"ons kutvolkje" ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan hypocriet gezeik waar ons kutvolkje bekend om staat.
Italie is geen wereldtop, nu het geld op is. Bovendien, Nederland wint er van. Eerst Roemenie verslaan, dan kun je zien waar we staan. Van Basten is gister zonder Robben in de ploeg, en Boulahrouz in een uitblinkende rol, te kakken gezet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wees blij dat we met een volledig nieuw Oranje toch nog mee kunnen draaien in de wereldtop, en er zit nog zoveel meer potentie in. En Foppe heeft laten zien dat de volgende generatie er ook aan zit te komen
Ja, met dat irritante hypocriete gedrag.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Tennessee het volgende:
oh ja, en waar waren jullie trouwens allemaal de laatste twee jaar? Na de laatste wereldoorlog had ook ineens iedereen in het verzet gezeten geloof ik....
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, met dat irritante hypocriete gedrag.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja omdat Nederland van ze wint is het ineens geen wereldtopquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Italie is geen wereldtop, nu het geld op is. Bovendien, Nederland wint er van. Eerst Roemenie verslaan, dan kun je zien waar we staan. Van Basten is gister zonder Robben in de ploeg, en Boulahrouz in een uitblinkende rol, te kakken gezet.
Een masterplan dat een WK gebruikt als training voor een EKquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef IQM het volgende:
Ik heb altijd achter Van Basten gestaan. Die kerel stond al drie jaar lang klaar met een masterplan.
't Is nu genieten geblazen.
Was niets mis met het WK.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een masterplan dat een WK gebruikt als training voor een EKHoud toch op.
Het blijft een kutverhaal. Ook als Oranje dit EK wint. Dan nog heeft Oranje 2 jaar geleden onder Van Basten een extreem slecht WK gespeeld.
Het gaat pas lekker met Oranje sinds Van Basten onder druk van al het gezeik overstag is gegaan en naar zijn selectie geluisterd heeft. Al het gezeik was dus wel degelijk nodig.
Als Nederlanders makke schaapjes waren speelden we nu nog 4-3-3 met Sneijder in de punt naar achter.
Ik ben overigens blij verrast met Van Basten tot nu toe dit toernooi. Hij deed precies de wissels die ik wilde
iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Susi het volgende:
'Marco ga nou niet op die bal zitten, dan wordt het een ei.'
'Marco, doe nou niet !'
Schitterend
-O_
Een extreem slecht WK? Je bent na de eerste twee wedstrijden al geplaatst voor de volgende ronde in de groep en daarna wordt je in een coinflip uitgeschakeld tegen Portugal omdat er een debiele scheids en allerlei opgefokte spelers op het veld te staan... Met bovendien niet te vergeten dat Cocu op de lat schoot en Kuijt nog alleen op de keeper af ging.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een masterplan dat een WK gebruikt als training voor een EKHoud toch op.
Het blijft een kutverhaal. Ook als Oranje dit EK wint. Dan nog heeft Oranje 2 jaar geleden onder Van Basten een extreem slecht WK gespeeld.
Met 7 punten door in de groep des doods was inderdaad niet zo slecht. Van Portugal hadden we ook kunnen winnen, maar wij hadden niet echt het geluk aan onze zijde. Verder kon je dat natuurlijk niet echt een wedstrijd noemen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was niets mis met het WK.
Je werd uitgeschakeld door een land dat beter was.
Geen geluk? Positieve resultaten dwing je af. Dát hebben we niet gedaan. Zoals zo vaak. Zoals we zo vaak stranden in de kwart- of halve finale.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met 7 punten door in de groep des doods was inderdaad niet zo slecht. Van Portugal hadden we ook kunnen winnen, maar wij hadden niet echt het geluk aan onze zijde. Verder kon je dat natuurlijk niet echt een wedstrijd noemen.
Kuijt één op één met de keeper, Cocu op de lat. Gewoon even uit mijn hoofd, maar je kunt het Van Basten natuurlijk niet kwalijk nemen dat die ballen er niet in gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Geen geluk? Positieve resultaten dwing je af. Dát hebben we niet gedaan. Zoals zo vaak. Zoals we zo vaak stranden in de kwart- of halve finale.
Jawel hoor, hij heeft mij positief verrast maandag en ik hoop van harte dat dat de rest van het toernooi ook gebeurt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef _Mike_ het volgende:
Geloof mij er gaat geen enkele PSV'er toegeven dat Van Basten het goed gedaan heeft hoor
Nee, maar je kan het Van Basten wel kwalijk nemen dat de voorbereiding niet goed is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kuijt één op één met de keeper, Cocu op de lat. Gewoon even uit mijn hoofd, maar je kunt het Van Basten natuurlijk niet kwalijk nemen dat die ballen er niet in gaan.
Dat is niet zo gek aangezien Portugal op dat moment ook een beter elftal had.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het Van Basten wel kwalijk nemen dat de voorbereiding niet goed is.
Verder hadden we geen uitgespeelde kansen. En was het vanaf het begin duidelijk dat we niet zouden winnen. Je zag meteen dat de Portugezen scherper waren. Sluwer ook. Maar ja, da's dan niet eerlijk hè? Da's onsportief en moeten sommigen gaan janken dat Portugezen niet deugen.
Kuijt één op één met de keeper, die had gewoon moet zitten en dat is een 100% kans. Verder, hoeveel uitgespeelde kansen heeft Portugal die wedstrijd gehad?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het Van Basten wel kwalijk nemen dat de voorbereiding niet goed is.
Verder hadden we geen uitgespeelde kansen. En was het vanaf het begin duidelijk dat we niet zouden winnen. Je zag meteen dat de Portugezen scherper waren. Sluwer ook. Maar ja, da's dan niet eerlijk hè? Da's onsportief en moeten sommigen gaan janken dat Portugezen niet deugen.
Ik zeg niet dat het geen 100% kans is. En inderdaad die moet je benutten. Het is zo vaak zo dat we dat niet doen (en daarom steeds de hoofdprijs niet pakken).quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kuijt één op één met de keeper, die had gewoon moet zitten en dat is een 100% kans. Verder, hoeveel uitgespeelde kansen heeft Portugal die wedstrijd gehad?
En wat Daggla ook al zegt, het is geen schande om door Portugal uitgeschakeld te worden.
Het toernooi niet serieus nemen, te weinig kansen afdwingen en ... de titel niet pakken!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek aangezien Portugal op dat moment ook een beter elftal had.
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen het WK een flop vonden. Gelijk tegen Argentinie en winnen van Servie en Ivoorkust om vervolgens uitgeschakeld te worden door een beter elftal.
Waar is het slechte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |