Is het vooral nu niet verstandiger om een diepe spits te hebben omdat Frankrijk nu moet aanvallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik zou meer voor v persie gaan die is bal vast.die kan er dan nog wat mee.
ruud is voor de in tikkers. dus die moet hem goed op zijn slof krijgen.
Zit wat in, maar Van Persie heeft ontegenzeggelijk veel meer kwaliteit dan Kuyt.quote:
Daar zijn Engelaar en De Jong toch voor? Dat is toch het hele idee achter een 4-2-3-1 opstelling?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:32 schreef DANILXL het volgende:
we hebben een speler als kuyt nodig, anders heb je 4 spelers voorin lopen die amper kunnen verdedigen en dat wordt een probleem
Inderdaad want spitsen zijn er om te verdedigen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:32 schreef DANILXL het volgende:
we hebben een speler als kuyt nodig, anders heb je 4 spelers voorin lopen die amper kunnen verdedigen en dat wordt een probleem
Welke actie? Hij kreeg hem gewoon met een gelukje mee. Bovendien heeft Kuyt meer verdedigende kwaliteiten dan van Persie. Het ligt er dan ook aan hoe van Basten wil spelen. Willen ze via de rechterkant bikkelwerk dan gaat de voorkeur natuurlijk uit naar Kuyt, willen ze aan de rechterkant meer voetbal dan zeg ik van Persie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zit wat in, maar Van Persie heeft ontegenzeggelijk veel meer kwaliteit dan Kuyt.
Die actie tussen drie Italiaanse verdedigers in was werkelijk fantastisch.
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke actie? Hij kreeg hem gewoon met een gelukje mee.
Dat ontkent niemand.quote:Bovendien heeft Kuyt meer verdedigende kwaliteiten dan van Persie.
Dit is een forum waarop mensen hun mening geven. Wat van Basten wil is totaal niet van belang voor mijn mening.quote:Het ligt er dan ook aan hoe van Basten wil spelen. Willen ze via de rechterkant bikkelwerk dan gaat de voorkeur natuurlijk uit naar Kuyt, willen ze aan de rechterkant meer voetbal dan zeg ik van Persie.
Wat grappig ben je toch weer. Natuurlijk heeft van Persie bijzondere kwaliteiten, maar hij kreeg hem gewoon met een gelukje mee, kijk de beelden er maar op na. Bovendien zei een wijs man ooit eens dat je geluk afdwingt. Dus ook dat kan 1 van zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja
Onbegrijpelijk eigenlijk dat die jongen geselecteerd is. Komt alleen maar met geluk 3 Italiaanse verdedigers voorbij, dat kan iedereen.
Ja, wat lul je dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat grappig ben je toch weer. Natuurlijk heeft van Persie bijzondere kwaliteiten, maar hij kreeg hem gewoon met een gelukje mee, kijk de beelden er maar op na. Bovendien zei een wijs man ooit eens dat je geluk afdwingt.
Wat lul jij?quote:
Nee, ik geloof niet in gelukjes. Als zoiets lukt, komt dat omdat je goed kunt voetballen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat lul jij?
Ik zei dat hij hem gewoon met een gelukje meekreeg. Jij doet het voorkomen alsof dat per se iets negatief is, dat hoeft het niet zijn zo laat ik je met mijn quote zien.
En Portugal dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:40 schreef Sport_Life het volgende:
Nou als ze met 5-0 van Frankrijk winnen hoeven ze alleen nog tegen Spanje en dan kunnen ze zondag met zn allen met de cup naar huis..
Je moet niet zo statisch denken. Een dynamische positie/speler is een stuk lastiger voor de tegenstander omdat die speler dan niet één vaste hoedanigheid heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad want spitsen zijn er om te verdedigen.
Kuyt was ook goed bezig tegen Italië inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Niemand heeft het over Kuijt, maar met een speler als hem in je elftal speel je met een extra man in elke linie. Gisteren ook weer 2 assists, beiden op wilskracht.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Portugal dan?
Verder ben ik het eens met BansheeBoy, Kuijt geeft iedere linie net ietsje meer omdat hij zo goed aanwezig is op het veld. Iets wat de Nederlandse defensie goed kan gebruiken lijkt mij. Kuijt is een belangrijke factor geweest in de nul doelpunten voor Italië. Laten staan dus.
Nog beter: als Kuyt een man meetrekt uit de verdediging omdat de verdediger vergeet dat hij zijn zone verlaat creeer je gaten voor de spits.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Portugal dan?
Verder ben ik het eens met BansheeBoy, Kuijt geeft iedere linie net ietsje meer omdat hij zo goed aanwezig is op het veld. Iets wat de Nederlandse defensie goed kan gebruiken lijkt mij. Kuijt is een belangrijke factor geweest in de nul doelpunten voor Italië. Laten staan dus.
[..]
Je moet niet zo statisch denken. Een dynamische positie/speler is een stuk lastiger voor de tegenstander omdat die speler dan niet één vaste hoedanigheid heeft.
Het enige 100%'je is om van zowel Frankrijk als Roemenie te winnen. Gewoon geen geouwehoer.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef wdn het volgende:
Ik zie dit als een 100%'je.
De Jong had Ribery in de bundesliga volgens mij ook uit de wedstrijd gespeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef Vidacz het volgende:
Overigens is de hele aanval van de Fransen hopeloos uit vorm. Wanneer je Ribéry onschadelijk weet te maken, kun je rustig naar de overwinning counteren.
Zo'n beetje overal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong had Ribery in de bundesliga volgens mij ook uit de wedstrijd gespeeld.
Waar speelt Ribery in het Franse elftal?
Ja, dhuuuhquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
Zelfde spelen als tegen Italie dan pakken we ze in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |