Inderdaad, tranen in de ogen alhier.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van de radiofragmenten met Jack![]()
![]()
nee gewoon bij een maat thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:09 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Toevallig bij de Skihut gezeten?
oranje was geweldig vanavond hulde voor oranjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, tranen in de ogen alhier.
Ongelooflijk dat Oranje iets geflikt heeft wat niemand in Nederland had durven dromen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:35 schreef MarkNMGN het volgende:
oja., gio uitblinker vanavond, 2 assists kuijt.
Kan eigenlijk niet vee lmooier hé?
eerlijkheid gebied te zeggen dat Sneijder ook wel goed was vanavond
Engelaar was fantastisch inderdad, mooi om te zien dat hij zich op dit niceau makkelijk staande weet te houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
Meer dan prima wedstrijd hebben ze gespeeld, maar voor een relatieve n00b als Engelaar is, vind ik echt dat hij de man van de wedstrijd is
Hij is ook zo grootquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Engelaar was fantastisch inderdad, mooi om te zien dat hij zich op dit niceau makkelijk staande weet te houden.
En eerder 5-0 dan 3-1...ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:52 schreef Kontiki het volgende:
geen ruimte voor zuurpruimerij vanavond. De eerste goal was misschien wat mazzel, de tweede was klasse en de derde power! Gewoon verdiend gewonnen, niets op af te dingen.
Fucking ein-de-lijk!
Mijn dank is groot.quote:
schitterend ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Vooral die laatste , "Nederland is door , Nederland is door naar de volgende wedstrijd "
Gaan we nu als Nederlanders ook al vlaggen verbranden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:24 schreef Pupp3t het volgende:
Oh..hell..check dit dan..
de Bundesplatz in Bern
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Omg die italiaanse vlagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:25 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Gaan we nu als Nederlanders ook al vlaggen verbranden?
Integreren heet zoietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:38 schreef Devious69 het volgende:
[..]
Omg die italiaanse vlag
we zijn geen facking moslims ofso
Die Italiaanse vlagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:24 schreef Pupp3t het volgende:
Oh..hell..check dit dan..
de Bundesplatz in Bern
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
´´´En Nederland is door , Nederland is door naar de volgende wedstrijd tegen Frankrijk ´´quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van de radiofragmenten met Jack![]()
![]()
quote:Gio haalde de bal van de lijn en ik rende als een achterlijke naar voren
hehe, bij bbc lieten ze mmoi de looplijnen van kuyt sneijder en gio zien en hoe snel het eigk gingquote:
Klopt. Het mooie was ook de loopactie van Kuyt. Zijn route was als het ware het spiegelbeeld van die van Van Bronckhorst. Echt onbeschrijvelijk, gewoon een wereldgoal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:39 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hehe, bij bbc lieten ze mmoi de looplijnen van kuyt sneijder en gio zien en hoe snel het eigk ging
Zeker nergens terug te zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt. Het mooie was ook de loopactie van Kuyt. Zijn route was als het ware het spiegelbeeld van die van Van Bronckhorst. Echt onbeschrijvelijk, gewoon een wereldgoal.
MotD dus (wel ergens van internet te plukkenquote:
viel me ook al op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar kan ik MOTD terugzien?
Wel grappig ook dat er nu veel meer Oranje rotzooi buitenhangt overal
Was wel te verwachtten ja. Maar het is echt stukken meer. Eerst reed k naar school en kwam ik 2 vlaggen tegen vandaag echt allemaal slingers, vlaggen, balonnen etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
viel me ook al op.
Maar dat was ook te verwachten die Oranjekoorts zal nu wel helemaal los barsten.
Zo'n beetje idereen (ik ook) was toch een beetje huiverig voor dit EK met zo'n zware poule, als dat maar geen afgang wordt dachten veel mensen. Maar met deze 3-0 zal het wel helemaal los gaan.
De sfeer die er gisteren hing na de wedstrijd in de straten/ centrum was er één alsof we de halve finale hadden gewonnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
viel me ook al op.
Maar dat was ook te verwachten die Oranjekoorts zal nu wel helemaal los barsten.
Zo'n beetje idereen (ik ook) was toch een beetje huiverig voor dit EK met zo'n zware poule, als dat maar geen afgang wordt dachten veel mensen. Maar met deze 3-0 zal het wel helemaal los gaan.
Oh grappig, ik heb het net aan een vriend van mij gevraagd en die zei dat het gewoon een wereldgoal was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vriend van mij zegt de 2de goal komt door de fouten van de verdediging van Italië
Wat in feite natuurlijk ook zo was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vriend van mij zegt de 2de goal komt door de fouten van de verdediging van Italië
Snel downloaden voordat 'ie eraf wordt gehaald.quote:
quote:'Als Oranje zo speelt, zijn ze favoriet'
Eindelijk werd er weer eens overtuigend gewonnen op een groot toernooi, en eindelijk liet het Nederlands elftal zien welke potentie het herbergt. De stemming in Nederland is euforisch na de fraaie 3-0 op wereldkampioen Italië, maar ook in het buitenland zijn de media onder de indruk van de prestatie van de manschappen van Marco van Basten. Günter Netzer, analyticus bij de Duitse TV en in het verleden vaak een groot criticaster van Oranje, kon zijn ogen niet geloven. “Dit had ik niet verwacht,” zei hij na afloop. “Die ‘Oranjen’ hebben mij ‘begeistert’ (opgewonden) met hun spel.” Ook bij de Engelse BBC was vaste analist Alan Hansen duidelijk in zijn bewoordingen. “Als Nederland zo speelt, behoren ze tot de favorieten. Wat een avond.”
Ook de kranten lusten er wel pap van op de vroege dinsdagochtend. Zo schrijft het Duitse Bild: ‘Nederland ontnuchtert wereldkampioen Italië. Als in een roes werden ze verslagen. Nederlands was buitenaards, niks Bella Italia! Dit gelooft niemand!’. Ook het iets genuanceerdere Spiegel zag een flitsende wedstrijd. ‘Off-day Materazzi en co, en een hartstochtelijk Oranje’, luidt het.
Het Spaanse Marca spreekt van de beste wedstrijd tot nu toe, en werpt en passant maar even een vergelijking op met het elftal dat in de jaren ’70 de wereld veroverde. ‘De Oranje machine doet de Italianen bleek zien. Nederland vernietigt de tegenstander met het schitterende voetbal van Van Basten’.
The Guardian verbaasde zich over de prestatie van Oranje, dat met (onbekende) namen als Orlando Engelaar op de proppen kwam. ‘Niemand had durven voorspellen dat een team met een lange defensieve middenvelder als Engelaar, die pas zeven interlands heeft gespeeld, zo veel beter zou zijn. Hij strooide met prachtige passes alsof het niets was. Maar eigenlijk was dat maar een kleine verrassing op een avond vol verwondering’.
In Italië werd eveneens met zeer veel respect gereageerd op de prestatie van Oranje, al moest ook het eigen team het ontgelden. ‘Je moet Nederland niet laten spelen. Het zijn ten slotte meesters in het hypnotiseren van de tegenstander, om vervolgens genadeloos toe te slaan’, weet La Gazzetta dello Sport. La Repubblica zag iets nieuws. ‘Nederland blies zichzelf deze keer eens niet op. Nog nooit stond onze Squadra Azzurra op een dergelijke wijze op de rand van uitschakeling.’
Hoor die Italiaanse commentator:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:
Nu op het sportjournaal de samenvatting met Italiaans commentaar, wordt herhaald!
Mooi commentaar, veel respect voor Nederlandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:
Nu op het sportjournaal de samenvatting met Italiaans commentaar, wordt herhaald!
Goal van sneijder. Daarvoor moeten we applaudiserenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoor die Italiaanse commentator:
''Dit is weer een geweldige redding van Van der Sar'' Vervolgens: *zucht*
![]()
Nederland valt alleen maar aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:15 schreef Palmboom313 het volgende:
italiaans commentaar net bij studio sport
Dat was ook het eerste wat me opviel. Camera's achter de goal en met rondjes om de speler en een pijl met looplijn die langzaam weggaat. Geweldig hulpmiddel tijdens ananlys.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt. Het mooie was ook de loopactie van Kuyt. Zijn route was als het ware het spiegelbeeld van die van Van Bronckhorst. Echt onbeschrijvelijk, gewoon een wereldgoal.
Wordt wanneer herhaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:
Downloaden via Youtube?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Snel downloaden voordat 'ie eraf wordt gehaald.
Daar heb je tools voor jaquote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Blijf kijken naar Ned.1 Kan nu ieder moment komen.
mooi kippenvel*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mooi commentaar, veel respect voor Nederland
Sweetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar heb je tools voor ja
Bijvoorbeeld
http://www.downloadyoutubevideos.com/
Maargoed, UEFA.Euro.2008.Group.C.Netherlands.Vs.Italy.PDTV.XviD is bijna binnen
Je kunt de video's alleen met FLV Player bekijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAA KIJKUUUUUUUUH!!!
VLC Player is ook een goede, speelt alles af.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kunt de video's alleen met FLV Player bekijken?
Realplayer? Gewoon via http://www.netherlands.real.com/player/win/ toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, via realplayer. Weet ook niet hoe ik eraan kom
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Realplayer? Gewoon via http://www.netherlands.real.com/player/win/ toch?
En hieronder direct te downloaden:quote:
Waar kan ik dit zien? Kon het op de site niet zien omdat het alleen voor uk mensen was dus iemand toch een link?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat me opviel. Camera's achter de goal en met rondjes om de speler en een pijl met looplijn die langzaam weggaat. Geweldig hulpmiddel tijdens ananlys.
En ja, het viel mij ook meteen op dat Kuyt en Van Bronkhorst identieke lijnen liepen aan beide kanten van het veld. Precies zoals het moet bij een 4-3-3 opstelling waarbij de tegenstander de bal verliest.
Een echt klassieke aanval. Dat is er een die je normaal op een bord uitlegt maar nooit op het veld tegenkomt.
Ik heb echt met verbazing zitten kijken naar deze BBC analyse. Hoe duidelijk wil je het zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |