Inderdaad, tranen in de ogen alhier.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van de radiofragmenten met Jack![]()
![]()
nee gewoon bij een maat thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:09 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Toevallig bij de Skihut gezeten?
oranje was geweldig vanavond hulde voor oranjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, tranen in de ogen alhier.
Ongelooflijk dat Oranje iets geflikt heeft wat niemand in Nederland had durven dromen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:35 schreef MarkNMGN het volgende:
oja., gio uitblinker vanavond, 2 assists kuijt.
Kan eigenlijk niet vee lmooier hé?
eerlijkheid gebied te zeggen dat Sneijder ook wel goed was vanavond
Engelaar was fantastisch inderdad, mooi om te zien dat hij zich op dit niceau makkelijk staande weet te houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
Meer dan prima wedstrijd hebben ze gespeeld, maar voor een relatieve n00b als Engelaar is, vind ik echt dat hij de man van de wedstrijd is
Hij is ook zo grootquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Engelaar was fantastisch inderdad, mooi om te zien dat hij zich op dit niceau makkelijk staande weet te houden.
En eerder 5-0 dan 3-1...ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:52 schreef Kontiki het volgende:
geen ruimte voor zuurpruimerij vanavond. De eerste goal was misschien wat mazzel, de tweede was klasse en de derde power! Gewoon verdiend gewonnen, niets op af te dingen.
Fucking ein-de-lijk!
Mijn dank is groot.quote:
schitterend ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Vooral die laatste , "Nederland is door , Nederland is door naar de volgende wedstrijd "
Gaan we nu als Nederlanders ook al vlaggen verbranden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:24 schreef Pupp3t het volgende:
Oh..hell..check dit dan..
de Bundesplatz in Bern
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Omg die italiaanse vlagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:25 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Gaan we nu als Nederlanders ook al vlaggen verbranden?
Integreren heet zoietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:38 schreef Devious69 het volgende:
[..]
Omg die italiaanse vlag
we zijn geen facking moslims ofso
Die Italiaanse vlagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:24 schreef Pupp3t het volgende:
Oh..hell..check dit dan..
de Bundesplatz in Bern
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
´´´En Nederland is door , Nederland is door naar de volgende wedstrijd tegen Frankrijk ´´quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van de radiofragmenten met Jack![]()
![]()
quote:Gio haalde de bal van de lijn en ik rende als een achterlijke naar voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |