quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
fipo!!
mits winterdepressiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:48 schreef Snakey het volgende:
Pssst, het is al zomer....
vandaar de klaprozen trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:48 schreef Snakey het volgende:
Pssst, het is al zomer....
Paars?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
LAPO!
Weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:55 schreef 1DIOOT het volgende:
Het weerbericht van vandaag
het is 24.5 graden, gordijnen zijn dicht, en de ventilators staan aan.
de TL balken schijnen tot 6 uur, daarna is het nog een raadsel wat
voor weer het binnen wordt.
tot zo ver het weerbericht vanuit de zaak
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef yvonne het volgende:
Today is the first day of the rest of your life"
quote:the secret of life is to die before you die and find that there is no death
the skinheads stole my walkmanquote:
quote:
Mag, horen bij de doodquote:
Passend bij de winterdepressiequote:
Tis een mooie dagquote:
pisbuiskankerendewinterdepressie mooi galgjewoordquote:
Winterdepressie --> winterrepressie --> winterregressie --> wintervanpersie --> kut voetbalquote:
je zegt iig de N nog, de jeugd uit ommn zegt tegenwoordig ommûh of omme dat is pas om een depressie van te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Kruutmoes uut Omm'n
Als je daar niet depressief van wordt!
Ik las harigequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef yvonne het volgende:
Zomerdepressie>>> de blote armen met hangende kipfilets
Ommuh de gekste?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je zegt iig de N nog, de jeugd uit ommn zegt tegenwoordig ommûh of omme dat is pas om een depressie van te krijgen
jeweetsquote:
Ook dat!quote:
wie nooit eigenlijk wie vind dat niet te proemn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Cynic het volgende:
Wie hebt roepen opm moos
Harige kip filetquote:
hoezo vandaag is slechts een prutsdagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Cynic het volgende:
best jammer dat vandaag morgen alweer over is trouwens
Daarom plaats ik nog even snel een reactie, want morgen is vandaag niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Cynic het volgende:
best jammer dat vandaag morgen alweer over is trouwens
ik kan hem anders best verdragen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo vandaag is slechts een prutsdag
Ik vond morgen anders veel beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik kan hem anders best verdragen.
nee dan morgen...
mits verstrijken van enige tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom plaats ik nog even snel een reactie, want morgen is vandaag niet.
quote:
Wat? met al die nietszeggende posts van jouzelf in je eigen topic neem ik aan dat je hem zo snel mogelijk vol wilt hebbenquote:
Nietszeggendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef beverton het volgende:
[..]
Wat? met al die nietszeggende posts van jouzelf in je eigen topic neem ik aan dat je hem zo snel mogelijk vol wilt hebben.
ik ben hufterig nuchtig vandaagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nietszeggendlees eens tussen de regels ! dit is een contextueel juweeltje van een topic.
mits gradueel alcohol toegevoegd
nuchtigeheid kent geen tijd alsmede tevens ookquote:
Beverton rot op uit dit puickende topic.quote:
Waarom mag ik niet mee doen ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beverton rot op uit dit puickende topic.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beverton rot op uit dit puickende topic.
Mits pisbuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kanker.
pisbuiskanker?quote:
Mits je die newbies disst. Jezweeds.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mag ik iets posten?
Die zal je bij de Hema hebben gekocht?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef Quir het volgende:
Kut, kut, kutwekker. Ik begin me nu écht te ergeren aan de groene kleur van het tyfusding... Hoe kom ik überhaupt aan een wekker van de Hema?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |