om je heen en dan zie je van die tjappies die met slippers rondlopen.. WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?
Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is almaar slippers damnz
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is er mis met slipper als het harstikke warm weer is![]()
blabla
Weer van die veredelde contactgestoorde sandalendragersquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:02 schreef mordradead het volgende:
Als dat zo is TS, dan draag jij toch lekker je bootschoentjes op de boot
Waarom zou dat zo moeten zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En dan wel op slippers lopen? De combinatie klopt niet helemaal. Of ben jij er zo eentje die helemaal vanaf het VMBO is opgeklommen en nu een poginkje waagt op de universiteit, omdat je nog geen zin hebt in werken en het in dit land de jongeren allemaal wel heel makkelijk wordt gemaakt om een hoger papiertje te halen (met alle negatieve effecten op de kwaliteit op de arbeidsmarkt van dien)?
Gewone nette open schoentjes? Dat is alweer heel wat anders. Had dat dan eerder gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo moeten zijn?Heb gewoon atheneum gedaan hoor
Nogmaals: flipflops, nee, dat is niet helemaal gepast op school, maar gewone nette open schoentjes, why not?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |