Ach ja, wat is gelukkig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:53 schreef nicomart het volgende:
ach zolang jij je daar gelukkig bij voelt kan dat toch gewoon?
Die was al wel bekend tochquote:trouwens je vergat internet of fokken bij je hobbies
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. na een dag lang reizen, lopen in een hangar op Schiphol
Hangar was wel stoer.. In de cockpit geweest.. een stukje op de landingsbaan gelopen, in de slaapcabine geweest van de cabin crew.quote:
Thanksquote:
Zoals verwacht toch welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas realiseert zich dat hij... aardig wat topics gemist heeft vandaag
Lekker bezigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
zo! net een burau besteld! en nu maar eens leren
heb ik ook, kun je inderdaad goeie foto's mee makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks
Sony Ericsson W810i met 2 mega pixel
Ja, dat wel..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals verwacht toch wel
[..]
Lekker bezig
Alleen in het donker (met flits) wil het soms niet echt lekker lukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik ook, kun je inderdaad goeie foto's mee maken
Goedenavondquote:
Stalkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst op Fok, en dan msn. Jij nerd
Haihai![]()
Pas maar op, anders block ik jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een passieve dan
Ik hoef er niks voor te doen
De passieve, dat zijn juist de ergstequote:
Ach, hij is wel lief dus dan mag hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De passieve, dat zijn juist de ergste
Daar begint het juist meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ach, hij is wel lief dus dan mag het
Welk imago..quote:
Nicoquote:
Interesse heet datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Welk imago..
Jij stalkt iedereen op msn hierzo
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Interesse heet dat
En ik stalk helemaal niet
Of ben je jaloers
duhquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nico
Je staat bovenaan in de Stage SC Poule
Nee zeggen, ja knikkenquote:
Gelukkigquote:Ik ben geen jaloers typje
Zometeen Griekenland - Zweden kijkenquote:
3-0 voor zweden heb ik gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen Griekenland - Zweden kijken
Heja Sverige
Zou je voor lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles .. succes met het inhalen van m'n postsaantal
Truste, en tot morgenquote:en iedereen weltrusten..ik kruip m'n bed in en hoop snel te slapen![]()
Ja, daar gaat mijn mooie eerste plaats in de poule, had 1-0 voor Rusland. Waarom heb ik dat eigenlijk ingevuld?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
Fabregas... wat doe je.. Daar ging mijn 3-1 voorspelde uitslag
Is die er?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nico
Je staat bovenaan in de Stage SC Poule
ging jij niet slapenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook nog de wii Fit!! dus koop er twee dan
owja iemand iets gehoord over brand/dergelijke in Enschede.. hoorde daarnet veel geloei
ik ben al blij als er überhaupt één te vinden isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook nog de wii Fit!! dus koop er twee dan
quote:
Ja is echt fucked upquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben al blij als er überhaupt één te vinden is![]()
![]()
hehe.. moet ik je komen instoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja..
maar de weerstand zit hem dat als ik mij uit ga kleden en tanden poetsen enzo, dat ik dan instant wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |