Ja, die wil ik ook heel graag zien. 2e helft, 82e minuut ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde vlak voo vd Sar's goal. Toen er zoeen Italiaan ingesprongen kwam en Heitinga die bal nog even rustig naar Ooijer (?) tikte.
Echt wel, perfect spel was dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Godsamme zeg die tweede goal word alsmaar mooier
Zit met een bigsmile te kijken
Moet ik de hele link in het vak plakken? Of alleen ''TTEcLKK6ryc''? Als ik dat laatste doe kan ik 'm wel opslaan alleen zie ik dat het geen geldig bestand is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan google ik zelf wel even hoor.![]()
Hier:
http://www.tubedownloader.info/
En dan : TTEcLKK6ryc
in HQ pasten en dan de mp4-versie downloaden.
Gewoon na de doelpunten? Of heeft de betreffende zender (waar de je gifjes van maakt) dat niet laten zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als je even zegt welke minuut want dat kan ik niet zo snel vinden
Yep, alleen dat deel van de YT-link. Bij mij lukte het gewoon. Geen spaties per ongeluk meegekopieerd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet ik de hele link in het vak plakken? Of alleen ''TTEcLKK6ryc''? Als ik dat laatste doe kan ik 'm wel opslaan alleen zie ik dat het geen geldig bestand is.
Spaties heb ik niet meegenomen nee. Weird...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, alleen dat deel van de YT-link. Bij mij lukte het gewoon. Geen spaties per ongeluk meegekopieerd?
Zal eens kijken dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Trancelocator het volgende:
Laat maar.
*edit: misschien inderdaad even een ander player gebruiken. Het bestand is in ieder geval 35 MB.
DIe player-cams.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal eens kijken dan.
Virtuele replay van het 2e doelpunt:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)30.stm?goalid=501998
Ik denk ook niet dat Nederland kampioen wordt hoor. Het is in ieder geval nog lang niet zover.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Barca het volgende:
Dat we nog geen kampioen zijn en dat ook niet zullen worden!
DJ-V, kan je deze nog proberen terug te vinden, dat tikkie terug in onze eigen 16 in de 82e minuut ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook heel graag zien. 2e helft, 82e minuut ofzo.
Ik vind het helemaal niks dat men ons beschrijft als het land dat met mooi voetbal maar essentiėle fouten wordt uitgeschakeld in de halve finale. Er telt maar 1 ding: kampioen worden. Dįt gaat weer niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Nederland kampioen wordt hoor. Het is in ieder geval nog lang niet zover.
Maar dat er nog vele van zulke wedstrijden van Oranje moge volgen, waar de wereld het nog lang over zal hebben.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks dat men ons beschrijft als het land dat met mooi voetbal maar essentiėle fouten wordt uitgeschakeld in de halve finale. Er telt maar 1 ding: kampioen worden. Dįt gaat weer niet gebeuren.
Je doet alsof het EK winnen een vanzelfsprekend iets is. Italiė heeft het ook maar één keer gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks dat men ons beschrijft als het land dat met mooi voetbal maar essentiėle fouten wordt uitgeschakeld in de halve finale. Er telt maar 1 ding: kampioen worden. Dįt gaat weer niet gebeuren.
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is. Als je geen EK of wk wordt heb je gefaald. Het gaat nl slechts om 1 ding: kampioen worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je doet alsof het EK winnen een vanzelfsprekend iets is. Italiė heeft het ook maar één keer gewonnen hoor.
Dat je geen EK wordt wil niet zeggen dat je meteen een slecht toernooi gespeeld hebt. Okay 't is pas de eerste wedstrijd, maar dit is op zijn minst hoopgevend te noemen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb het ff online gezet:
Bekijk deze YouTube-video
Jij vindt dus dat het Nederland elftal op '88 na, alleen maar gefaald heeft. Okay.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is. Als je geen EK of wk wordt heb je gefaald. Het gaat nl slechts om 1 ding: kampioen worden.
Dat geblaat van we speelden mooi voetbal en hadden kansen is bullshit. Je bent de beste als je wint. That 's the only thing matters.
quote:The Italian national football team (Nazionale italiana di calcio) GOT PWNED! is controlled by the Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC) and represents Italy in international football competition. They are the current World Champions, having won the 2006 FIFA World Cup.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:49 schreef Kriegel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Italy_national_football_team
[..]
Ik zie niks tussen 80 en 85 minutenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook heel graag zien. 2e helft, 82e minuut ofzo.
We zullen zien we zullen zien als ze het niet worden Barca ga jij heel Nederland gek makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Barca het volgende:
Dat we nog geen kampioen zijn en dat ook niet zullen worden!
Met een italiaanse vlag om zich heen, laat die al springend de woonboten in Amsterdam zinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
We zullen zien we zullen zien als ze het niet worden Barca ga jij heel Nederland gek maken
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Met een italiaanse vlag om zich heen, laat die al springend de woonboten in Amsterdam zinken
Hm vreemd, was het later? Of was het nog voor de 3-0? Ik weet he tniet meer. Ik download vanavond wel ff de PDTV.quote:
Zal met zijn gewicht wel een eitje zijn dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Met een italiaanse vlag om zich heen, laat die al springend de woonboten in Amsterdam zinken
Mooi beeld, juichen bij de tribunes.quote:
En dat weet jij allemaal zo zeker? Net zo zeker als dat Nederland 0-4 van Italie ging verliezen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Die 0 - 4 was slechts een provocatie. Het heet hier immers Fok!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dat weet jij allemaal zo zeker? Net zo zeker als dat Nederland 0-4 van Italie ging verliezen?![]()
Stumpert.
Spaansequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hoe zwaar denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal met zijn gewicht wel een eitje zijn dan.
Ruwweg geschat? Zo'n 2 ton.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hoe zwaar denk je dat ik ben?
hahahaquote:
BBC was zo onder de indruk van de wedstrijd dat ik mij niet kan voorstellen dat ze de samenvatting straks niet laten zien in de voorbeschouwing van Rusland-Spanje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef leroytje het volgende:
Ik wil de goals met Engels commentaar zien!, maar kan ze niet vinden, kan iemand me eraan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |