abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59278286
Van Basten likt zijn eigen pielemoos en ruft uit naam van een ander...
Always suckin' up.
pi_59278349
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:08 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan hypocriet gezeik waar ons kutvolkje bekend om staat.
"ons kutvolkje" ?

wtf

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59278375
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:02 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Wees blij dat we met een volledig nieuw Oranje toch nog mee kunnen draaien in de wereldtop, en er zit nog zoveel meer potentie in. En Foppe heeft laten zien dat de volgende generatie er ook aan zit te komen
Italie is geen wereldtop, nu het geld op is. Bovendien, Nederland wint er van. Eerst Roemenie verslaan, dan kun je zien waar we staan. Van Basten is gister zonder Robben in de ploeg, en Boulahrouz in een uitblinkende rol, te kakken gezet.
pi_59278607
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:01 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Welke game is dit?
-nevermind-
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:19:45 #205
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59278614
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef TLC het volgende:

[..]

"ons kutvolkje" ?

wtf

Ja, met dat irritante hypocriete gedrag.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 juni 2008 @ 20:08:48 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59286447
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Tennessee het volgende:

oh ja, en waar waren jullie trouwens allemaal de laatste twee jaar? Na de laatste wereldoorlog had ook ineens iedereen in het verzet gezeten geloof ik....

ik zat in de MvB topics zoals je weet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:09:50 #207
202348 Susi
Temple of Love
pi_59286471
'Marco ga nou niet op die bal zitten, dan wordt het een ei.'

'Marco, doe nou niet !'

Schitterend

-O_
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:11:11 #208
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59286516
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, met dat irritante hypocriete gedrag.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:15:29 #209
30220 Barca
pi_59286629
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:19:04 #210
168255 J.Herrer
pi_59286716
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef okee6 het volgende:

[..]

Italie is geen wereldtop, nu het geld op is. Bovendien, Nederland wint er van. Eerst Roemenie verslaan, dan kun je zien waar we staan. Van Basten is gister zonder Robben in de ploeg, en Boulahrouz in een uitblinkende rol, te kakken gezet.
Ja omdat Nederland van ze wint is het ineens geen wereldtop donder op man
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:19:06 #211
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_59295566
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef IQM het volgende:
Ik heb altijd achter Van Basten gestaan. Die kerel stond al drie jaar lang klaar met een masterplan.

't Is nu genieten geblazen.
Een masterplan dat een WK gebruikt als training voor een EK Houd toch op.

Het blijft een kutverhaal. Ook als Oranje dit EK wint. Dan nog heeft Oranje 2 jaar geleden onder Van Basten een extreem slecht WK gespeeld.

Het gaat pas lekker met Oranje sinds Van Basten onder druk van al het gezeik overstag is gegaan en naar zijn selectie geluisterd heeft. Al het gezeik was dus wel degelijk nodig.
Als Nederlanders makke schaapjes waren speelden we nu nog 4-3-3 met Sneijder in de punt naar achter.

Ik ben overigens blij verrast met Van Basten tot nu toe dit toernooi. Hij deed precies de wissels die ik wilde
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:27:47 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59295655
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het blijft een kutverhaal. Ook als Oranje dit EK wint. Dan nog heeft Oranje 2 jaar geleden onder Van Basten een extreem slecht WK gespeeld.

Het gaat pas lekker met Oranje sinds Van Basten onder druk van al het gezeik overstag is gegaan en naar zijn selectie geluisterd heeft. Al het gezeik was dus wel degelijk nodig.
Als Nederlanders makke schaapjes waren speelden we nu nog 4-3-3 met Sneijder in de punt naar achter.

Ik ben overigens blij verrast met Van Basten tot nu toe dit toernooi. Hij deed precies de wissels die ik wilde
Was niets mis met het WK.
Je werd uitgeschakeld door een land dat beter was.
-
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:36:48 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59295748
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Susi het volgende:
'Marco ga nou niet op die bal zitten, dan wordt het een ei.'

'Marco, doe nou niet !'

Schitterend

-O_
idd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59298030
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ErikT het volgende:

[..]

Een extreem slecht WK? Je bent na de eerste twee wedstrijden al geplaatst voor de volgende ronde in de groep en daarna wordt je in een coinflip uitgeschakeld tegen Portugal omdat er een debiele scheids en allerlei opgefokte spelers op het veld te staan... Met bovendien niet te vergeten dat Cocu op de lat schoot en Kuijt nog alleen op de keeper af ging.

Wat een bullshit !
pi_59298190
Geloof mij er gaat geen enkele PSV'er toegeven dat Van Basten het goed gedaan heeft hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59298853
ZOOO!
Ik denk dat ik hier wel een klein beetje recht van spreken heb.

pi_59298899
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was niets mis met het WK.
Je werd uitgeschakeld door een land dat beter was.
Met 7 punten door in de groep des doods was inderdaad niet zo slecht. Van Portugal hadden we ook kunnen winnen, maar wij hadden niet echt het geluk aan onze zijde. Verder kon je dat natuurlijk niet echt een wedstrijd noemen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:26:37 #218
30220 Barca
pi_59298949
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Met 7 punten door in de groep des doods was inderdaad niet zo slecht. Van Portugal hadden we ook kunnen winnen, maar wij hadden niet echt het geluk aan onze zijde. Verder kon je dat natuurlijk niet echt een wedstrijd noemen.
Geen geluk? Positieve resultaten dwing je af. Dát hebben we niet gedaan. Zoals zo vaak. Zoals we zo vaak stranden in de kwart- of halve finale.
pi_59299012
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Geen geluk? Positieve resultaten dwing je af. Dát hebben we niet gedaan. Zoals zo vaak. Zoals we zo vaak stranden in de kwart- of halve finale.
Kuijt één op één met de keeper, Cocu op de lat. Gewoon even uit mijn hoofd, maar je kunt het Van Basten natuurlijk niet kwalijk nemen dat die ballen er niet in gaan.
pi_59299186
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef _Mike_ het volgende:
Geloof mij er gaat geen enkele PSV'er toegeven dat Van Basten het goed gedaan heeft hoor
Jawel hoor, hij heeft mij positief verrast maandag en ik hoop van harte dat dat de rest van het toernooi ook gebeurt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:37:53 #221
30220 Barca
pi_59299223
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kuijt één op één met de keeper, Cocu op de lat. Gewoon even uit mijn hoofd, maar je kunt het Van Basten natuurlijk niet kwalijk nemen dat die ballen er niet in gaan.
Nee, maar je kan het Van Basten wel kwalijk nemen dat de voorbereiding niet goed is.

Verder hadden we geen uitgespeelde kansen. En was het vanaf het begin duidelijk dat we niet zouden winnen. Je zag meteen dat de Portugezen scherper waren. Sluwer ook. Maar ja, da's dan niet eerlijk hè? Da's onsportief en moeten sommigen gaan janken dat Portugezen niet deugen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:41:44 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59299318
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee, maar je kan het Van Basten wel kwalijk nemen dat de voorbereiding niet goed is.

Verder hadden we geen uitgespeelde kansen. En was het vanaf het begin duidelijk dat we niet zouden winnen. Je zag meteen dat de Portugezen scherper waren. Sluwer ook. Maar ja, da's dan niet eerlijk hè? Da's onsportief en moeten sommigen gaan janken dat Portugezen niet deugen.
Dat is niet zo gek aangezien Portugal op dat moment ook een beter elftal had.
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen het WK een flop vonden. Gelijk tegen Argentinie en winnen van Servie en Ivoorkust om vervolgens uitgeschakeld te worden door een beter elftal.
Waar is het slechte?
-
pi_59299437
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Kuijt één op één met de keeper, die had gewoon moet zitten en dat is een 100% kans. Verder, hoeveel uitgespeelde kansen heeft Portugal die wedstrijd gehad?

En wat Daggla ook al zegt, het is geen schande om door Portugal uitgeschakeld te worden.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:05:52 #224
30220 Barca
pi_59299909
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kuijt één op één met de keeper, die had gewoon moet zitten en dat is een 100% kans. Verder, hoeveel uitgespeelde kansen heeft Portugal die wedstrijd gehad?

En wat Daggla ook al zegt, het is geen schande om door Portugal uitgeschakeld te worden.
Ik zeg niet dat het geen 100% kans is. En inderdaad die moet je benutten. Het is zo vaak zo dat we dat niet doen (en daarom steeds de hoofdprijs niet pakken).

Portugal had nauwelijks meer kansen maar ze straalden veel meer uit dat zij gingen winnen.

Geen schande? Weet je: het gaat in sport maar om 1 ding en dat is kampioen worden. Geen kampioen= falen!
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:06:58 #225
30220 Barca
pi_59299928
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek aangezien Portugal op dat moment ook een beter elftal had.
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen het WK een flop vonden. Gelijk tegen Argentinie en winnen van Servie en Ivoorkust om vervolgens uitgeschakeld te worden door een beter elftal.
Waar is het slechte?
Het toernooi niet serieus nemen, te weinig kansen afdwingen en ... de titel niet pakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')