Wel De Jong. Die deed het dit seizoen meer dan verdienstelijk tegenover Ribery in beide confrontaties.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:09 schreef s0k het volgende:
Tsja.. Het middenveld moet gewoon goed draaien en kunnen voetballen, dus geen de jong.
Iddquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat is het ook een Fraggle![]()
[ afbeelding ]
Precies. En bang voor Henry ben ik zeker niet. Die speelde bij Barca al als een krant, maar in het nationale elftal laat ie evengoed nooit iets zien. Ben meer bang voor Benzema. Maar ook dat komt goed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:58 schreef Elkarden het volgende:
Frankrijk stelt niet meer voor, met hun 35+ as. Die piepen en kraken al in de 20e minuut. Ze gaan wss weer 6 man voor de goal houden en hopen op een bevlieging van RIbery of Henry. Boula vast zetten op Ribery en hopen dat Henry net zo speelt als bij Barca. Met onze aanval & middenveld moeten we gaan voor een vroege goal. Als je van Italië kunt winnen, moet Frankrijk ook te doen zijn.
Een realistische gedachte, Frankrijk heeft een paar snelle jongens voorin en een erg sterke verdediging en een ijzersterk middenveld. Dat het tegen Roemenië slapjes was wil nog niet zeggen dat de Fransen ook zo slap gaan spelen tegen Nederland, integendeel want hun zijn er nu echt op gebrand om te winnen. Tel daarbij op dat Viera en Henry gewoon spelen vrijdag dan schat ik de kansen voor Oranje om er een overwinning uit te halen maar laag in. Ik hoop natuurlijk op een overwinning maar ik zou al blij zijn met een gelijkspel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef Longmen het volgende:
Nu waken voor oppurtunisme. Waarom denk ik dat NL vrijdag weer met beide benen op de grond word gezet?
Marco verras me nog een keer en speel nog zo'n pot. Een overwinning en je zit al in de volgende ronde.
Nu pas natuurlijk. Want in de poule des doods mag je je eerste wedstrijd rustig aan doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een realistische gedachte, Frankrijk heeft een paar snelle jongens voorin en een erg sterke verdediging en een ijzersterk middenveld. Dat het tegen Roemenië slapjes was wil nog niet zeggen dat de Fransen ook zo slap gaan spelen tegen Nederland, integendeel want hun zijn er nu echt op gebrand om te winnen.
Henry overtuigt sowieso weinig in het nationale elftal. En ook van Vieira wordt ik niet bang. Zijn allemaal een beetje over the hill, die verre dertigers aan Frankrijk kant.quote:Tel daarbij op dat Viera en Henry gewoon spelen vrijdag dan schat ik de kansen voor Oranje om er een overwinning uit te halen maar laag in. Ik hoop natuurlijk op een overwinning maar ik zou al blij zijn met een gelijkspel.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat is het ook een Fraggle![]()
[ afbeelding ]
Frankrijk zal toch wat aanvallender moeten beginnen lijkt me zo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:34 schreef Tripless het volgende:
Nou mensen, ik verwacht er niet veel van. Het niveau tegen Italië zal niet meer gehaald kunnen worden, dat was grandioos. Frankrijk zal een vijftal verdedigende spelers opstellen, waardoor onze aanvallers het lastig gaan krijgen. Ik denk dat Frankrijk wederom niet verder komt dan een gelijkspel. 1-1.
Idd Anelkaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef Plastic_Power het volgende:
Dit wordt echt geen makkelijke pot, hoor. Frankrijk is een stug rotteam en ze hebben snel en gevaarlijk aanvallend talent. Maar hopen dat Domenech Anelka () weer opstelt.
En hij heeft Trezeguet thuisgelaten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:36 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Idd Anelka. begrijp ik ook niets van is er dan echt geen andere beter spits te vinden. Bewijst maar weer eens hoe tevreden we moeten zijn met onze spitsen.
Ja, zij moeten tot scoren komen. Alleen wat al eerder is aangegeven is Frankrijk een zeer stugge ploeg. Nogmaals, als Oranje wint zal het met minder flair zijn dan tegen Italië. Blijf realistisch en zie in dat dat niveau een incident was. Als ze tegen Frankrijk zó spelen, bied ik openlijk mijn excuses aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Frankrijk zal toch wat aanvallender moeten beginnen lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |