Ach bloemen horen erbij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldige uitvinding, behalve voor mensen met hooikoorts.
Bloemen houden van mensen maar hooikoorts is verdomde lastig. Vraag maar aan Petraa.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bloemen houden van mensen maar hooikoorts is verdomde lastig. Vraag maar aan Petraa.
Wat staat daar!! Want ik weiger me te registreren daar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers.
Party.
Bron: Het Bassie en Adriaanforum.
Nog 2,5 maand en dan is de ellende weer voorbij!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bloemen houden van mensen maar hooikoorts is verdomde lastig. Vraag maar aan Petraa.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat staat daar!! Want ik weiger me te registreren daar!
Hans: Een automobiel met een totáál eigen karakter.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef Dementor het volgende:
Ik zoek een film..
http://hansteeuwen.tv/html/post/77.html
Hans houd ook van Frank Sinatra Vegas style dus Hans is oke.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hans: Een automobiel met een totáál eigen karakter.
Mevrouw: Herbie? Over een Volkswagentje dat kan praten
Hans: Wat zegt ie dan allemaal?
Hans..![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
De Natasja van BB UK, ene Alexandra. Net zo'n kutwijf en haar kop zegt genoeg toch?
[ afbeelding ]
Ik zat weer op de verkeerdequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Dat zeg ik Ruudemans, een biatch.![]()
Waarom post je niet gezellig mee op dit forum, heel veel COSsers aanwezig.![]()
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
COS is dead.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef blomst het volgende:
druk ik die chat weer weg, opnieuw maar weer.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
COS is dead.![]()
Zo'n chat is wel aardig maar er ontbreekt toch een hoop aan wat we hier wel hebben. Zoals smileys and caps.
Ja, en ik vind BB-UK ook niks, meer reclame dan streams, je kunt er geen gesprek volgen , en die vogels komen me de strot ook uitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
COS is dead.![]()
Zo'n chat is wel aardig maar er ontbreekt toch een hoop aan wat we hier wel hebben. Zoals smileys and caps.
It really sucks, Wat zijn toch verwend geweest hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:56 schreef blomst het volgende:
ja,
[..]
Ja, en ik vind BB-UK ook niks, meer reclame dan streams, je kunt er geen gesprek voeren, en die vogels komen me de strot ook uit
Ik wil helemaal geen engelse BB volgen, en in het engels posten, that sucks too.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor huil maar, wij troosten je wel.
Of huilen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |