had ik laatst ook ineens jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok loopt te zeiken dat mijn sessie is gekoppelt aan een ander ip
log dan alle sessies even uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok loopt te zeiken dat mijn sessie is gekoppelt aan een ander ip
ik heb nu 4 >-pijltjes, en maar 2 <-pijltjes, klopt datquote:
Hai qu!quote:
dat klopt, maar dat zou niet zo moeten zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu 4 >-pijltjes, en maar 2 <-pijltjes, klopt dat
Goedquote:
En bij jou?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is officieel niet meer werkeloos!
Donderdag aanstaande beginnen om 10 uur!
Lekker na de file
3 dagen in de week (24 uur dus), donderdag, vrijdag en zaterdag!
zie je deze pagina?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
Ynske, kan je eens een screenshot maken, en dan even tekenen hoe je het wil hebben? Waar de pijltjes enzo moeten staan dus..
Geprobeerd, werkte dus nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
log dan alle sessies even uit
om vervolgens 1 opnieuw in te loggen dat hielp bij mij
1) ik zie wel 2 #quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat zou niet zo moeten zijn
:')
ik heb nu in de code de onderste < > vervangen voor # maar zie er maar 1
de twee <> die bovenste staan moeten weg
maar dan verschuift dus alles :{
en de twee <> onderste grijze moeten klikbaar worden óf die twee # die ik in de code heb staan moetne in font en kleur aangepast kunnen worden
1 2 | <span> </span><a href='/test.php?page=1'>#</a><span> </span><TBODY><TR><TD style="BACKGROUND: #ffffff" vAlign=top align=left><STRONG><FONT face="Verdana, Sans-Serif" color=#808080>< ></FONT></STRONG></TD></TR></TBODY></TABLE> |
als je kan vliegen heb je gee fysio nodigquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef Ynske het volgende:
shit, moet vliegen fysio enoz
Q dank je dat je ernaar wilt kijken
Mooi zo. Good to hear.quote:
Yes hequote:
Dat was lekkerquote:
Ah nice! Is het allemaal uiteindelijk nog een beetje meegevallen, die autoperikelen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
Yes he
Nu vanmiddag een onderdeeltje voor mn auto halen en dan repareren en dan kan ik weer een jaartje rijden
Niet eens een track & trace nummer gekregen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was lekker![]()
![]()
Mijn GPS-unit is er nog niet nee. Ik heb gemaild of ik misschien bericht kan krijgen als hij verzonden is, of misschien een track&trace nummer, even wachten op reactie...
Neequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
Niet eens een track & trace nummer gekregen?
Ik hoop voor je dan dat je dichtbij Almere woontquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeNog niet althans.
En als ik dit hier zo eens lees, kan het nog weleens een harde dobber worden...
Utrechtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef JortK het volgende:
Ik hoop voor je dan dat je dichtbij Almere woont
Het is nog niet helemaal afgelopen, maar tot nu toe vallen de kosten iig meequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah nice! Is het allemaal uiteindelijk nog een beetje meegevallen, die autoperikelen?
Ja. En nu? Ik wacht nog maar een paar dagen, de recentere beoordelingen geven toch wel hoop dat het goed gaat komen. Maar er wordt niet optimaal gecommuniceerd, dat is duidelijk.quote:
Ik zie er maar 1 die echt problemen had, de rest heeft nergens lastquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeNog niet althans.
En als ik dit hier zo eens lees, kan het nog weleens een harde dobber worden...
Anders even bellen, dat gaat sowieso beter dan mailenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En nu? Ik wacht nog maar een paar dagen, de recentere beoordelingen geven toch wel hoop dat het goed gaat komen. Maar er wordt niet optimaal gecommuniceerd, dat is duidelijk.
Nou, drie kraaien hoe ik besteld hebquote:Waar blijft mijn bestelling?
Heeft u per bank besteld, dan wordt uw bestelling pas verstuurd wanneer het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Vaak duurt het enkele dagen voordat uw bank het bedrag daadwerkelijk naar onze rekening boekt. Met name als u een Postbank rekening heeft gaan hier enkele dagen overheen. Houdt er dus rekening mee dat in dat geval langer kan duren dan drie dagen voordat TNT Post uw bestelling aflevert.
Waarom betaal je niet met Creditcard? Dat is veel veiliger, makkelijker en vooral snellerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah
[..]
Nou, drie kraaien hoe ik besteld heb
true. Hakmoetedoen idd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:57 schreef JortK het volgende:
Waarom betaal je niet met Creditcard? Dat is veel veiliger, makkelijker en vooral sneller
Via iDeal besteld?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah
[..]
Nou, drie kraaien hoe ik besteld heb
Ja via iDeal, maar goed, Postbank dus. Vrijdagochtend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef qu63 het volgende:
Via iDeal besteld?
als je voor 12 uur hebt besteld is het geld er dezelfde middag nog, anders de volgende ochtend
dan hadden ze het maandag al kunnen versturenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja via iDeal, maar goed, Postbank dus. Vrijdagochtend.
Nee, expres mijn werkadres dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef qu63 het volgende:
dan hadden ze het maandag al kunnen versturen
Niet per ongeluk je huisadres opgegeven?
Dan had die daar wel een berichtje gehad dat de postbode geprobeerd heeft een pakketje af te leverenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan hadden ze het maandag al kunnen versturen
Niet per ongeluk je huisadres opgegeven?
Niet als meneer TNT vandaag langs komtquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan had die daar wel een berichtje gehad dat de postbode geprobeerd heeft een pakketje af te leveren
spamfilter misschien?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, expres mijn werkadres dus
Maar goed, de pakketjes komen hier meestal pas aan het eind van de middag begreep ik. We gaan het beleven. Wel raar dat ik ook nog geen verzendbericht gehad heb
En weer wat treinkilometers gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk had ik het gewoon moeten gaan ophalen. Dan had ik het tenminste meteen in de vingers gehad
Kusje eropquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Tyfus, kiespijn.
extreem tongen?quote:
Fenks.quote:
Hoe anders doe je een kusje op een kies?quote:
Op de wang! En dan goed stralen.quote:
Laat die pubertjes nou ff in de waan johquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Op de wang!
Getrouwde pubers ftwquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die pubertjes nou ff in de waan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |