Bestel gewoon online, scheelt ook nog geld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef ikJur het volgende:
weet iemand nog van een sale bij een skatshop in gelderland? moet nodig nieuwe gear hebben.
inderdaad, ben je vrijdags nog vrij? (wij hebben nog steeds OVquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Goofup het volgende:
damn, januari is al bijna om, en ik heb mijn skateboard nog niet eens aangeraakt *ril*
er moeten harde afspraken gemaakt worden:
wie, waar en wanneer
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uberraschung photshop skilzorz
doe geen moeite, zoveel is die foto niet waard.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
klopt vanvond heb ik wel even tijd en pas ik het netjes aan
Luciferist had deze geland, maar ik schaamde me voor de willy grind en weigerde deze dan ook te landen* Luciferist was allang blij een keer wat te kunnen landenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef Thomas B. het volgende:
foto van de landing van deze "crooked's" heb je zeker niet
nu luciferist gebanned is durf je wel te postenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef Goofup het volgende:
[..]
Luciferist had deze geland, maar ik schaamde me voor de willy grind en weigerde deze dan ook te landen* Luciferist was allang blij een keer wat te kunnen landen
* over de motivatie van het niet landen van deze truuk valt niet te twisten ook niet door Luciferist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |