abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59338124
Wij zijn er klaar voor

Kijk er zo naar uit!

Morgen uiteraard flink verslag uit huize Beaker!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59338164
Heerlijk beaker!! 1 Jaar, bijna bijna...

Ik denk trouwens dat mama zenuwachtiger is dan de jarige..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59338820
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Heerlijk beaker!! 1 Jaar, bijna bijna...

Ik denk trouwens dat mama zenuwachtiger is dan de jarige..
dat is altijd ook al denk je er nu nog niet aan.

toen de oudste 1jaar werd nou je had mij niet moeten meemaken.
het aquarium werd pas 2 uur voor het feest opgehaald en er moest nog flink gepoetst worden ja dan zit je met bekkeninstabilieteit gelukkig was mijn moeder zo lief om alles te doen.
mama van 3 kids!
pi_59339070
Ronja's eerste verjaardag vierden we met vijf mensen. Heeeeerlijk rustig
Haar tweede verjaardag wordt wat uitgebreider, maar de eerste verjaardag van de nieuwe baby zal ook zo rustig worden denk ik.
pi_59340064
Klinkt heerlijk rustig Owlet

Hier is Yara voorlopig even van de inentingen af. Vandaag de laatste 2 gehad (die we eerder niet kregen ivm. waterpokken)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:01:57 #106
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59341019
Oh bijna allemaal 1e verjaardagen

Jetje ik wens je morgen alvast een hele fijne verjaardag en ik zie je snel in het volgende topic

Pff zijn er hier meer ukkies met driftbuien Linde kan tegenwoordig heel goed aanwijzen wat ze wil en dat wil ze dan ook wel M!E!T!E!E!N! N!U! hebben. Laat ik daar nou alleen niet altijd zin in hebben Het resultaat is een Linde die haar adem inhoudt, rood aanloopt en zich in een soort banaanstand voorbereid op een enorme gil/krijsbui Bv vanmiddag in de HEMA wilde ik een bal voor haar kopenw aar ze dan straks op het strand mee kan spelen. Ze mocht 'm zelf in de HEMA vasthouden maar omdat ie dat best wel moeilijk is, viel ie steeds op de grond en rolde dan weg. Na een paar keer had ik er genoeg van en pakte de bal op en stopte 'm in mijn mandje. Nou dat hoorde de hele HEMA dus meteen Ik negeer haar op zo'n moment maar gewoon en dan is ze na een minuut of 10 weer redelijk aanspreekbaar...

Ik dacht dat het nog wel even zou duren voordat dit soort dingen zouden komen.
pi_59342650
Stiemie, Jet doet dat ook Ik reageer er maar niet teveel op in de hoop dat het weer over gaat

Zooooo....nu ga ik een klein meisje op bed leggen en terug denken aan vorig jaar Heb ik heel de dag al zo'n beetje gadaan

Vorig jaar om deze tijd rommelde het een beetje .....

Ik ben bang dat het enorm druk gaat worden morgen! Ben ook wel benieuwd hoe Jet het vind

Ik ga het huis versieren

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:43:33 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59343845
Stiemie, klinkt bekend, die enorme driftbuien heeft Devin ook wel eens.
Bij voorkeur in het openbaar, zodat er direct allemaal nieuwsgierige bemoeials van kunnen meegenieten
Als ik voet bij stuk hou en het negeer, gaat het het snelst weer over. Het is niet altijd even makkelijk, en het zweet breekt me dan uit, maar ik laat hem liever even zijn frustraties eruit krijsen dan dat ik hem dingen laat doen die hij (op dat moment) niet mag.

Beaker, alvast veel succes en plezier toegewenst!
Ik ben morgen waarschijnlijk niet online, dus alvast voor jou en Jet en natuurlijk
Hartelijk Gefeliciteerd

Tot zaterdag bij de dreumesjes
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:50:21 #109
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59344108
Ah "gelukkig" zijn er dus meer opstandige kindjes. Ik moest zeggen dat het klamme zweet bij de HEMA ook wel op mijn rug stond hoor. En dan die blikken van mensen Maar ach je kunt het bij anderen toch nooit goed doen. Ik wil haar op zo'n moment zeker niet haar zin geven.

Vanmiddag had ze trouwens een pakje van die snoetenpoetsers (wie gaf er nou laatst de tip voor die dingen van dermocare Eindelijk een soort waar Linde tegen kan.) in haar handen maar dat moesten we nog afrekenen. Dus we komen bij de kassa en ik pas de snoetenpoetsers van haar af en zeg dat we die moeten betalen. Buigt de kassamevrouw meteen na de *blieb* van de kassa helemaal over haar toonbank om ze z.s.m. aan (inmiddels rood aangelopen, stijfplankige en gillende) Linde terug te geven. Daar sta je dan met je consequente-negeer-als-je-een-driftbui-hebt-aanpak Als Linde een vriendenboekje had, dan had de kassamevrouw er nu in gestaan zo blij was ze met haar poetsers
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:04:04 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59344440
Haha, die manipulatieve Linde heeft mooi d'r zin gekregen
pi_59344797
Linde meisje toch!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_59344989
1 jaar geleden:
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Beaker het volgende:
Oke, wij zijn officieel begonnen met het bijhouden van de weeen
Het begint als een kramp onder in mijn buik en word steeds heftiger ( nog wel te doen zeg maar ) en daarna zakt het weer af, dit alles duurt nog geen minuut
Ik ben zes uur begonnen en heb het nu nog steeds en ze worden nu ook regelmatiger, zal dit dan het echte begin zijn??
Ik heb ze nu zeg maar om de 6 minuten

Net nog even nichtje wezen bekijken wat ik daar zag zit nog in mijn buik!
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
Heb ze nu om de 4 minuten

Ga nu ff badderen en tutten, want dat had ik in de planning staan

Ik up-date straks wel weer even!
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef Beaker het volgende:
weeen zijn nu regelmatig 3 a 4 minuten en een enkele uitschieter naar 5 minuten daarnaast worden ze ook steeds pittiger en langer Als het zo blijft bellen we de vk om half 11 en zullen we dan wel horen hoe en wat

Ik ben er klaar voor

Onwijs lief dat jullie zo mee jubelen hopelijk morgen een up-date van Crook dat ons schaapje geboren is!!

Beaker en Crook
Trotse papa meld
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef thecrook het volgende:
Mag ik even komen patsen met het feit dat wij bij die 4% horen die op de uitgerekende datum bevallen?

Beaker is vanmorgen om 7:07 uur bevallen van een kerngezonde dochter, we hebben haar Jet genoemd

Foto's en bevallingsverhalen volgen als we zijn uitgerust, ik ben inmiddels 34 uur achtereen in touw en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten

We'll be back!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:34:40 #113
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59345233
Oh Beaker wat leuk om dat dan zo terug te lezen zeg!

Ik bedenk me nu dat ik alleen maar een "Hallo ik ben ineens 2 weken te vroeg bevallen"-bevallen berichtje heb geplaatst.
pi_59345941
Beaker en Jet, fijne 1e verjaardag morgen .

Alle zieke kindjes, mama's en andere huisgenoten, beterschap!!!

Ik had Mirte vanmiddag op het boxkleed op de grond gelegd, op een gegeven moment lag ze onder de bank en staken haar beentjes er nog onderuit . Ik denk dat ze op de een of andere manier die kant op is gerold/geschoven. Ik moest er wel om lachen. We hebben een konijn te logeren, dat beest rende eerst snel weg als Mirte haar handje uitstak. Maar nu blijft hij wel even zitten. Zolang die handjes maar niet bij zn ogen in de buurt komen. Ze greep hem bij zn nekvel vanmiddag . Mirte helemaal enthousaist.
Fake it till you make it...
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:38:03 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_59347352
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh Beaker wat leuk om dat dan zo terug te lezen zeg!

Ik bedenk me nu dat ik alleen maar een "Hallo ik ben ineens 2 weken te vroeg bevallen"-bevallen berichtje heb geplaatst.
Ik weet niet eens wat er allemaal wel en niet gemeld is hier Maarja, lag dan ook al een paar dagen voor Rubens geboorte in het ziekenhuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59349367
Voorproefje:

keuken en woonkamer zijn versierd

Ik vind het leuk, nu Jet nog .....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_59349729
oew nog meer bijna verjaardagsfeestjes. van al die mama's die tegelijk met mij zwanger waren.
Pepijn moet nog 3 weekjes wachten.
Zijn verjaardagsfeestje vieren we verspreid over 2 dagen, zodat het voor hem hopelijk ook te behappen blijft en het in ons huis past en mijn schoonouders elkaar niet achter het behang plakken
Dus per dag maximaal 8-10 personen bezoek incl kinderen.
pi_59349750
wat leuk Beaker!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:58:25 #119
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59350294
Alvast van harte Jet Het ziet er hartstikke leuk uit, Beaker!!

Wij zijn weer terug uit Dublin, het was onwijs leuk (meer pubs dan musea gezien, ik voelde me echt weer een jonge onbezorgde duif ) , maar ik was ook zo blij Ethan weer te zien. Oma & opa hadden het ook superleuk gehad en hij heeft zich uiteraard keurig gedragen

Oh trouwens, tipje voor mensen die binnenkort naar de UK of Ierland gaan; in Debenhams verkopen ze echt superleuke baby kleding (vooral Red Herring ) .. ik kon me iig niet inhouden
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:30:28 #120
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59351291
Welkom terug Jellyrose! Klinkt als een heerlijk tripje

En Beaker dit moet Jet toch wel een superfeestvarkengevoel geven hoor

Pssst nog maar een half uurtje
pi_59351333
Wat ontzettend leuk Beaker; ziet er superfeestelijk uit! Zie ik daar een feestjurk hangen?
Nog een klein half uurtje en Jet kan uit het babietjestopic...
Hardloper.
IG @webkim
pi_59354426
gefeliciteerd Beaker!!

Maarten word ineens vaker wakker 's nachtes wat hij normaal niet heeft. En ook vroeger (2uur ong eerder wakker) 's ochtends.
Kan dat liggen aan tandjes krijgen?
Hij heeft net een pittige sprong achter de rug kleine 2 week terug. Lijkt mij dat het niet de volgende sprong is toch?

Ik snap er niets van en ik ben bekaf en gebroken nu Gelukkig is hij wel vrolijk
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:09:02 #123
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59354805
Beaker, gefeliciteerd met Jet! 1 jaar, wat een grote meid zeg.

We hebben geslapen! Soort van dan he. Om drie uur kwam ze en daarna half 7, maar ze sliep dan ook op haar eigen kamertje en dat ging dus heel erg goed. We hadden de reiswieg in haar eigen wieg gelegd en toen wilde ze wel.
pi_59354954
Yay Sil!!!

Meneer heeft echt last van tandjes
*Huilen in bed,
*vanochtend dunnere poep en het rook hetzelfde als toen hij aan de diarree was (beetje zurig),
*vannacht om 20:00 naar bed en hij werd wakker om 22:00/23:30/4:00/4:45 en om half 6 mijn man gevraagd om uit bed te gaan en hem eruit te halen (ik word steeds wakker van hem en hij niet dus nu hij eruit)
En zo nog wel wat meer dingetjes waaraan ik merk dat hij zichzelf niet is.

Hoop dat ze heel gauw doorkomen en dat hij weer lekker door kan slapen want hij heeft gewoon zijn nachtrust hard nodig.
Ben wel zo blij dat hij op zich heel erg vrolijk is Alleen het slapen gaat zo slecht de laatste tijd maar vannacht was het wle heel erg en dan die zurige poep en overdag slechter naar bed willen ook al is hij heel erg moe.

Helpt dat tandvleescreme enz echt goed? En welke raden jullie aan?
pi_59355766
beaker en jet gefeliciteerd en geniet van je 1ste verjaardag
dat gaat wel goed komen volgens mij.

sil wat heerlijk!
mama van 3 kids!
pi_59356335
Jet, gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!! Beaker&hub, gefeliciteerd met jullie dreumus
Ik heb zonet ook "mijn" beval topic nog even doorgelezen, zo leuk al die reacties. (heb tico nog wat banger voor de bevalling gemaakt ) En wordt nog helemaal week van de lieve reacties

Ardelyn, wij hadden detinox, maar hebben bij Chris nog niet echt gemerkt dat het goed werkt. Chris had ook meer last van de rest (dunne luiers, verhoging). Hij werd dan ook meestal 1 of 2 nachten wakker, en at wat slechter. De 1e 2e en 4e tand tenminste.. De 3e was gemeen, maar ook maar 2 nachten gedoe.. Hopelijk blijft het bij jullie ook bij een nachtje..

Sil, fijn dat jullie een rustig nachtje hebben gehad.. Hopelijk houd ze dat nacht/dag ritme vast..

Hier alweer een rustige nacht.. Blijf me verbazen over de nachten.. Sinds Chris zonder speen is geweest, is hij gewoon niet meer wakker geweest.. Hadden we dat nou maar eerder gedaan
pi_59356546
Ik heb nu bij iemand Barnsteentjes besteld. Ik geloof nooit in dat soort dingen met edelstenen maar ach kan het altijd proberen
Ik hoop ook echt dat het niet zo lang duurt en dat hij gauw net als anders weer van ongeveer 20:00/20:30 tot ong 7 uur slaapt want dan heeft hij genoeg slaap gekregen en is hij ook echt uitgerust.
Nu na deze rotnacht is hij een tukkie aan het doen en hij slaapt al anderhalf uur en daar ben ik heel blij mee dat hij even goed uitrust.
Ben bang dat Maarten die creme gewoon doorslikt of eruit kwijlt

Heerlijk he zonder speen! Zelfs ik ben trots op jouw Chris en ik ken hem niet eens bahalve van hier

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2008 09:47:57 ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:49:38 #128
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59356604
Jarig Jetje Hartelijk gefeliciteerd!

Hmm Linde wordt 's nachts niet wakker omdat ze haar speen kwijt is, maar omdat ze draait. Ze ligt dan helemaal overdwars in haar bedje en omdat het een gietijzeren bedje is, is dat natuurlijk nogal koud en hard aan je hoofd en dan wordt je dus wakker
pi_59357635
Jarige Jet
Beaker, van harte met je grote kleine meid!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:32:41 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59357659
Ardenlyn, wij hebben zowel Dentinox als Chamodent staan. De eerste moet je over het tandvlees wrijven, de 2e zijn druppeltjes die hij krijgt.
Ik weet dat het niet helemaal op gaat, maar ik ga uit van baat het niet dan schaadt het niet. Hoewel ik het bij Sasha meer voor de vorm gegeven heb als hij een mini-beetje pieperig was dan dat het echt tandjespijn was hoor.

Maar vrienden van mij zweren bij Chamodent, ik zag desiredbard in het tips topic weer zeggen dat dentinox het helemaal was...
pi_59358026
M. (<--mijn man) kan vandaag de steentjes ophalen en wie weet helpt het. Ook baat het niet dan schaadt het niet
Zo niet dan kan ik morgen alsnog die druppels en/of creme halen.
Zo ver ik zie heeft hij niet veel pijn maar mag hij wel graag bijten op z'n bijtring.
En vooral het slapen gaat rot. Slaapt hij eenmaal dan gaat het wel goed maar zoals hij normaal slaapt is het niet.
Hij slaapt altijd de nacht door en het begon ineens met om 4 a 5 uur 's ochtends wakker te zijn en vannacht ineens heel vaak wakker worder.
Maar toen M. hem uit bed haalde was hij onwijs vrolijk
Hij voelt zich dus wel rot maar huilen van de pijn doet hij niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2008 10:49:00 ]
pi_59359817
Eerlijk gezegd vind ik Dentinox maar raar spul. Ze zeggen dat het suikervrij is maar dan zit er o.a. wel honing in...maar het zal best pijnstillend werken
It's all up to you
pi_59360519
Ze mogen toch nog helemaal geen honing?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:35:25 #134
54772 Silmarwen
pi_59360652
Vanwege botulisme, wat zelfs dodelijk is voor babietjes. Dus nee, geen honing.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:01:17 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59361201
Jen heeft haar prikjes gehad... Ik vind het altijd erger dan Jen. Even mekken en klaar weer. Ze is wel verkouden, maar we zien wel hoe ze vandaag is. Ze ligt nu weer lekker te slapen (op mama dr plekje).
Ik had vanmorgen weer een flinke poepluier!! Tot aan de rug... Het wordt echt tijd voor een maatje groter... (nog groter...)

Jet, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!
pi_59362477
Pepijn is vandaag weer gekeurd door de kinderarts.
Hij bleef nu wel netjes stil liggen met meten en is dus blijkbaar nog een centimeter groter dan dinsdag op het CB 69,5cm. Mooi zo want volgens de z'huis metingen is hij sinds de vorige controle netjes met het onderste lijntje meegegroeid. Als dat zo blijft is er niets aan de hand. Begin september weer terug voor controle.

En net heeft hij heerlijk gespeeld met Anna van Memmel, super leuk!!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:50:10 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59364004
Pepijn ook weer door de keuring heengekomen

Pff hier een luxe probleem. Ik zag gisteren in de opruiming zo'n leuke regenjas voor linde, maar helaas niet meer in haar maat. Nu ben ik alleen zo'n bangerik qua maten bij online bestellen. De jas is afgeprijsd en kan ik dus niet meer ruilen. Ze heeft nu net maatje 74. Zal ik dan een 74 doen of juist een 80 voor het najaar?

Edit: da's makkelijk de jas is er alleen nog in 74. Nu nog besluiten of ik dat ga doen
pi_59364117
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef Stiemie het volgende:
Pepijn ook weer door de keuring heengekomen

Pff hier een luxe probleem. Ik zag gisteren in de opruiming zo'n leuke regenjas voor linde, maar helaas niet meer in haar maat. Nu ben ik alleen zo'n bangerik qua maten bij online bestellen. De jas is afgeprijsd en kan ik dus niet meer ruilen. Ze heeft nu net maatje 74. Zal ik dan een 74 doen of juist een 80 voor het najaar?

Edit: da's makkelijk de jas is er alleen nog in 74. Nu nog besluiten of ik dat ga doen

geweldig, zeker als je je realiseert dat als dit soort dingen de zaken zijn waar je je druk om maakt...

Hoe oud is jouw kindje?
pi_59364123
ik had 80 genomen als dat kon hoor stiemie... of wellicht al 86...
Pepijn draagt nu ook een maatje 80 met opgerolde mouwen, ik vind dat met jassen niet zo'n probleem.
En maar heel kort aankunnen, of straks met het mooie weer niet meer nodig hebben is ook zo zonde.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:02:39 #140
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59364338
Linde is bijna 11 maanden Stom he maar dan kan ik me ineens druk maken om zo'n stomme jas

Piglet ja dat is ook zo dat een regenjas best iets te groot mag zijn. Ik geloof alleen dat deze moeilijk oprolbaar is qua mouwen. Ik wil haar straks lopend met de fiets gaan brengen (durf nog niet zo goed door amsterdam te fietsen met Linde in het fietsstoeltje , maar dan hoef ik in ieder geval niet terug te lopen naar huis om mijn fiets te halen en naar mijn werk te gaan) dus dan is een regenjas wel handig.

Hij zou inclusief verzendkosten uitkomen op nog geen 15 euro
pi_59364578
Wat ik me ook afvraag wat doen jullie overdag met jullie baby...

Gabi is inmiddels 6 weken oud en tot 10:00 uur in d eochtend slaapt het als een bouwvakker alleen daarna begint ze wakkerder te worden... en merk je dat ze na de voeding,luiers, knuffeltje (+/-45 minuten) niet meteen wil slapen... Dan gaan wij nu met haar spelen, leggen haar in de box e proberen haar zintuigen te prikkelen en letten ondrtussen goed op of ze niet moe wordt... echter dit kan af en toe wel 2 uur duren.. je merkt dan ook dat als je weg gaat van de box of haar even alleen laat het gelijk brullen is...

Nou weet ik dat 6 weken nog niet heel oud en je dan nog best aanhankelijk kan zijn alleen ik had stiekem gehoopt dat ze zich ook wel een minuutje of 20 alleen kon vermaken (en dan in slaap zou vallen oid)
pi_59364609
Even een eng vraagje... hij kan namelijk als snel als met oordeel gelezen worden.
zo is het niet bedoeld.

Hóe breng je een kindje van enkele weken of enkele maanden naar een opvang?
(niet letterlijk nemen... zoals bv in een maxicosi/draagdoek/wandelwagen aub )
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:24:15 #143
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59364931
tinny in het begin is het gewoon allemaal heel zwaar (er zullen best mensen zijn die dit niet vinden, maar ik vond dat dus wel). Je moet wennen aan de baby (en de baby aan jullie) aan jullie nieuwe rol als ouders en het herstellen van je vrouw/vriendin etc. Het kan best zijn dat Gabi gewoon erg moet wennen en daarom graag bij jullie wil zijn. Zo klein kan ze nog niet echt zelf spelen, dat komt allemaal vanzelf.

In het begin denk je misschien af en toe (of iets vaker ) Waar zijn we aan begonnen??? Maar het komt straks allemaal goed. Laat je nu maar gewoon meevoeren in het tempo van Gabi dat gaat straks als ze ouder wordt allemaal vanzelf beter en duidelijker worden. Maak je vooral niet druk om hoe weinig tijd je nu voor jezelf hebt want dat geeft alleen maar extra stress. (volgens mij duurde het bij ons 2 maanden voor ik weer eens het journaal kon kijken en ik ben echt nieuwsverslaafd). Accepteer het gewoon dan valt er vaak al een hele last van je af.

Heb je 'Regelmaat en inbakeren' al gelezen van Ria Blom? Is best een fijne richtlijn. Succes!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:25:20 #144
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59364962
Rimpelhond ik snap je vraag nu niet meer? Bedoel je nu juist wel of niet die maxi cosi?
pi_59365296
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef tinny het volgende:

Gabi is inmiddels 6 weken oud en tot 10:00 uur in d eochtend slaapt het als een bouwvakker alleen daarna begint ze wakkerder te worden... en merk je dat ze na de voeding,luiers, knuffeltje (+/-45 minuten) niet meteen wil slapen... Dan gaan wij nu met haar spelen, leggen haar in de box e proberen haar zintuigen te prikkelen en letten ondrtussen goed op of ze niet moe wordt... echter dit kan af en toe wel 2 uur duren.. je merkt dan ook dat als je weg gaat van de box of haar even alleen laat het gelijk brullen is...

Nou weet ik dat 6 weken nog niet heel oud en je dan nog best aanhankelijk kan zijn alleen ik had stiekem gehoopt dat ze zich ook wel een minuutje of 20 alleen kon vermaken (en dan in slaap zou vallen oid)

Ze hoeft toch ook niet te slapen als ze in bed ligt?

Ieder kind is natuurlijk anders, dus ik kan alleen voor die van mijzelf spreken.
Rondom iedere voeding en een paar keer tussendoor knuffel ik heerlijk met het ventje en tussendoor legde ik hem gewoon in de wagenbak in mijn buurt of gewoon weer terug in bed. Er hing (en hangt nog steeds) een knuffeltje aan de rand van het ledikant die hij kan zien als hij in bed ligt. Daar keek hij vaak naar. Er hangt nog iets bij de wieg en dat was dat wel zo'n beetje.
Hij accepteerde het gewoon en vermaakte zichzelf voor zover babietje van een paar weekjes dat doen.
Echt stimuleren of prikkelen anders dan aaien met een knuffeltje langs zijn wangetjes/handjes, knuffelen, tutten of friemelen/masseren en samen kletsen deed ik helemaal niet.

In de box lag hij trouwens ook amper rond die leeftijd. In zijn ledikantje is het lekker rustig.

En aanhankelijk... natuurlijk..veel lichaamscontact, veel klessebessen... maar daartussen gewoon wegleggen als je gaat koken/wassen of verzin het maar.
pi_59365390
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Rimpelhond ik snap je vraag nu niet meer? Bedoel je nu juist wel of niet die maxi cosi?
ik bedoel de vraag figuurlijk... hoe breng je een kind van een aantal weekjes naar de opvang.

dus... is dat niet moeilijk en voelt het niet tegennatuurlijk om een kindje van 6 weken weg te brengen voor een hele dag (en dat 3 tot 5 keer per week).
Krijgt zo'n hummeltje dan wel wat het nodig heeft?
De flexibele en accute zorg? De aandacht, het lichaamscontact?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:43:20 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59365498
Tsja soms heb je niet echt een andere optie. Er moet toch geld binnenkomen en als je weer aan de slag moet heb je niet altijd (bv alleenstaande mama, eigen bedrijfje) echt een keuze.

Linde is met 3,5 maanden (2 dagen per week) naar de opvang gegaan maar volgens mij is ze er niks tekort gekomen hoor

En als ik nu eens vrij ben op een dagje dat ze naar de opvang gaat, dan breng ik haar soms gerust een halve of een hele dag.
pi_59365995
Vandaag wat besteld bij RainBowbabies en vandaag al verzonden

Wie bezorgd hun pakjes eigenlijk?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2008 16:09:57 ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:07:16 #149
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59366111
Ze kan op haar buik rollen
En ze is aan de schijt van mijn antibiotica..6 keer per dag

Rimpelhond ik heb het nooit gekund, zit nu dus ook al 8 jaar thuis met de kinders

Jarige Jet gefeliciteerd!
Saartje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:13:48 #150
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59366300
Snel gaat dat bij Rainbowbabies he?

Linde heeft vandaag haar oranje Rainbowbabies-shirt aan naar het kdv. En ik hou zelf niet eens van voetbal
pi_59367105
Heel erg snel jah

Ik word altijd zo zenuwpezig als ik wat bestel! Net een klein kind wat morgen een kado krijgt
pi_59367188
Rainbowbabies gaat idd snel en ik vind het mooie kwaliteit ook. Begin hier een aardige verzameling te krijgen inmiddels... krijg af en toe een mailtje dat ik zonder verzendkosten kan bestellen en dan ben ik alweer verkocht... . En moet je manlief horen dan .

Klein kletsmeisje hier, heerlijk. Ze heeft een sok uitgetrokken en ligt er hele verhalen tegen te houden. Naast het boxkleed gerold, ligt immers veel lekkerder op dat koude laminaat...
pi_59368924
rainbowbabies en vooral de raglans vind ik leuk!

vrijdag 13 juni 2008 @ 19:16:14 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59370834

Ik heb er vanmiddag nog reclame voor gemaakt toen Sasha zijn naam-shirtje aan had.
De kwaliteit is echt super! Ook van de opdrukken!

Ik ben helemaal weg van de donkerblauwe met oranje raglan, maar die is er helaas uit...

Ardenlyn, het wordt gewoon met de ptt verzonden. In een bubbelenvelop door de brievenbus. Tenzij je heel veel hebt besteld, dan gaat het met de pakjesdienst.

Rimpelhond, er zijn al best een aantal topics over deze vraag geweest, mss die even zoeken, of evt. een nieuw topic openen. Het lijkt mij namelijk meer een onderwerp voor een apart topic, aparte discussie dan hier tussen het gekeuvel door.
pi_59371355
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb er vanmiddag nog reclame voor gemaakt toen Sasha zijn naam-shirtje aan had.
De kwaliteit is echt super! Ook van de opdrukken
Idd, in tegenstelling tot die van simply colors, daar vielen de letters er na één keer (lage temperatuur, binnenstebuiten, niet in de droger) al af
Rainbowbabies daarintegen....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:37:05 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59371373
Oh Kihim..... http://www.heelarious.com/category_2/Shes-A-Little-Lady.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 13-06-2008 19:44:12 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 19:37:08 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59371375
quote:

Maja gaat in de draagdoek. Ik kan dan wel niet alles doen wat ik zou willen, maar wel genoeg. Het is voor ons allebei een fijne oplossing: ik hoef niet steeds naar een box toe te hollen en word niet gek van het gehuil, Maja weet zich lekker geborgen en slaapt zodra ze in de doek ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 13-06-2008 19:52:05 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59371536
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:36 schreef owlet het volgende:

[..]

Idd, in tegenstelling tot die van simply colors, daar vielen de letters er na één keer (lage temperatuur, binnenstebuiten, niet in de droger) al af
Rainbowbabies daarintegen....
hier lieten bij 1 van de 2 kledingstukken die we van simplycolors hebben de hoekjes van de letters los na een keer of 5 wassen... de print werd gratis vervangen.
pi_59372419
Simplycolors ben ik ook niet wild van.
pi_59372602
BE: uhm ik heb 2 broeken, 2 paar sokjes, 1 shirt, 2 shirts met lange mouwen, 2 bandana's en 1 jurkje voor z'n nichtje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:54:25 #161
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59373430
quote:

Is niet bedoelt als aanvallen, maar krijg het idee dat julie te veel met Gabi bezig zijn. Als Gabi in de box ligt en begint te mopperen is dit vaak een teken dat ze moe zijn en dus naar bed moeten. Als je haar dan oppakt en vermaakt zal ze zich nooit overgeven aan het feit dat ze moe is en dus steeds meer gaan huilen omdat ze te moe is.

Dennis was een huilbaby, na contact met het consultatie bureau zijn wij toen overgegaan naar een strak schema en daarna sliep hij ineens veel meer en hoefde ik hem echt niet te vermaken in de box. Ik maakte namelijk de zelfde "fout"(als je het zo wilt noemen) Omdat Michelle lag te slapen durfde ik hem niet in zijn bed te legen als hij huilde uit angst dat ie zijn zus wakker zou maken. Maar doro hem op te houden stimuleerde ik hem veel te veel en was ie uiteindelijk gewoon oververmoeid en kon alleen nog maar huilen.
Mijn mening is dus ook dat zeker voor kleine babies dat die genoeg aandacht hebben aan een flesje, luierverschonen en even knuffelen(langer zijn ze gewoon niet wakker)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 13 juni 2008 @ 21:14:42 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59373998
Rainbowbabies is geweldig spul. Linde heeft er truitjes, broeken en rompers van. Blijft ook erg mooi in de was. En erg leuk om als kraamcadeau een shirtje met naam van de baby te geven. Is hier in ieder geval vaak een succes! Heb ook eens bij goodmoodkids gekocht, maar vond de kwaliteit toch iets minder mooi. Snel wat valer enzo.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:23:41 #163
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59376258
Goed he van Saartje? Ja echt knap, wat zul je trots zijn
Saartje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:25:06 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59376315
Oh Saartje wat goed van jou en wat zal je mama beeeeeeerentrots op je zijn
pi_59376489
Maneki: wat goed van Saartje! Ik geloof best dat je daar trots op bent!

(ze is iig. stukken sneller dan Yara, die tot nu toe 1x op haar buik gerold is en dat is alleen maar omdat mama vals speelde en haar op een lichte helling neerlegde )
It's all up to you
  zaterdag 14 juni 2008 @ 05:01:36 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_59382612
Jet, beaker, nog gefeliciteerd.

Kersjes, Devin
Ik hoop heel erg dat jullie een supermooie dag zullen hebben, ook al moet papa werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 juni 2008 @ 05:15:30 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59382633
Saartje, wat knap van je

Rainbowbabies is zo leuk! Devin heeft er ook behoorlijk wat kleertjes van liggen. Nog even een tip als je daar ook wil bestellen: het valt allemaal best ruim. Een korte broek die ik 3 maanden terug besteld heb kan Devin volgens mij tegen December eindelijk eens aan

Devin staat bovenaan het lijstje
En moet hier eigenlijk alweer verkassen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 05:17:01 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_59382637
Ik vind dat inderdaad wel grappig. Zeggen ze dat het na het wassen enzo wel de maat heeft die het aangeeft. Volgens mij is de maat 62/68 rompertjes dus echt wel eerder 68/74
Maar het is wel heel fijn spul
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 juni 2008 @ 07:19:22 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59382731
Kersjes je kleine grote man is 1 ! Devin gefeliciteerd met je verjaardag

Ik gooi de kleertje van RBB altijd een keertje door de droger en zelfs dan zijn ze nog te groot. (Behalve die met opdruk dan he?)

Troel en Kersjes stelletje nachtbrakers!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 07:26:36 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59382741
*Zucht* Gisteren kreeg ik om half 5 een telefoontje van het kdv. schrok me te pletter want ze weten dat ik Linde altijd om 5 uur/half 6 ophaal dus dan zal het wel heel dringend zijn... Linde was al een half uur aan het huilen en had verhoging...Ze zat bij de leidster op schoot en was zo zielig. Gelukkig werd ze bij mama meteen stil

Gisteravond had ze nog 38,1 en later 37,7 dus het leek erop dat het wat aan het zakken was. Zou wel fijn zijn want ze was tenslotte alweer 3 dagen van de antibioticaoordruppels af Vandaag wilden we naar Artis (heb een vrijkaartje van de bloedbank dat alleen vandaag geldig is) en we hebben vanavond een etentje bij vrienden. Linde slaapt nu nog maar ik ben zo benieuwd of ze wat is opgeknapt of dat ze nu weeeeeeeer ziek is geworden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 08:04:07 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59382814
Linde, niet alweer ziek gaan worden hoor!
Misschien is het een tandje dat aan het doorkomen is?

Dank voor de felicitaties.
Ik heb niet geslapen vannacht, ben even solidair geweest met mezelf van een jaar geleden
M. is al een uur geleden van huis gegaan en Devin heeft besloten uit te slapen.
Als hij straks wakker wordt gaan we. Ik heb mijn schoenen al aan, de tassen zijn ingepakt en de wagen staat klaar. We hebben een flinke tocht voor de boeg, we moeten een hoge drempel over.
Aan de andere kant van de drempel zit de dreumes-tijd + bijbehorend topic.
We horen daar wel, maar ik heb toch een beetje drempelvrees
Mijn baby is geen baby meer
Mijn baby is al een dreumes
Mijn laptop is natgehuild

Dag lieve pasgeboren baby's, steeds weer met nieuwe kunstjes verrassende grote baby's en ondernemende bijna dreumesjes

voor de mama's. Geniet van jullie kleine frummeltjes, voor je het weet is dat eerste bijzondere jaar weer om.

Byebye!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 08:11:15 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59382841
Dag Kersjes Niet verdrietig zijn hoor Devin is jouw kleine grote man

Heel veel plezier!

Tot over iets meer dan een maandje in het volgende topic
pi_59383363
Kersjes en Devin, daaaag en tot ziens over een maand of 4

Stiemie, hopelijk is Linde niet weer ziek aan het worden
pi_59383629
Devin van harte

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Erg leuk!
Het feest was waanzinnig en Jet is ontzettend verwend .....
Gisteren overdag een heus kinderfeest en 's avonds barste er een voetbal festijn los Echt onze 13 juni was top!

Ik vond het erg fijn om het afgelopen jaar mijn verhalen met jullie te mogen delen, van jullie te mogen'"leren"!

Bedankt!

Liefs, Jet & Beaker

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:33:29 #175
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59383725
Gefeliciteerd Beaker en Kersjes! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59383892
Dag dag Kersjes tot over 6 maand
Dag dag Beaker ook tot over ong 6 maand
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:59:31 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59383969
quote:
nee hè!?!?!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59384548
Dag Kersjes, Dag Devin!
Dag Beaker, Dag Jet!
It's all up to you
pi_59384982
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef hestria het volgende:

[..]

Is niet bedoelt als aanvallen, maar krijg het idee dat julie te veel met Gabi bezig zijn. Als Gabi in de box ligt en begint te mopperen is dit vaak een teken dat ze moe zijn en dus naar bed moeten. Als je haar dan oppakt en vermaakt zal ze zich nooit overgeven aan het feit dat ze moe is en dus steeds meer gaan huilen omdat ze te moe is.

Dennis was een huilbaby, na contact met het consultatie bureau zijn wij toen overgegaan naar een strak schema en daarna sliep hij ineens veel meer en hoefde ik hem echt niet te vermaken in de box. Ik maakte namelijk de zelfde "fout"(als je het zo wilt noemen) Omdat Michelle lag te slapen durfde ik hem niet in zijn bed te legen als hij huilde uit angst dat ie zijn zus wakker zou maken. Maar doro hem op te houden stimuleerde ik hem veel te veel en was ie uiteindelijk gewoon oververmoeid en kon alleen nog maar huilen.
Mijn mening is dus ook dat zeker voor kleine babies dat die genoeg aandacht hebben aan een flesje, luierverschonen en even knuffelen(langer zijn ze gewoon niet wakker)
Ja dat hadden we zelf ook al een beetje door... alleen vind ik het moeilijk een boertje en een slaap huil te herkennen...
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:58:21 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59385921
Maneki...
pi_59387501
Saartje wat goed!!

Devin, ook alweer een jaar!! gefeliciteerd met je verjaardag!! Kersjes & Beaker, tot over een maand of 2.

Zonet gezellig met Chris & papa naar de Ikea geweest.. Eindelijk een traphekje geregeld. Kan Chris boven ook los rondkruipen. Hij lanceert zich ook nog steeds van de bank af (gelukkig steeds in onze armen geland). Wanneer komt dat hoogtebesef eigenlijk?
pi_59387886
RBB is binnen en wat mooi!!!
Moet meteen gaan Maarten heeft honger
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:46:31 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59391694
Jeumig, weer veel om op te reageren!

Jet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Devin, ook jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Kersjes, ik moest ff lachen om je laatste post "mijn laptopt is natgehuild " Je bent lief!

Tinny, het verschil merk je vanzelf. Je kan ook proberen naar bed te brengen en als Gabi echt niet wil slapen (harder gaat huilen oid), dan is het een boertje en niet moe. Anders zal ze vanzelf in slaap vallen.
Saartje, wat goed dat je kan rollen. Je mama is vast apetrots!
Gaat het weer beter met Linde?

P_igletwas hier vanmiddag de swish brengen en Eli en Pepijn hebben elkaar weer geslagen geaaid En samen gespeeld. Ik had het hele arsenaal over de vloer verspreid en Jut en Jul gaan uiteraard voor hetzelfde speeltje
Maar het was zeker gezellig!

En ik vind trouwens dat babies echt met elkaar praten, P-iglet vertelt net dat pepijn zo slecht uit de fles drinkt, waarop pepijn direct de fles (diksap) bij eli uit zijn mond trekt en er zelf aan gaat lurken. Ik maak een ander flesje voor eli, ik vertel dat eli zijn eigen flesje vast kan houden als hij in de doomooseat ligt, wil meneer opeens bediend worden Ze hebben gewoon afgesproken om precies niet te doen wat de mama's zeggen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59392056
Heb net weer een bestelling gedaan bij RBB
Veul te leuk....ben gelijk weer stukken armer
pi_59393121
Hihi Ardenlyn, niet goed voor de portemonee, ik zat gisteren ook al te klikken, maar heb het schermpje gauw weer gesloten, toch denk ik dat ik binnenkort nog maar even los ga .
pi_59394705
Niet goed nee maar wel leuk
En binnenkort een leuke setjes kopen voor een vriendin van mij omdat ze dan mama van een tweeling zal worden... zal ik vast nog iets voor Maarten erbij doen

Had veel eerder er iets moeten bestellen maarja
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:24:56 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59394875
Ik heb voor mijn vriendinnetje daar laatst ook een jurkje besteld. Die legergroene met roze en dan in het roze fluweel haar naam erop. Finn, met dan een bloemetje op de i, zo onwijs stoer!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:11:27 #188
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_59395981
Dag Devin en Jet, en mama's

Floortje lijkt last te hebben van verstopping... Ze probeerd steeds te drukken/persen, maar er komt geen poep...
Ik was nog gewend aan BV, en dan hoeven ze niet elke dag te poepen, maar hoe zit dat nu met groente, fruit en broodkorstjes erbij, en mijn afbouweschema naar gedeeltelijk KV? (ze krijgt nu één fles kv per dag).

Het zal wel aan het wennen aan ander voedsel liggen, maar hoe lang mag je verstopping aankijken en wanneer moet je naar de dokter?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:12:05 #189
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_59396002
Ik vind kleertjes van GoodMoodKid zo mooi ...
pi_59396347
ik ben weer in het land!

Devin en Jet, jullie verjaardag helaas gemist hier
maar ilse komt na dinsdag snel achter jullie aan !

*bijlezen komt morgen...na het ontbijtje op bedje voor vaderdag
whihi, kan never nooit tippen aan die heerlijke boterham die we vorig jaar vaderdag op het verlosbed als 'ontbijt' kregen!
pi_59396846
DeLiedje, dat is lastig. Als ze er geen last van heeft kan je het nog wel even aankijken. Ik heb bij Mirte op een gegeven moment de huisarts gebeld (toen was het al een dag of 5 geleden) en de assistente dat we het nog maar even moesten aanzien. Toen kwam het ook vrij snel daarna.
Sinds Mirte bijvoeding krijgt poept ze vaker en makkelijker... (maar daar heb jij natuurlijk niks aan).
pi_59401159
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor mijn vriendinnetje daar laatst ook een jurkje besteld. Die legergroene met roze en dan in het roze fluweel haar naam erop. Finn, met dan een bloemetje op de i, zo onwijs stoer!
Voor Maarten z'n nichtje heb ik een klokkende jurkje erbij besteld omdat ik het zo leuk en lief jurkje vind.
Kan moeilijk Maarten een jurk aan doen.
Suikerstokroze is het jurkje en vandaag gaan we ernaar toe en dan geef ik het
Kan niet anders dan dat ze het een mooie jurk zullen vinden

Ff Goodmoodkids site zoeken

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2008 09:07:43 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 09:26:18 #193
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59401281
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Finn? Voor een meisje?!

Van harte Devin!! Hopelijk heeft je moeder alles goed doorstaan Tot snel in het dreumestopic!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zondag 15 juni 2008 @ 09:41:51 #194
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59401381
Deliedje, Hier geen echte ervaring met verstopping (op een paar banaanacties na), maar je zou wat olie/boter door de groentehap kunnen doen. Of een klein beetje in de fles. Dat wil soms nog wel wat helpen bij verstopping..

Ik ga zo eens op zoek naar die site met die leren slofjes.. Chris begint steeds meer kruip-achtige bewegingen te maken, en dat gaat niet zo makkelijk op laminaat.. Eens kijken of die slofjes daar wat bij helpen..
  zondag 15 juni 2008 @ 11:04:14 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59402154
DeLiejde, idd een beetje olie door de hap of op een lepeltje doet wonderen.

DF, bij Eli gaat het kruipen juist beter op blote voeten. Geeft meer weerstand. Hij heeft thuis dus ook nauwelijks sokken aan, anders glijdt het teveel. (Hij heeft nu wel slofjes aan, omdat p_iglet zei dat hij grote voeten had, en ik dus ff wilde weten hoe bepaalde slofjes dan nu zaten. ik was aanhet wachten tot hij kon lopen, maar wrs is hij tegen die tid er al uitgegroeid...)
  zondag 15 juni 2008 @ 11:17:18 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59402354
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:26 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Finn? Voor een meisje?!
Indy Finn.
Ik moest er ook even aan wennen.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:53:54 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59404177
Jen is toch een klein beetje van slag...

Vrijdag hebben we voetbal gekeken, en bij 4 doelpunten flink herrie, dus die kleine werd steeds wakker. Dus ik wilde na de wedstrijd gewoon lekker naar huis, blijkt dat ze den haag half hebben afgebroken..(heerlijk voetbal), oftewel veeeeeeel politie, ME, paarden enz.
Gister was ze 's morgens best gezellig, we hadden lekker uitgeslapen... We moesten eigenlijk op de vlooienmarkt staan (500 euro + verdiend), maar manlief ging al om kwart voor 7 de deur uit. Dus 's middags zijn we even langs geweest. Toen maakte ze er een potje van, want ze wilde niet (NIET) eten, want dan moet je liggen (en liggen is stom, zitten is stoer). Ik ben toen maar naar mn ouders gelopen en daar heb ik haar op bed gelegd... Drama natuurlijk. Uiteindelijk heb ik me na een half uur (iedere 10 minuten kijken, troosten, speen) gewonnen gegeven, en ik ben met haar op bed gaan liggen, en na 2 minuten sliep ze. Uiteindelijk heeft ze toen 4 uur achter elkaar geslapen. En toen was ze weer vrolijk.

En vandaag hebben we tot half 10 uitgeslapen, toen heeft ze papa wakker gemaakt. Maar net heeft ze een uur geslapen, en ze wilde niet meer. Ok dus ik haal haar uit bed, echt alleen maar jammeren, huilen. Niets was goed, niet in de draagdoek (die mama zo graag uit wil proberen), niet in de wipper, niet eten, niet zitten. Nou dan ben ik snel klaar, dus na een half uur lag mevrouwtje weer op bed. En voila, slapen maar. Ik hoop dat ze als ze straks wakker is weer een beetje gezellig kan doen... Jeetje zeg.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:52:26 #198
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59405302
Ticootje, lastig he die dagen.. Misschien toch wat van streek van de drukte vrijdag? Dan zou het met een dagje uitbrullen hopelijk over moeten zijn.. Ik hoor wel vaker dat de reactie op drukte pas de 2e dag komt.
En maak jezelf niet te druk.. Het is maar een bui, gelukkig niet haar normale aard

Ik heb zonet Roosjes besteld Eens kijken of Chris daar lekker mee kan kruipen/staan..
  zondag 15 juni 2008 @ 15:00:38 #199
54772 Silmarwen
pi_59406480
Ticootje, pff lastig hoor.

Yade had gisteren haar dagje niet zo, althans 's avonds. Niets was echt goed behalve bij ons liggen dus zo geschied zo gedaan. 's Nachts werd ze half drie al wakker en ging pas tegen 5 uur slapen. Dus nu slaapt ze de hele dag al goed, duh.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:51:38 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59408469
Ticoo, lekker he, die dagen. "liggen is stom. zitten is stoer" hoe ontzettend herkenbaar.
Wij noemden dat "liggen is voor babies en ik ben al een hele grote jongen"

Sil, heeft Yade verer wel een goed dag-nachtritme?
En gaat het nog steeds goed met de bv?

Volgens mij staat hier het halve gebit op springen als meneer zijn hum (en poepbroeken ) moet geloven...
Maar we zien iig 1 bult boven, bijna door, en 1 streep beneden, en mss nog wel een streepje (dat zou dan worden, 4 onder en 2 boventanden)
We zullen het zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')