Ik ben naast een perfectionist ook nog eens een man van extremen; dus in mijn ogen is iets dan ook niet snel "genoeg".quote:
Natuurlijk worden wel alle details hier vermeld hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben naast een perfectionist ook nog eens een man van extremen; dus in mijn ogen is iets dan ook niet snel "genoeg".
Jaja, die niki gaat geen makkelijke avond krijgen.
Jij wilt op mensen kosten en de persoon die dat niet wil hebben komt op je haatlijst?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wil je soms met naam en toenaam op mijn haatlijst komen? [ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat je een verheven slowchatter was.
Zo'n spektakelstuk zal het echt niet worden hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk worden wel alle details hier vermeld he
Ik kan je verzekeren dat kasta het ook niet makkelijk krijgt als m-niki haar werk pet de hele avond op houdtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben naast een perfectionist ook nog eens een man van extremen; dus in mijn ogen is iets dan ook niet snel "genoeg".
Jaja, die niki gaat geen makkelijke avond krijgen.
En jij denkt dat die werkpet op blijft?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat kasta het ook niet makkelijk krijgt als m-niki haar werk pet de hele avond op houdt
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat kasta het ook niet makkelijk krijgt als m-niki haar werk pet de hele avond op houdt
De fantasie wil vaak wat meer dan een standaard gesprekje met koffie en een koekjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef kastanova het volgende:
Kollere, hoe snel men van een doorsnee 1-urig consult naar een geile, badend in het zweet neukdate kan gaan zeg. Da's ook écht alleen maar mogelijk in een singles topic.
Ik kan tegenwoordig overal en altijd slapenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een beetje een baaldag...
Vanmorgen al om half vijf wakker en niet meer kunnen slapen gewoon
Dus maar even gelezen tot t tijd was om op te staan... Op zich wel lekker, maar nu ben ik moe.
En ook blij, want ze zijn zeil aan t leggen
Beetje dubbel dus...
Ik heb zondag nog op mijn laminaat liggen slapen, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig overal en altijd slapen
In mijn kamer is het standaard 25 graden + heel licht
gewoon jezelf trainen
quote:
Inhoud willen we zienquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:00 schreef MLI het volgende:
Goeiemorgen! Hehehe, ik was lekker bezig vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |