Belachelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen Tour voor Boonen:
als je daar als renner voor getekend hebt..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Belachelijk.
Straks kun je ook geweerd worden uit de Tour als blijkt dat je buiten competitie boerenkool met worst hebt gehad.:')
Dat zeiden ze bij Quickstep toch ook al (staat hier ergens eerder wel in dat topic), dat ze die beslissing vrij simpel konden aanvechten bij het TAS maar dat ze daar gezien de hele situatie niet zo'n zin in hadden. Vind ik wel een beetje een zwaktebod, want zo loopt een organisator weer lekker tegen de regels (en het fatsoen) in over de renners heen. Weet niet of dat nou wat opschiet in deze tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zwitserland is Pro-Tour, ik vraag me af of die wel mogen weigeren als de UCI zegt dat er helemaal niets aan de hand is (en Quickstep moeilijk wil gaan doen).
Die kans zit er in jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Belachelijk.
Straks kun je ook geweerd worden uit de Tour als blijkt dat je buiten competitie boerenkool met worst hebt gehad.
Vreemde redenatie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo onlogisch is de reactie niet van ASO. Vanaf 2009 staat cocaine al wél volledig op de dopinglijst. Ook buiten competitie. Dat werd eerder dit jaar al beslist. Boonen ontsnapt eigenlijk alleen maar door de loomheid van de uci die zo'n beslissing pas een jaar later kan invoeren.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef APK het volgende:
Mogen ze mij nu ook een cafe uitzetten omdat ik rook terwijl het rookverbod pas op 1 juli ingaat
Als er een rookverbod op 1 juli ingaat is het niet onlogisch dat de café-eigenaar je nu al vraagt om niet meer te roken in zijn café , ja ...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemde redenatie.
Mogen ze mij nu ook een cafe uitzetten omdat ik rook terwijl het rookverbod pas op 1 juli ingaat
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als er een rookverbod op 1 juli ingaat is het niet onlogisch dat de café-eigenaar je nu al vraagt om niet meer te roken in zijn café , ja ...
Als de café-eigenaar al bordjes heeft opgehangen dat je niet mag roken, dan wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemde redenatie.
Als het geen unox worst is, dan loop je wel een bepaald risico.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Belachelijk.
Straks kun je ook geweerd worden uit de Tour als blijkt dat je buiten competitie boerenkool met worst hebt gehad.:')
Eens met bovenstaande user.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
Als het geen unox worst is, dan loop je wel een bepaald risico.
Dat lijntje vind ik niet zo erg.
Triester is het veels te hard rijden met teveel alcohol. Dat is echt op geen enkele manier goed te praten.
Echter dat is dan weer geen reden om hem uit de Tour te weren.
Bij Volkswagen wel, bij Audi is het Avant.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met variant bedoelen ze toch gewoon een stationwagen?
ik ook!quote:
Jammer dat hij Boonen heet hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef mrPanerai het volgende:
Nieuw recept spek met bonen
Breng je bonen zachtjes aan de kook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |