ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:50 schreef David het volgende:
akkoord, maar ook zonde van het gerecht, want meestal brengt zo'n beetje alcohol (hoe klein de hoeveelheid ook) het gerecht wat serieus wat extra dimensie.
Ik heb het ooit weleens gedronken, maar kan me herinneren dat ik het niet zo lekker vond. Is medium sherry eigenlijk zoetig van smaak? Als het niet zo zoet is dan kan ik het nog wel eens een keertje proberen. Of misschien is het te mixen met iets.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:47 schreef Farenji het volgende:
Sherry is best lekker hoor, om gewoon te drinken. Ik had een tijd geleden voor een sausje ook een paar eetlepels nodig, heb gewoon een literfles gekocht en de rest lekker opgedronken. Normaal drink ik het nooit maar het smaakt zeker niet verkeerd.
Volgens mij hebben ze er ook 375ml flesjes van..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kleine flesjes van 100 ml hebben ze alleen van likeur en sterke drank volgens mij...mischien wel sherry in halve literflesjes, dan zit je tenminste niet met een grote fles. Al scheelt dat maar 200 ml denk ik...(0,5 l tov 0,75 l)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |