Verkapt zie-mij-eens-op-de-uni-zitten postquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef Nouk het volgende:
Ik loop op de universiteit gewoon op m'n birkie's hoor.
birkies ? Wat is dat voor taal? Of bedoel je dat je je MBO als een uni ziet en dat je op je blote voeten loopt????quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef Nouk het volgende:
Ik loop op de universiteit gewoon op m'n birkie's hoor.
Excuses!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Birkenstock is een merk. Met trouwens wel mooiere exemplaren dan op deze foto getoond.
Lezen. Ik draag sandaaltjes. En neu, ik werk niet bij de Mac. Ik heb/werk bij een bedrijf waar tiepjes zoals jij na hun afstuderen misschien wel voor zouden willen werken (energiesector).quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Met slippers bij je werk, werk je bij de mcdonalds ofzo als patat bakker dat het niet uit maakt hoe je erbij loopt?
wow wat een frustraties, wil je ergens over praten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Jezus, hoeveel zelfbevestiging heb je nodig, MetalSonic? Tering. Je drukmaken over het feit dat niet iedereen op zijn 22ste al behoefte heeft aan "Ralph Lauren" en "Tommy Hilfiger" () polo's en dito schoenen (alsof je daar ook maar enigszins mee kan patsen. Dat is toch wel ongeveer hetzelfde als trots zijn op je Opel Astra).
De fucking vinketering, ga godverdomme eens iets nuttigs doen met je leven ipv de ontzettende "nette-kleren" fundamentalist uithangen.
Ga dan eens even de blits maken op die hoge school van je.
[ afbeelding ]
Edit: Teenslippers en Nike's zijn de shit. Ook op het hoger onderwijs.
Ik moet eerst maar eens mijn HBO afmaken, en dan zie ik wel waar ik kom. Hopenlijk bij Nintendoquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lezen. Ik draag sandaaltjes. En neu, ik werk niet bij de Mac. Ik heb/werk bij een bedrijf waar tiepjes zoals jij na hun afstuderen misschien wel voor zouden willen werken (energiesector).
Ja, over al die topics die jij opent waarin je jezelf compleet belachelijk maakt met je newfound glory.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:20 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
wow wat een frustraties, wil je ergens over praten?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja, over al die topics die jij opent waarin je jezelf compleet belachelijk maakt met je newfound glory.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Wow vet, ik wil ook een imaginaire hond die gebaseerd is op een everzwijnetend stripfiguur.
WTF wou je met die post?![]()
Omdat een Hollywoodster ze heeft gedragen begin 2000 is het weer een hipmerk. Jarenlater is het hip in bepaalde regionen van NL of er zijn altijd mensen die standvastig zijn en het mooi vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Birkenstock is een merk. Met trouwens wel mooiere exemplaren dan op deze foto getoond.
Niet omdat het zomer is, maar omdat het warm is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat een Hollywoodster ze heeft gedragen begin 2000 is het weer een hipmerk. Jarenlater is het hip in bepaalde regionen van NL of er zijn altijd mensen die standvastig zijn en het mooi vinden.
Idem voor teenslippers (en UGGS). GVD, omdat het zomers is lopen er mensen op. En het is nog geen zomer, het is lente.
Wat de fuck heeft religie er nou mee te makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef Robin__ het volgende:
en dan hebben ze zeker geen eens hun hoofddoek op?
tjonge jonge zielige jankbal, laat die mensen lekker of ben je zo'n kut moslim/gristen die wel even denkt te gaan bepalen hoe een ander zich dient te kleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |