Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gisterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:
Gallas: 'Remmen los tegen Oranje'
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 15:31
"We speelden met de rem erop, wij wilden absoluut geen doelpunt tegen krijgen. We moesten een verliespartij voorkomen," aldus de verdediger tegenover de Earth Times.
Maar wij hoeven niet... Zij moeten wel. Vooral als Italie gewoon wint van Roemenie in de eerste wedstrijd vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:57 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik zeg; tegen Frankrijk er nog een keer vol tegenaan gaan. Houdt het momentum vast en verras de andere teams nogmaals met mooi spel. Tegen Roemenië zit het dan met 6 punten zo goed als zeker en dan zien we wel.
Ookal lijkt me dat het vrijdag toch echt anders zal lopen dan gister. Italië werd duidelijk overrompeld, maar dat zal bij Frankrijk, hoewel zij zeer matig speelden tegen Roemenië, toch wel wat anders gaan vrees ik...
Tsja, je moet wat zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gisterWat een onzin zeg. De eerste partij van een zware groep ingaan met de gedachte om het tot een gelijkspel te laten eindigen
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:43 schreef IHVK het volgende:
Bij nader inzien 12-0 lijkt me een meer reële schatting.
En dat tegen de minste van de poulequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat goldt voor ons toch zeker ook joh, gisterWat een onzin zeg. De eerste partij van een zware groep ingaan met de gedachte om het tot een gelijkspel te laten eindigen
Anelkaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Wiiperdiipii het volgende:
We gaan de slachtbank op. We worden overmoedig na de zege op Italie waardoor we met 2-0 verliezen. Anelke en Ribery scoren.
Dit scenario hoop ik natuurlijk niet op, maar er is een grote kans dat het gaat gebeuren. Frankrijk moet zich bewijzen en MOET winnen en Nederland gaat Frankrijk onderschatten
Nieuwe spéler?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Wiiperdiipii het volgende:
We gaan de slachtbank op. We worden overmoedig na de zege op Italie waardoor we met 2-0 verliezen. Anelke en Ribery scoren.
Anelka? Mathijsen is een wereldspeler naast hem.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Dit scenario hoop ik natuurlijk niet op, maar er is een grote kans dat het gaat gebeuren. Frankrijk moet zich bewijzen en MOET winnen en Nederland gaat Frankrijk onderschatten
Hij draagt ten onrechte het stempel topspits, hij proeft nog steeds de vruchten van het feit dat hij samenspeelde met 1 der beste spelers aller tijden: Hugo Bergkamp.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Anelka
Die raakt waarschijnlijk weer geen pepernoot.
Deja vuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij draagt ten onrechte het stempel topspits, hij proeft nog steeds de vruchten van het feit dat hij samenspeelde met 1 der beste spelers aller tijden: Hugo Bergkamp.²
Denk dat van Basten hooguit van Nistelrooy moet wisselen voor van Persie en voor de rest het elftal in tact moet laten tegen Les Laxatifs.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Alulu het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers Marco gaat starten.
Aan de ene kant denk je dat het wellicht beter is niets te veranderen, zeker aanvallend gezien niet. Maar aan de andere kant komt V Persie terug en zou je met Sneijder, V Persie & V der Vaart kunnen starten.
Never change a winning team.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Van Persie zal spelen in plaats van Kuyt, dat zal dan ook wel de enige verandering zijn.
Alsof dat met Gio, VdV, Sneijder en Kuijt in je team niet gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef armmoetzaaier het volgende:
ruud is voor de in tikkers. dus die moet hem goed op zijn slof krijgen.
Wat een bullshit verhaal. In de poule des doods beginnen tegen de op papier (en kijkende naar die wedstrijd ook concreet) de zwakste tegenstander en dan stellen dat ze iig voor een gelijkspel gingen. Geloof ik niets van. Voor NL-ITA had ik al het idee dat de match tegen ROE gewoon gewonnen moet worden in deze poule, zal bij hen toch niet anders zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:
Gallas: 'Remmen los tegen Oranje'
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 15:31
William Gallas heeft aangekondigd dat het Franse elftal een andere speelwijze zal gaan hanteren tegen Nederland ten opzichte van het 0-0 gelijkspel tegen Roemenië.
blah blah blah
"We speelden inderdaad met de rem erop tegen Roemenië. Tegen Nederland zullen we echter alle remmen los gooien. Het zal een moeilijke opgave zijn, maar we hebben kwaliteit genoeg om deze wedstrijd te winnen én de groepfase te overleven."
Een niet fitte Henry tegen Boulah, dat moet wel goedkomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef Ludacriss het volgende:
Henry en Viera zijn er in ieder geval weer bij de fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |