Jij hoort hier natuurlijk nu thuis hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:16 schreef Slarioux het volgende:
Ola.
Iedereen hoort hier thuis, alleen snappen ze dat niet altijdquote:
overgestapt naar GC?quote:
Scherpquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja dus
Welkom Slarioux, ik ga er een paar maandjes tussenuit! *O*
Ons tuintje heeft een nieuwe hovenierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja dus
Welkom Slarioux, ik ga er een paar maandjes tussenuit! *O*
quote:
dat zeker, 2 x betalen en een rondje van de zaakquote:Lekker economisch ook
Een klein tuintje en dan al een hovenierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ons tuintje heeft een nieuwe hovenier
Slari hoi
Dat JIJ nou net komt kijken zegt niks natuurlijkquote:
Hoeveel hectare praten we over danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat JIJ nou net komt kijken zegt niks natuurlijk
Print gewoon even 1000 topics 30/40ers, 1000 topics GCS en 808 topics Lounge uit, en leg dat naast elkaar. Ik denk dat het toch wel een flink aantal hectares zal zijnquote:
Hij had voorheen de tag Weblogger / Moderator.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij () was hij geen moderator meer toch
* JortK mompelt iets met een kwartje dat eindelijk valtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Print gewoon even 1000 topics 30/40ers, 1000 topics GCS en 808 topics Lounge uit, en leg dat naast elkaar. Ik denk dat het toch wel een flink aantal hectares zal zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met een kwartje dat eindelijk valt
Neuh, zal er morgen eens mn gedachten over laten gaanquote:
Koop jij vast ringen? Dan huur ik een vette bakquote:
kwil met een koetsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop jij vast ringen? Dan huur ik een vette bak
Godverquote:
Ik hoor mijn collega's er ook al over. Ook pubersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn jongste heeft ook wat ondekt.![]()
Het WK dames in lingerie voetbaal. Echt puber.
You are n00b.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met een kwartje dat eindelijk valt
Het Grote EK Vieze Woorden Topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn jongste heeft ook wat ondekt.![]()
Het WK dames in lingerie voetbaal. Echt puber.
Ik kan dat zo al joh.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Grote EK Vieze Woorden Topic
Leesvoer, kan je meepraten
Oeh, hippe mamaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kan dat zo al joh.Deze mama is up to date.
Je wil zelf zingen in de kerk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Ynske het volgende:
laaaalalallalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik?quote:
Ja, ik voelde me al te min, nu niet meerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja u, maar tis vergeven, meestal zijn het de anderen he.
Precies, met allemaal even veel neukhongerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Er zijn hier dan ook heel wat singles.
Give her your best shotquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, met allemaal even veel neukhonger
kk idiotenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:43 schreef qu63 het volgende:
Fles, we hebben er weer een!
Scholieren in actie voor korte broek
Dat plaatje er ook bijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:43 schreef qu63 het volgende:
Fles, we hebben er weer een!
Scholieren in actie voor korte broek
over 10 minuten is Gordon Ramsey op tvquote:
Bengels!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn dat weer die pillen voor op die wolken?
Ik ga ze ook maar weer zoeken.quote:
Nee die wolk is voor na een datum die ik moet gaan bepalenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn dat weer die pillen voor op die wolken?
Ik ken em nog nietquote:
Nietus!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 200808:05 schreef marcb1974 het volgende:
Het heeft gewerkt [afbeelding]
Auto startte en staat nu voor de apk [afbeelding]
Hoiquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Tis koud tov gisteren.
Oja, ziggo.
Hai,quote:
Neequote:
Ga jij eens een fysio zoekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai,![]()
Vind ik niet, dan ben ik nog meer verkrampt.
Mijn nek/schouders zijn net twee stukken staal (over mijn onderrug begin ik niet eens meer).
En het negatieve daarvan isquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Want dan:
1. word ik ontslagen
2. word ik geband op fok en op bijna alle andere websites waar ik een account heb
3. word ik gearresteerd voor het blokkeren van de straat met defecte hardware
4. word ik vermoord door een geflipte arabier.
Dit is GEEN multiple-choice, dit is gewoon EN-EN
Dat dan mijn zorgvuldig uitgestippelde plannen (huisje, boompje, beestje, pantoffels, Telegraaf op zaterdag, hond met lange oren) een beetje een deukje oplopenquote:
Jawel hoor, alleen om het echt succesvol te maken moet je natuurlijk je stress voorkomenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die staan hier in het gemeente boekje.
Ff serieus, die kunnen stress ook niet weg masseren.
Nee, maar wel je rug los maken, zo schiet het ook niet opquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die staan hier in het gemeente boekje.
Ff serieus, die kunnen stress ook niet weg masseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een hond met lange oren? Dus het beest is je vrouwquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan mijn zorgvuldig uitgestippelde plannen (huisje, boompje, beestje, pantoffels, Telegraaf op zaterdag, hond met lange oren) een beetje een deukje oplopen
Maar dat kan ik dus nu even niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen om het echt succesvol te maken moet je natuurlijk je stress voorkomen
True, het is erg pijnlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar wel je rug los maken, zo schiet het ook niet op
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon een keer een stevige seksbeurt doet ook wonderenGeloof me, ik heb al lang last van mijn rug en stress. Nee, dat werkt ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das minderquote:
Daarom toch maar eens voorstellen? Of je mag tegenwoordig zelf naar de fysioquote:
lekker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske zet voor iedereen een vers gemaakte aardbeien smoothy neer
Er zijn hier zat mensen met wat kennis van PHP hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:met een beetje hulp zitten klooien met PHP
t word nog wat
ja en?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Er zijn hier zat mensen met wat kennis van PHP hoor
k heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad.quote:
Je mag zo gaan inderdaad, mocht vorig jaar al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom toch maar eens voorstellen? Of je mag tegenwoordig zelf naar de fysio
Is er nog?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske zet voor iedereen een vers gemaakte aardbeien smoothy neer
Mja, ergerlijk eigenlijk he.quote:
en dan moet het ook nog kloppen in FireFox (als je nu IE gebruikt) of andersomquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef Ynske het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa ik word gek
als ik 2 teveel linkjes laat staan lijnt mijn tekst wel goed uit
maar als ik ze weg haal dan gaat de tekst met me aan de loop
daarnaast krijg ik de kutknopjes die ik wil gebruiken als link niet aan de praat en al helemaal niet op de juitste plaats
aaaah hou opquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan moet het ook nog kloppen in FireFox (als je nu IE gebruikt) of andersom
Dat is bij mij meestal het geklooi
moet je ff wachten tot komend weekendquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kan ik flash dingesjes maken? Ik heb geen flash
Dan is het lastig hequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kan ik flash dingesjes maken? Ik heb geen flash
sorryquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah hou op
heb alleen nog maar in ff gestest
ff kijken in ie
waarom zo denigrerend doen metquote:
schade valt meequote:
ik zou die foto wel wat reseizenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
nah t verschil tussen IE en FF valt reuze mee,
in IE staat zelfs 1 testlinkje op de juiste plaats... maar zodra ik de andere linkjes weghaal ist niets meer
en die knoppen krijg ik dus niet aan de gang
ksnap er geen bal meer van
kijk
www.throughmylens.nl/test.php
Ga met divs werkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
nah t verschil tussen IE en FF valt reuze mee,
in IE staat zelfs 1 testlinkje op de juiste plaats... maar zodra ik de andere linkjes weghaal ist niets meer
en die knoppen krijg ik dus niet aan de gang
ksnap er geen bal meer van
kijk
www.throughmylens.nl/test.php
het ging om Fles zn flashquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zo denigrerend doen met
als iemand die nog nooit met php gewerkt heeft ermee aan t klooien is?
niet iedereneen kan alles meteen
Ik lees het niet eens meer als er Bush in voor komtquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit trouwens ook voor huichelachtig, leugenachtig, ongeloofwaardig en ook nogeens irrelevant geneuzel?
die foto's das een testmapquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zou die foto wel wat reseizen
de pijltjes onderin staan inderdaad wat krom ja
je kan het ook wat aardiger brengenquote:
lieverd, dat heb ik in de eerste test gedaan maar dan werkt de php niet meerquote:
owquote:
maar dan werkt t niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Het was niet slecht bedoeld hoor, maar divs werken gewoon heel prettig vind ik zelf
ik kon wel op de pijltjes klikken hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die foto's das een testmap
t gaat me er ook niet om of die uitzien
t gaat me erom dat ik zie dat hij foto's laad
en die pijltjes tja
die moeten klikable worden met die grijze, en dan rechts onderin de hoek naast dat home zegmaar
ja maar dat zijn de verkeerde pijltjesquote:
bij de 18e kun je ook naar 19 klikken, maar dan krijg je "no input file specified"quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:18 schreef qu63 het volgende:
Alleen als je al op pagina 0 bent, dan kan je alsnog een pagina terug gaan (naar -1 dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |