Anders haalt hij z'n quotum niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of je wacht gewoon op het topic van Borisz
frankrijk is sowieso een kutland, ik ben niet zo pro-voetbal, maar die fransen mogen lekker doodquote:Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef ErikT het volgende:
Dit is de belangrijkste wedstrijd van het toernooi. Die kutfransen moeten helemaal afgemaakt worden.
We hebben momentum, hopelijk kunnen we het vasthouden.
Helemaal mee eens, we zijn er nog niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Longmen het volgende:
Nu waken voor oppurtunisme. Waarom denk ik dat NL vrijdag weer met beide benen op de grond word gezet?
Marco verras me nog een keer en speel nog zo'n pot. Een overwinning en je zit al in de volgende ronde.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb er nu al zin in..
Tenminste als Nederland weer net zo speelt als maandag
Hartstikke blij met gisteravond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Precies, het was weergaloos gisteren, maar we moeten nou ook weer niet meteen de cup al zien staan.
Maar het is veelbelovend natuurlijk.
Precies. Gelukkig delen de spelers van Oranje jouw mening.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Longmen het volgende:
Nu waken voor oppurtunisme. Waarom denk ik dat NL vrijdag weer met beide benen op de grond word gezet?
Marco verras me nog een keer en speel nog zo'n pot. Een overwinning en je zit al in de volgende ronde.
Maar het zou toch wel mooi zijn om na de 2de wedstrijd al zeker te zijn van de volgende rondequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:44 schreef kraakschandaal het volgende:
Na deze groep begint het toornooi pas echt, vergeet dat niet.
Ik zeg; tegen Frankrijk er nog een keer vol tegenaan gaan. Houdt het momentum vast en verras de andere teams nogmaals met mooi spel. Tegen Roemenië zit het dan met 6 punten zo goed als zeker en dan zien we wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:40 schreef kraakschandaal het volgende:
Probleem is dat NL nu op 2 gedachtes moet gaan hinken, nog een keer vlammen of 2x gelijk? Dezelfde tegenstander kom je in de halve finale waarschijnlijk nog een keer tegen.
Tsja, het juiste antwoord geven voor een camera hoeft nog niet écht jouw mening te zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig delen de spelers van Oranje jouw mening.
En dan laten we de Roemenen van ons winnen, dan is er de kans dat we de twee WK finalisten in de eerste ronde er al uitgooienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
Beuken tegen de Fransen, slachten die stokbroodvreters (daarbij beide WK finalisten ownen) en dan chillen tegen roemenië. Als voorbereiding op de kwartfinales.
Nederland in de voorbereiding ook niet. Echter is het altijd moeilijk om te spelen tegen een elftal die met 10 man op eigen helft spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Die fransen imponeerden echter niet tegen Roemenie....
Zou kunnen, dan moet NL wel winnen van Frankrijk en Roemenie gelijkspelen tegen Italie. Na twee wedstrijden: NL 6, Roe 2, Fra en Ita 1. Als Roemenie de derde wedstrijd wint van Oranje winnen we de poule en schakelen we de pizza- en stokbroodvreters uit!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:09 schreef stame het volgende:
[..]
En dan laten we de Roemenen van ons winnen, dan is er de kans dat we de twee WK finalisten in de eerste ronde er al uitgooien
Lol, Italie speelde ook met 10 man achter de balquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland in de voorbereiding ook niet. Echter is het altijd moeilijk om te spelen tegen een elftal die met 10 man op eigen helft spelen.
Iniedergeval zie ik Nederland niet verliezen van Frankrijk. Ik voorspel een 2-1 overwinning.
Precies. 1 zwaluw etc..... |quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:30 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wil gewoon een teleurstelling voorkomen... Gisteren schreeuwde 75% hier dat Nederland zou verliezen, terwijl ik één van de positievelingen was. Nu schreewt iedereen dat we de Fransen met x-0 gaan verslaan.
Eerst zien, dan geloven. Gisteren was feest, vandaag staan we weer met beiden benen op de grond.
Nog sterker: als we tegen Frankrijk een punt pakken en de Roemenen doen geen domme dingen tegen Italie kan het best eens zijn dat een 0-0 in de laatste pot er voor zorgt dat wij en de Roemenen door gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |