Oja helemaal vergeten dat hij een moslim is gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja Ribery mag je inmiddels wel een moslim noemen. Die is getrouwd met een Algerijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oja helemaal vergeten dat hij een moslim is geworden
Coupet Toulan(ofzo) en Sagnol hun zijn wel pure Fransmannen of zijn ze ook moslims gewordenquote:
Toulalan ook goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef s0k het volgende:
Coupet, Frey, Toulalan (zo spel je dat), clerc, squillaci sagnol zijn volgens mij de enige echte authentieke fransen
Dus je bent geen pure Fransman meer als je moslim bent geworden?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Coupet Toulan(ofzo) en Sagnol hun zijn wel pure Fransmannen of zijn ze ook moslims geworden?
Hij moet zelf maar aangeven of hij er fit genoeg voor is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:39 schreef wdn het volgende:
Alleen ben ik bang dat ook Kuyt ooit op zal raken![]()
Volgens mij raakte hij meerdere borden spaghetti aan energie kwijt
Gezien de algemene strekking in dit topic, nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus je bent geen pure Fransman meer als je moslim bent geworden?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus je bent geen pure Fransman meer als je moslim bent geworden?
Kennelijk is de besnijdenis ook een beetje uit de hand gelopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja Ribery mag je inmiddels wel een moslim noemen. Die is getrouwd met een Algerijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Gezien de algemene strekking in dit topic, nee.
Edit; Zou Adidas ook speciaal douche-ondergoed sponseren voor de Franse selectie?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kennelijk is de besnijdenis ook een beetje uit de hand gelopen.
Ze proberen ons te overspoelen met onzin, zo lijkt het.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef Anonymousz het volgende:
Gallas zei gisteren over ons: De Verdediging is zeer sterk![]()
Nee, was iets met zn sterrenbeeldquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:36 schreef Anonymousz het volgende:
Ik weet waarom DommeNek Trezequet niet heeft meegenomen
Want hij heeft 2 jaar een penalty gemist in de WK finale
met zijn Sterrenbeeldquote:
Omdat hij een weegschaal is daarom zit hij niet inde selectiequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef s0k het volgende:
http://www.onsoranje.nl/n(...)guet-weegschaal.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |