Er staat er eentje op Ebay voor 1 euro, waar nog niet geboden op isquote:
en je weet zeker dat die niet kaput is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Hebbes. 1 euro geboden en 8,90 verzendkosten.
.
6000 op jaarbasis? Wat voor Jag/5-serie had je daarvoor willen rijden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:25 schreef Fugie het volgende:
ik moet straks weer paar honderd euro in de opel investeren
nare is dat het financieel nog het beste is ook(lease rijden kost me 500¤ per maand, reken uit je winst als je dat niet hoeft te betalen
)
ik krijg mijn leasevergoeding nu bruto uitbetaaldquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
6000 op jaarbasis? Wat voor Jag/5-serie had je daarvoor willen rijden?
Ik ben netto met de 25% bijtelling dit jaar ~4100 kwijt voor de Accord...
En ja, een eigen auto is vaak goedkoper, mits die niet te vaak naar de garage gaat en je benzine vergoed wordt
Je moet natuurlijk wel je alternatieve vervoerskosten als trein/bus e.d. er ook afhalenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik krijg mijn leasevergoeding nu bruto uitbetaald![]()
Zodra ik ga leasen moet ik ook nog eens bijtelling betalen en dan ga je snel richting dat soort bedragen ja. En dan heb ik de kosten voor een eigen auto er al afgetrokken.
Prive rij ik ook niet veel, dus kost het me niet veel. Als ik dan 1x 500¤ reparaties heb dan ben ik dus een dik aantal euro's rijker![]()
Het laatste punt is dat ik verwacht over een jaar promotie te maken waardoor ik toch een wat beter leasebudget krijg. Opent de deuren naar wat relaxtere auto'sJe moet toch 4 jaar in een auto rijden en dan is ruimte + comfort wel prettig
golf en civic liggen nog boven mijn leasebudgetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je alternatieve vervoerskosten als trein/bus e.d. er ook afhalen
Zolang je geen hele grote afstanden aflegt op jaarbasis kan het zeker prima uit om een tweedehands te rijden... een simpel golfje of civic kost je ook 3000+/jaar netto in de lease, veel mensen verkijken zich daarop.
Ik zit momenteel ook te overwegen om de MX prive te gaan rijden zodat ik van die fucking bijtelling af ben. Dan kan ik bovendien wat sneller sparen voor de opvolger van de MXVoor korte ritten boeien ruimte en comfort me totaal niet, maar voor regelmatig leeuwarden/groningen richting Den Haag/Utrecht/Apeldoorn heb ik toch liever een ruime sedan.
Een 1-serie met dezelfde uitrusting was net zo duur als een 3-serie in de lease voor mij... en 318d was weer duurder dan de Accord met voor de BMW minder uitrusting en vermogen... Maar Golf en Civic al te prijzig? Een kale Mini Cooper D ligt dus ook boven budget?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
golf en civic liggen nog boven mijn leasebudget
En ik heb mijn ogen laten vallen op een 1 serie, dat is nog een klasse duurder
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef lipje het volgende:
[..]
en je weet zeker dat die niet kaput is?
Trouwens een compressor is duurder
En een condensator vind je terug in de elektrotechniek, in de koeltechniek is het een condensor
whehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:51 schreef Paladijn het volgende:lexxx!
Sommige auto's die erbij staan zijn ook wel erg jammer, en geeft een slecht beeld van de echte liefhebbers. Maar frapantste is dat degene met de grootste mond een citroen visa rijdt en op meetings fotos maakt om daar er heel stoer over tedoen.
http://automaxx.nl/forum/showpost.php?p=227134&postcount=342
Wij zijn ook al kapitalen kwijt aan de airco/blower van de Picassoquote:
op het automaxxxx forum zitten, breezer taal gebruiken en dan nóg beweren dat een ander forum kinds is en dat ze dáár geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:51 schreef Paladijn het volgende:lexxx!
Sommige auto's die erbij staan zijn ook wel erg jammer, en geeft een slecht beeld van de echte liefhebbers. Maar frapantste is dat degene met de grootste mond een citroen visa rijdt en op meetings fotos maakt om daar er heel stoer over tedoen.
Whehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:51 schreef Paladijn het volgende:lexxx!
Franse rommelquote:Op zondag 15 juni 2008 00:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
x
En ik heb mijn ouders vandaag meegenomen naar de Nürburgring. Alles op 1 dagje gedaan, 770 km in totaal, in een Ford KaAfgezien van de weinig comfortabele stoelen was het nog goed uit te houden ook. Het was er niet zo druk, dus even één rondje gereden (ouders incluis) en wat rondgekeken. Het enige interessante wat er uiteindelijk was, waren een Ultima GTR en een Wiesmann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |