quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vriend van mij zegt de 2de goal komt door de fouten van de verdediging van Italië
Heb de hele wedstrijd in avi. Met Camtasia kan je er een stukje uithalen en dan Produce Video As -> Gif.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat voor programmatje gebruik je daarvoor?
En hoe kan ik de High Quality versie opslaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En hieronder direct te downloaden:
http://www.downloadyoutubevideos.com/watch.php?theyturl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DTTEcLKK6ryc&goYT=Download
Dat is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En hoe kan ik de High Quality versie opslaan?
Deze?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Doe je ook aan verzoekjes DJ?
Dat tikkie breed in het strafschopgebied
Ja als je even zegt welke minuut want dat kan ik niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat gifjes van de bank bij de doelpunten? Vind ik persoonlijk altijd prachtig om te zien.
Dan google ik zelf wel even hoor.quote:
Ik denk dat hij bedoelde vlak voo vd Sar's goal. Toen er zoeen Italiaan ingesprongen kwam en Heitinga die bal nog even rustig naar Ooijer (?) tikte.quote:
Wanneer word dat herhaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:
Nu op het sportjournaal de samenvatting met Italiaans commentaar, wordt herhaald!
Bron: http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=8533774quote:Uefa: doelpunt Van Nistelrooy geldig
De Uefa heeft op de officiële site van het EK gereageerd op het vermeende buitenspeldoelpunt van Ruud van Nistelrooy. Christian Panucci hief buitenspel op.
(Novum) - De Uefa heeft op de officiële site van het EK gereageerd op het vermeende buitenspeldoelpunt van Ruud van Nistelrooy. Op het moment dat de spits de 1-0 binnentikte in het duel met Italië verbleef Christian Panucci achter de lijn, maar volgens de regels neemt hij dan nog wel deel aan het spel. Scheidsrechter Peter Fröjdfeldt nam de juiste beslissing en kreeg dinsdag bijval van Uefa-bestuurslid David Taylor.
"Er heerst blijkbaar veel onduidelijkheid bij de voetbalfans over deze regel over buitenspel", zegt Taylor. "Als een verdediger door een teamgenoot over de achterlijn wordt gewerkt, blijft hij betrokken in het spel. Daardoor kon het nooit buitenspel zijn voor Van Nistelrooy en heeft de arbitrage goed gehandeld."
Dergelijke situaties komen niet vaak voor, verklaart ook Taylor. "Ik kon het me niet herinneren, maar ik heb me laten vertellen dat vorige maand eenzelfde geval voor opschudding zorgde in de Zwitserse competitie bij een wedstrijd tussen FC Sion en FC Basel. Toen werd de scheidsrechter ook onterecht bekritiseerd."
Ja dat was fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde vlak voo vd Sar's goal. Toen er zoeen Italiaan ingesprongen kwam en Heitinga die bal nog even rustig naar Ooijer (?) tikte.
Juustem.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde vlak voo vd Sar's goal. Toen er zoeen Italiaan ingesprongen kwam en Heitinga die bal nog even rustig naar Ooijer (?) tikte.
Wat een pass was toch ook. Je ziet die bal gewoon langzaam naar de voet van Ruud gaan. Het had nog zo veel mooier kunnen zijn.quote:
Godsamme zeg die tweede goal word alsmaar mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |