Ik las dit voordat ik die MP3 van het eerste doelpunt zag. Gadverdamme ik zag dingen die ik niet wilde nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:41 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die het vermoeden heeft dat Jack zich laat pijpen tijdens zijn radio-uitzendingen?
Is dit lekker? JA DIT IS LEKKER!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:41 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die het vermoeden heeft dat Jack zich laat pijpen tijdens zijn radio-uitzendingen?
Deze is van Gielquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:21 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Ik hoorde vandaag op 3fm bij de coen en sander show een mix van jack zijn commentaar en muziek. Weet iemand of ik dat ergens online kan vinden.
Ook ben ik nog op zoek naar die mix van giel beelen na de wedstrijd tegen italie.
pfff wat saaiquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html en dan rechts...hij was heel rustig![]()
"Au revoir, Audieu, Au revoir, Audieu"quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef latin_LiZzY het volgende:
Heeft niemand nog de knabbel en babbel versie gepost?
Echt waar johquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Alexandrius het volgende:
Bij de goal van Bergkamp in 98, kwarfinale tegen de Argentijnen gaat hij ook helemaal uit z`n dak.
Dat publiek op de achtergrondquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef latin_LiZzY het volgende:
Heeft niemand nog de knabbel en babbel versie gepost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |