quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ga even proberen de La Gazzetta dello Sport te scoren, om vervolgens in te lijsten en aan de muur te hangen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
NEDERLAND - BARCA 3:0
NEDERLAND - HANTUCHOVA80 3-0
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:32 schreef superworm het volgende:
Ierland (Independent.ie) schreef wél een echt artikel, leuk om te lezen en met veel toffe opmerkingen:
[..]
quote:albeit from a position so offside he was almost in Austria
Ik heb hem zojuist gedownload via bittorrent. Mét Engels commentaarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:41 schreef JOO het volgende:
Is de wedstrijd ook ergens terug te zien met engels commentaar?
Titel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gedownload via bittorrent. Mét Engels commentaar. Gewoon even zoeken, makkelijk te vinden (mocht het niet lukken PM dan maar, weet niet of het hier toegestaan is zulke links te posten).
Yep, dat is 'em.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Titel?
/edit: Euro 08 Group C Netherlands V Italy 09 06 08 English PDTV WS XviD-F54![]()
Over dat moment was de Engelse pers ook erg te spreken. En terecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef Nudie het volgende:
Wat ik vooral ook een erg mooi moment vond (raar wellicht) was toen van Nistelrooij half geschept werd door de keeper die hij met de bal passeerde, hij struikelde half daardoor en de doorsnee voetballer maakt dan een schitterende snoekduik en schreeuwt moord en brand. Ruudje krabbelt half-vallend weer overeind en haalt de bal (natuurlijk) niet. Vnid ik persoonlijk gewoon erg sportief (klinkt wellicht slap) en ook al hebben we onze kristallen zwaantje Arjan Robben volgens mij hebben wij een erg sportief en gewoon leuk imago in het buitenland. Helemaal met onze supporters, vind dat altijd zo kicken dat wij gewoon de meest uitbundige supporters hebben. Elk toernooi hoor je weer positieve berichten over Oranje, ook als we verliezen. Wanneer hoor je wat over grote rellen met Oranje supporters?
Zelfs Johan Cruijf zei na afloop dat Ruud zich had moeten laten vallen, vond ik onsportief.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef Nudie het volgende:
Wat ik vooral ook een erg mooi moment vond (raar wellicht) was toen van Nistelrooij half geschept werd door de keeper die hij met de bal passeerde, hij struikelde half daardoor en de doorsnee voetballer maakt dan een schitterende snoekduik en schreeuwt moord en brand. Ruudje krabbelt half-vallend weer overeind en haalt de bal (natuurlijk) niet. Vnid ik persoonlijk gewoon erg sportief (klinkt wellicht slap) en ook al hebben we onze kristallen zwaantje Arjan Robben volgens mij hebben wij een erg sportief en gewoon leuk imago in het buitenland. Helemaal met onze supporters, vind dat altijd zo kicken dat wij gewoon de meest uitbundige supporters hebben. Elk toernooi hoor je weer positieve berichten over Oranje, ook als we verliezen. Wanneer hoor je wat over grote rellen met Oranje supporters?
Echt super, denk dat de oranje gekte pas nu gaat beginnen. Heb enorm genoten in de kroeg gisteren in ieder geval!
Ja, die fijne man is dan zogenaamd expert maar zit er dus gewoon keihard naast!quote:
Ja want toen ik in Brazilie was paar maanden terug maakten ze al veel reclame voor euro 2008 en ze zenden het allemaal live uit.En de Brazilianen mogen de Nederlanders elftal welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
Echt geweldig!
Weet iemand of dit ook in landen als Brazilie of Argentina speelt?
Heb je daar ergens een bron voor? Ik vond het zelf een mooi moment, maar weinig mensen kunnen dat waarderen denk ik maar het maakt de overwinning des te beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Over dat moment was de Engelse pers ook erg te spreken. En terecht.
Nah, Nederland was in die periode al aan het domineren en een buitenspel goal werkt bijna zo motiverend als een echte goal, want het laat zien dat er toch echt gaten in het goal zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef Nudie het volgende:
[..]
@edit, ik lees nu 1 van de artikelen en daar staat het uitgelegd. Naja.. denken jullie dat het een andere wedstrijd geworden was als hij afgekeurd werd? Ik denk t niet
Ik zie liever eerst beeld en het commentaar met vertraging dan dat ik eerst Jack hoor schreeuwen en 3 sec later de beelden pas zie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:57 schreef jpjedi het volgende:
En ik maar moeite doen om NL commentaar te krijgen gisteravond.
Langs de lijn was 10 seconden later dan het beeld op ESPN met die derde hands verslaggevers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |