Ik zie er twee, maar ze staan niet naast elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:02 schreef Ynske het volgende:
Q, hoeveel # zie je nu?
http://www.throughmylens.nl/test.php
enneh dat gedeelte van die grijze <> klikbaar maken snap ik niet in je vorige post
wel aardigquote:
geniaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie er twee, maar ze staan niet naast elkaar
Probeer het eerst eens zonder achtergrond enzo op te bouwenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
geniaal
in FF is t er 1
in IE twee
maar die moeten dus bijde vervangen worden door de <> die er staat
en dan nog op de juiste plaats
dit gaat een nachtmerrie worden
ik heb eerst de opmaak gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Probeer het eerst eens zonder achtergrond enzo op te bouwen
Ik zie er in FF gewoon twee
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al, ik ga niet eens beginnen aan dat flash gebeuren. Ik geef een maatje van me wel een kratje bier
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al, ik ga niet eens beginnen aan dat flash gebeuren. Ik geef een maatje van me wel een kratje bier
Waarom doe jij je site niet daarin dan?quote:
omdat de laadtijd dan langer wordquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe jij je site niet daarin dan?
Zegt wie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef Ynske het volgende:
en je flash als ondersteuning in een site moet gebruiken niet als hoofdmiddel
als je de boel een beetje gebruiksvriendelijk wilt houdenquote:
Maar het lijkt me sowieso niet wenselijk om op je mobiel met een klein scherm een site met foto's te gaan bekijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
Een beetje maar. Plus dat mensen met een mobieltje niet graag kijkenop hun prutsschermpje naar een flash met tig scrollbars.
Er zullen vast fappers zijn....quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het lijkt me sowieso niet wenselijk om op je mobiel met een klein scherm een site met foto's te gaan bekijken
Mensen die op een mobieltje gaan internetten zijn sowieso debielen, die vragen er gewoon om. Daar ga ik geen rekening mee houdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
Een beetje maar. Plus dat mensen met een mobieltje niet graag kijkenop hun prutsschermpje naar een flash met tig scrollbars.
Als ik wil fappen op digitaal materiaal zou ik het sowieso niet op me mobieltje laden maar op me 24" schermquote:
Vooruitstrevend ben jequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die op een mobieltje gaan internetten zijn sowieso debielen, die vragen er gewoon om. Daar ga ik geen rekening mee houden
Het wordt maar iets heel simpels hoorquote:
Zal ik je iets van mijn niet honger geven?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al honger. Hoe erg is dat, het is nog niet eens half 5
.
Had je vanmiddag ook mee moeten gaan naar de wokkietokkiequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al honger. Hoe erg is dat, het is nog niet eens half 5
.
Wat ben je toch een schat. Dank je. Van het woord McDrek krijg ik trouwens niet nog meer honger.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ik je iets van mijn niet honger geven?
De jongste is met zijn oudere broer meegegaan, want die ging met papa naar McDrek.
Tja, dan laat je dat jong gaan natuurlijk, maar mijn trek is over.
Sja, en om nou met Fles een pizzaatje te gaan scoren in Landgraaf, dat is dan ook weer zo watquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
De jongste is met zijn oudere broer meegegaan, want die ging met papa naar McDrek.
Tja, dan laat je dat jong gaan natuurlijk, maar mijn trek is over.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat. Dank je. Van het woord McDrek krijg ik trouwens niet nog meer honger..
Ik andijviequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
Straks grote garnalen in een indiase curry
OEH!!! Ik wil ook!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
Straks grote garnalen in een indiase curry
Joh, voordat je hier bent, is het middernacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, en om nou met Fles een pizzaatje te gaan scoren in Landgraaf, dat is dan ook weer zo wat
Ja, die salades zijn oké.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
Iedereen krijgt trek zo te zien.![]()
[..]
Nou die salades van daar zijn best wel lekker.
Je komt maar langsquote:
Helaas zit ik nog even vast hier.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
Je komt maar langs
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Kuukske het volgende:
Nou, vriendelijk bedankt. Daar heb ik dus helemaal geen zin in.
Welnee. Andijvie is lekker. Maar niet met dit weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
Andijvie is echt goor
Maar wel lekker vlees erbij
Dat weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |