dat is altijd ook al denk je er nu nog niet aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Heerlijk beaker!! 1 Jaar, bijna bijna...
Ik denk trouwens dat mama zenuwachtiger is dan de jarige..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Beaker het volgende:
Oke, wij zijn officieel begonnen met het bijhouden van de weeen![]()
Het begint als een kramp onder in mijn buik en word steeds heftiger ( nog wel te doen zeg maar ) en daarna zakt het weer af, dit alles duurt nog geen minuut![]()
Ik ben zes uur begonnen en heb het nu nog steeds en ze worden nu ook regelmatiger, zal dit dan het echte begin zijn??
Ik heb ze nu zeg maar om de 6 minuten
Net nog even nichtje wezen bekijkenwat ik daar zag zit nog in mijn buik!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
Heb ze nu om de 4 minuten![]()
Ga nu ff badderen en tutten, want dat had ik in de planning staan
Ik up-date straks wel weer even!
Trotse papa meldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef Beaker het volgende:
weeen zijn nu regelmatig 3 a 4 minuten en een enkele uitschieter naar 5 minuten daarnaast worden ze ook steeds pittiger en langerAls het zo blijft bellen we de vk om half 11 en zullen we dan wel horen hoe en wat
Ik ben er klaar voor![]()
Onwijs lief dat jullie zo mee jubelen hopelijk morgen een up-date van Crook dat ons schaapje geboren is!!
Beaker en Crook
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef thecrook het volgende:
Mag ik even komen patsen met het feit dat wij bij die 4% horen die op de uitgerekende datum bevallen?
Beaker is vanmorgen om 7:07 uur bevallen van een kerngezonde dochter, we hebben haar Jet genoemd
Foto's en bevallingsverhalen volgen als we zijn uitgerust, ik ben inmiddels 34 uur achtereen in touw en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten![]()
We'll be back!
Ik weet niet eens wat er allemaal wel en niet gemeld is hierquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh Beaker wat leuk om dat dan zo terug te lezen zeg!
Ik bedenk me nu dat ik alleen maar een "Hallo ik ben ineens 2 weken te vroeg bevallen"-bevallen berichtje heb geplaatst.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef Stiemie het volgende:
Pepijn ook weer door de keuring heengekomen![]()
Pff hier een luxe probleem. Ik zag gisteren in de opruiming zo'n leuke regenjas voor linde, maar helaas niet meer in haar maat. Nu ben ik alleen zo'n bangerik qua maten bij online bestellen. De jas is afgeprijsd en kan ik dus niet meer ruilen. Ze heeft nu net maatje 74. Zal ik dan een 74 doen of juist een 80 voor het najaar?
Edit: da's makkelijk de jas is er alleen nog in 74. Nu nog besluiten of ik dat ga doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef tinny het volgende:
Wat ik me ook afvraag wat doen jullie overdag met jullie baby...
Gabi is inmiddels 6 weken oud en tot 10:00 uur in d eochtend slaapt het als een bouwvakker alleen daarna begint ze wakkerder te worden... en merk je dat ze na de voeding,luiers, knuffeltje (+/-45 minuten) niet meteen wil slapen... Dan gaan wij nu met haar spelen, leggen haar in de box e proberen haar zintuigen te prikkelen en letten ondrtussen goed op of ze niet moe wordt... echter dit kan af en toe wel 2 uur duren.. je merkt dan ook dat als je weg gaat van de box of haar even alleen laat het gelijk brullen is...
Nou weet ik dat 6 weken nog niet heel oud en je dan nog best aanhankelijk kan zijn alleen ik had stiekem gehoopt dat ze zich ook wel een minuutje of 20 alleen kon vermaken (en dan in slaap zou vallen oid)
ik bedoel de vraag figuurlijk... hoe breng je een kind van een aantal weekjes naar de opvang.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Rimpelhond ik snap je vraag nu niet meer? Bedoel je nu juist wel of niet die maxi cosi?
Idd, in tegenstelling tot die van simply colors, daar vielen de letters er na één keer (lage temperatuur, binnenstebuiten, niet in de droger) al afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er vanmiddag nog reclame voor gemaakt toen Sasha zijn naam-shirtje aan had.
De kwaliteit is echt super!Ook van de opdrukken
Maja gaat in de draagdoek. Ik kan dan wel niet alles doen wat ik zou willen, maar wel genoeg. Het is voor ons allebei een fijne oplossing: ik hoef niet steeds naar een box toe te hollen en word niet gek van het gehuil, Maja weet zich lekker geborgen en slaapt zodra ze in de doek ligt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef tinny het volgende:
Gabi is inmiddels 6 weken oud en tot 10:00 uur in d eochtend slaapt het als een bouwvakker alleen daarna begint ze wakkerder te worden... en merk je dat ze na de voeding,luiers, knuffeltje (+/-45 minuten) niet meteen wil slapen... Dan gaan wij nu met haar spelen, leggen haar in de box e proberen haar zintuigen te prikkelen en letten ondrtussen goed op of ze niet moe wordt... echter dit kan af en toe wel 2 uur duren.. je merkt dan ook dat als je weg gaat van de box of haar even alleen laat het gelijk brullen is...
Nou weet ik dat 6 weken nog niet heel oud en je dan nog best aanhankelijk kan zijn alleen ik had stiekem gehoopt dat ze zich ook wel een minuutje of 20 alleen kon vermaken (en dan in slaap zou vallen oid)
hier lieten bij 1 van de 2 kledingstukken die we van simplycolors hebben de hoekjes van de letters los na een keer of 5 wassen... de print werd gratis vervangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:36 schreef owlet het volgende:
[..]
Idd, in tegenstelling tot die van simply colors, daar vielen de letters er na één keer (lage temperatuur, binnenstebuiten, niet in de droger) al af
Rainbowbabies daarintegen....![]()
Is niet bedoelt als aanvallen, maar krijg het idee dat julie te veel met Gabi bezig zijn. Als Gabi in de box ligt en begint te mopperen is dit vaak een teken dat ze moe zijn en dus naar bed moeten. Als je haar dan oppakt en vermaakt zal ze zich nooit overgeven aan het feit dat ze moe is en dus steeds meer gaan huilen omdat ze te moe is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef tinny het volgende:
nee hè!?!?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:37 schreef Vivi het volgende:
Oh Kihim.....http://www.heelarious.com/category_2/Shes-A-Little-Lady.html
Ja dat hadden we zelf ook al een beetje door... alleen vind ik het moeilijk een boertje en een slaap huil te herkennen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef hestria het volgende:
[..]
Is niet bedoelt als aanvallen, maar krijg het idee dat julie te veel met Gabi bezig zijn. Als Gabi in de box ligt en begint te mopperen is dit vaak een teken dat ze moe zijn en dus naar bed moeten. Als je haar dan oppakt en vermaakt zal ze zich nooit overgeven aan het feit dat ze moe is en dus steeds meer gaan huilen omdat ze te moe is.
Dennis was een huilbaby, na contact met het consultatie bureau zijn wij toen overgegaan naar een strak schema en daarna sliep hij ineens veel meer en hoefde ik hem echt niet te vermaken in de box. Ik maakte namelijk de zelfde "fout"(als je het zo wilt noemen) Omdat Michelle lag te slapen durfde ik hem niet in zijn bed te legen als hij huilde uit angst dat ie zijn zus wakker zou maken. Maar doro hem op te houden stimuleerde ik hem veel te veel en was ie uiteindelijk gewoon oververmoeid en kon alleen nog maar huilen.
Mijn mening is dus ook dat zeker voor kleine babies dat die genoeg aandacht hebben aan een flesje, luierverschonen en even knuffelen(langer zijn ze gewoon niet wakker)
Voor Maarten z'n nichtje heb ik een klokkende jurkje erbij besteld omdat ik het zo leuk en lief jurkje vind.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor mijn vriendinnetje daar laatst ook een jurkje besteld. Die legergroene met roze en dan in het roze fluweel haar naam erop. Finn, met dan een bloemetje op de i, zo onwijs stoer!
Finn?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb voor mijn vriendinnetje daar laatst ook een jurkje besteld. Die legergroene met roze en dan in het roze fluweel haar naam erop. Finn, met dan een bloemetje op de i, zo onwijs stoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |