abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59278659
Met dezelfde instelling als gister de wedstrijd in gaan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59278806
Nederland moet geen onnodige risico's nemen tegen Frankrijk. Frankrijk moet komen en zullen ook aanvallend gaan spelen. Nederland zal vanzelf meer ruimte krijgen, als ze geen rare dingen doen, het nodige geduld hebben en de kansen benutten winnen we gewoon en zijn we na 2 wedstrijden door.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:04:49 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59281656
Frankrijk moet winnen lijkt me.
Dus er zullen zeker counters komen.
En dat ging gisteren ook erg lekker dus...

Winnen we van Frankrijk zijn we door en dan hebben de Roemenen de volgende ronde echt in eigen hand tegen Italie (gelijkspel) en Nederland ("winnen"). Indien we die laatste pot zouden weggeven zou ik niet echt een probleem mee hebben. OF zo'n compleet open wedstrijd met een 5-6 als uitslag ofzo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_59282108
Gallas: 'Remmen los tegen Oranje'
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 15:31

William Gallas heeft aangekondigd dat het Franse elftal een andere speelwijze zal gaan hanteren tegen Nederland ten opzichte van het 0-0 gelijkspel tegen Roemenië. De verdediger van Les Bleus is positief over een goed resultaat tegen Oranje. De remise tegen Roemenië werd door velen gezien als een zwak schouwspel van de Fransen. Gallas had echter een verklaring voor het vertoonde voetbal. "We speelden met de rem erop, wij wilden absoluut geen doelpunt tegen krijgen. We moesten een verliespartij voorkomen," aldus de verdediger tegenover de Earth Times.

Gallas is zeer positief over de huidige uitgangspositie die de ploeg verkregen heeft. Een goed resultaat tegen Nederland is volgens de speler van Arsenal niet onmogelijk. "Het is voor ons makkelijker om tegen Nederland te spelen, aangezien zij aanvallender spelen. De ruimtes achter hun verdediging zijn groter dan die bij de Roemenen."

"We speelden inderdaad met de rem erop tegen Roemenië. Tegen Nederland zullen we echter alle remmen los gooien. Het zal een moeilijke opgave zijn, maar we hebben kwaliteit genoeg om deze wedstrijd te winnen én de groepfase te overleven."
pi_59282161
Dan counteren we ze naar een 5-0 nederlaag.!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:46:05 #86
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59282557
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:
"We speelden met de rem erop, wij wilden absoluut geen doelpunt tegen krijgen. We moesten een verliespartij voorkomen," aldus de verdediger tegenover de Earth Times.
Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gister Wat een onzin zeg. De eerste partij van een zware groep ingaan met de gedachte om het tot een gelijkspel te laten eindigen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:42:51 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59283866
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:57 schreef Hankster het volgende:

[..]

Ik zeg; tegen Frankrijk er nog een keer vol tegenaan gaan. Houdt het momentum vast en verras de andere teams nogmaals met mooi spel. Tegen Roemenië zit het dan met 6 punten zo goed als zeker en dan zien we wel.

Ookal lijkt me dat het vrijdag toch echt anders zal lopen dan gister. Italië werd duidelijk overrompeld, maar dat zal bij Frankrijk, hoewel zij zeer matig speelden tegen Roemenië, toch wel wat anders gaan vrees ik...
Maar wij hoeven niet... Zij moeten wel. Vooral als Italie gewoon wint van Roemenie in de eerste wedstrijd vrijdag.

We hebben een team dat kan counteren... Frankrijk zal het niet makkelijk krijgen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:43:24 #88
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59283885
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:46 schreef Hankster het volgende:

[..]

Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gister Wat een onzin zeg. De eerste partij van een zware groep ingaan met de gedachte om het tot een gelijkspel te laten eindigen
Tsja, je moet wat zeggen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2008 @ 18:43:24 #89
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59283886
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:43 schreef IHVK het volgende:
Bij nader inzien 12-0 lijkt me een meer reële schatting.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59286548
Uitkijken voor Ribery hoor!
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:14:06 #91
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_59286597
0-2 FR Frankrijk moet winnen en dat zullen ze ook doen denk ik
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:22:25 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59286801
Nederland is niet per se door met een gelijk spel. Als Roemenië wint van Italië en Nederland, en Frankrijk wint van Italië, dan is Nederland niet door.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59286842
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:46 schreef Hankster het volgende:

[..]

En dat tegen de minste van de poule
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:24:14 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_59286847
Ik ben in Milaan vrijdag, ga mooi met een oranje shirt in een birreria Nederland-Frankrijk kijken. Italianen hebben een schijthekel aan het Franse elftal
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:26:23 #95
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59286902
We gaan de slachtbank op. We worden overmoedig na de zege op Italie waardoor we met 2-0 verliezen. Anelke en Ribery scoren.

Dit scenario hoop ik natuurlijk niet op, maar er is een grote kans dat het gaat gebeuren. Frankrijk moet zich bewijzen en MOET winnen en Nederland gaat Frankrijk onderschatten
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59286984
Denk ook niet dat we gaan winnen. maar hoop het wel natuurlijk!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59287011
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Wiiperdiipii het volgende:
We gaan de slachtbank op. We worden overmoedig na de zege op Italie waardoor we met 2-0 verliezen. Anelke en Ribery scoren.

Dit scenario hoop ik natuurlijk niet op, maar er is een grote kans dat het gaat gebeuren. Frankrijk moet zich bewijzen en MOET winnen en Nederland gaat Frankrijk onderschatten
Anelka
Die raakt waarschijnlijk weer geen pepernoot.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:33:11 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59287098
quote:
Nieuwe spéler?

Ik denk dat Les Laxatifs niet zo worden verrast als de Italianen. Ze hebben fysiek gezien een heel sterk team, alleen vind ik dat ze een te laag baltempo hanteren waardoor ze eigenlijk nooit een opening kunnen vinden. 1 ding is zeker: zet romige Mathijssen op Ribery en we verliezen de pot.

Jammer dat Boulahrouz al op gaat in "The battle of the Maghreb" door poedel Benzema te schaduwen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59287130
quote:

Anelka? Mathijsen is een wereldspeler naast hem.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:34:31 #100
13462 BansheeBoy
pi_59287133
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Anelka
Die raakt waarschijnlijk weer geen pepernoot.
Hij draagt ten onrechte het stempel topspits, hij proeft nog steeds de vruchten van het feit dat hij samenspeelde met 1 der beste spelers aller tijden: Hugo Bergkamp.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_59287157
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij draagt ten onrechte het stempel topspits, hij proeft nog steeds de vruchten van het feit dat hij samenspeelde met 1 der beste spelers aller tijden: Hugo Bergkamp.

²
Deja vu
pi_59287179
Overigens is de hele aanval van de Fransen hopeloos uit vorm. Wanneer je Ribéry onschadelijk weet te maken, kun je rustig naar de overwinning counteren.
pi_59287207
Ik ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers Marco gaat starten.
Aan de ene kant denk je dat het wellicht beter is niets te veranderen, zeker aanvallend gezien niet. Maar aan de andere kant komt V Persie terug en zou je met Sneijder, V Persie & V der Vaart kunnen starten.

Het gevaarlijke is dat de Fransen meer ruimte achter de Nederlandse defensie zullen krijgen dan tegen de Roemenen. En daar zijn ze goed in met Henry, Benzema & Ribery. Daarnaast is hun speltempo inderdaad zeeeer traag.

Ik denk dat V Basten Matijssen wel laat staan trouwens centraal. Ben ook benieuwd of hij Nigel de Jong vervangt voor de Zeeuw.
X
pi_59287266
Ik denk dat Van Persie zal spelen in plaats van Kuyt, dat zal dan ook wel de enige verandering zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:39:54 #105
13462 BansheeBoy
pi_59287294
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Alulu het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers Marco gaat starten.
Aan de ene kant denk je dat het wellicht beter is niets te veranderen, zeker aanvallend gezien niet. Maar aan de andere kant komt V Persie terug en zou je met Sneijder, V Persie & V der Vaart kunnen starten.
Denk dat van Basten hooguit van Nistelrooy moet wisselen voor van Persie en voor de rest het elftal in tact moet laten tegen Les Laxatifs.

Niemand heeft het over Kuijt, maar met een speler als hem in je elftal speel je met een extra man in elke linie. Gisteren ook weer 2 assists, beiden op wilskracht.

²
pi_59287397
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Van Persie zal spelen in plaats van Kuyt, dat zal dan ook wel de enige verandering zijn.
Never change a winning team.
pi_59287418
Ruud voor Robin V Persie is geen killer, Ruud wel (soort van).

Maar inderdaad zal Kuyt een dilemma worden zeker als ook Robben terugkomt. Hij heeft aangegeven dat Ruud in de punt zijn absolute nummer 1 is. Wellicht gaat haalt hij V der Vaart eruit waarbij V Persie en Sneijder elkaar kunnen afwissen op de vrij rol van aanvallende middenvelder links en centraal.
En Dirkie met zijn longinhoud van een paard gewoon op rechts.
X
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:49:01 #108
13462 BansheeBoy
pi_59287592
In ieder geval páárd Kuijt laten staan, is gewoon winst in elke linie.

²
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:57:04 #109
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59287868
Kuijt moet er gewoon in ja. Dan Van der Vaart eruit en Van Persie erin. Robben , als hij fit is laat je gewoon op de bank. Als je iets moet forceren, een wedstrijd open moet breken kan hij er mooi inkomen met zijn snelheid en wendbaarheid. Van Nistelrooy ook gewoon laten staan. Tegen Frankrijk moet Van Persie gewoon nog op de bank beginnen, eerst kijken hoe het elftal het doet zonder hem, kan hij er altijd nog inkomen.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59287934
Gewoon met Van Persie en Robben op de bank beginnen. Het staat toch prima zo? Pas die gasten erin als het niet loopt. Ruud eruit halen slaat natuurlijk nergens op.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:59:28 #111
13462 BansheeBoy
pi_59287949
Iemand al een idee wie "The battle of the Maghreb" gaat winnen?

Ik gok op Boula.

²
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:59:49 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59287963
Frankijk is de volgende HI HA HO ja Frankrijk is volgende HI HA HO
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:00:30 #113
13462 BansheeBoy
pi_59287980
Inderdaad, alleen van Persie inbrengen als het voor Van der Vaart is, de rest aub laten staan.

²
pi_59288110
Zelfde opstelling houden.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:07:34 #115
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_59288170
ik zou meer voor v persie gaan die is bal vast.die kan er dan nog wat mee.
ruud is voor de in tikkers. dus die moet hem goed op zijn slof krijgen.
ik type ook mar wat
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:08:12 #116
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59288186
waken voor onderschatting
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59288197
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef armmoetzaaier het volgende:
ruud is voor de in tikkers. dus die moet hem goed op zijn slof krijgen.
Alsof dat met Gio, VdV, Sneijder en Kuijt in je team niet gebeurt.
pi_59288489
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:

William Gallas heeft aangekondigd dat het Franse elftal een andere speelwijze zal gaan hanteren tegen Nederland ten opzichte van het 0-0 gelijkspel tegen Roemenië.

blah blah blah

"We speelden inderdaad met de rem erop tegen Roemenië. Tegen Nederland zullen we echter alle remmen los gooien. Het zal een moeilijke opgave zijn, maar we hebben kwaliteit genoeg om deze wedstrijd te winnen én de groepfase te overleven."
Wat een bullshit verhaal. In de poule des doods beginnen tegen de op papier (en kijkende naar die wedstrijd ook concreet) de zwakste tegenstander en dan stellen dat ze iig voor een gelijkspel gingen. Geloof ik niets van. Voor NL-ITA had ik al het idee dat de match tegen ROE gewoon gewonnen moet worden in deze poule, zal bij hen toch niet anders zijn.

Als FRA de rem eraf gooit gaan ze fouten maken, kijkende naar vorige toernooien knoeiden ze ook in de poulefase. Laat NL nou net goed bezig zijn dat soort fouten af te straffen. Moet lukken in principe, sowieso is de dreiging van dit NLs elftal al genoeg om al snel terug te zakken.
pi_59291705
Henry en Viera zijn er in ieder geval weer bij de fransen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:45:04 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59291754
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef Ludacriss het volgende:
Henry en Viera zijn er in ieder geval weer bij de fransen.
Een niet fitte Henry tegen Boulah, dat moet wel goedkomen.

Vrijdag wordt het wel kutweer overigens.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')