quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef Stiemie het volgende:
Pepijn ook weer door de keuring heengekomen![]()
Pff hier een luxe probleem. Ik zag gisteren in de opruiming zo'n leuke regenjas voor linde, maar helaas niet meer in haar maat. Nu ben ik alleen zo'n bangerik qua maten bij online bestellen. De jas is afgeprijsd en kan ik dus niet meer ruilen. Ze heeft nu net maatje 74. Zal ik dan een 74 doen of juist een 80 voor het najaar?
Edit: da's makkelijk de jas is er alleen nog in 74. Nu nog besluiten of ik dat ga doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef tinny het volgende:
Wat ik me ook afvraag wat doen jullie overdag met jullie baby...
Gabi is inmiddels 6 weken oud en tot 10:00 uur in d eochtend slaapt het als een bouwvakker alleen daarna begint ze wakkerder te worden... en merk je dat ze na de voeding,luiers, knuffeltje (+/-45 minuten) niet meteen wil slapen... Dan gaan wij nu met haar spelen, leggen haar in de box e proberen haar zintuigen te prikkelen en letten ondrtussen goed op of ze niet moe wordt... echter dit kan af en toe wel 2 uur duren.. je merkt dan ook dat als je weg gaat van de box of haar even alleen laat het gelijk brullen is...
Nou weet ik dat 6 weken nog niet heel oud en je dan nog best aanhankelijk kan zijn alleen ik had stiekem gehoopt dat ze zich ook wel een minuutje of 20 alleen kon vermaken (en dan in slaap zou vallen oid)
ik bedoel de vraag figuurlijk... hoe breng je een kind van een aantal weekjes naar de opvang.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef Stiemie het volgende:
Rimpelhond ik snap je vraag nu niet meer? Bedoel je nu juist wel of niet die maxi cosi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |