Pizzeria!?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Hoe was het gister in de pizzeria?

Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, ik heb er wel respect voor dat je je hier nog durft te vertonen vandaag

quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Tennessee het volgende:
oh ja, en waar waren jullie trouwens allemaal de laatste twee jaar? Na de laatste wereldoorlog had ook ineens iedereen in het verzet gezeten geloof ik....
 !!
 !!

Ja hoor, prima! En jij?quote:

Maar Boulahrouz was wel de verdediger waarvoor de Italianen bang waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik vind dat oranje slecht speelde tot gisteren. Bassie komt op mijn altijd gerprikkeld en arrogant over als hij bekritiseert wordt.
In hoeverre het zijn verdienste is dat de ploeg nu wel goed speelt ...
hij gebruikt nu een paar goede spelers die eerder niet speelden (De Jong, Engelaar). Boulahrouz speelde behalve het wk in het verleden weinig. Dat helpt enorm.

Bedoelde je dat. Daar vroeg ik herhaaldelijk naar maar je gaf geen uitleg. Dacht op een bepaald moment dat dit etnisch bedoeld was. En dan reageer ik niet. Ik denk niet in wij (zwart) en zij (wit).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom er ook in de buurt.
Radicaal veranderd na het WK 2006, tot die tijd stelde ik me (te) kruiperig op tegen Marco van Basten.
En ja, Barca lijkt inderdaad extremistisch. Ik heb hem al duizend keer gevraagd of zijn beslissingen niet te zwart-wit waren.

Eerder een voetbalhater! Ik ben een basketballliefhebber.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef monco13 het volgende:
oh, misschien is hij gewoon geen voetbal liefhebber?

Ja, ik ben de beroerdste niet. Ben ook niet anti-oranje maar wel anti Van Basten. Dat is door de winst op Italië ook niet veranderd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
M0NTANA was al een beetje bijgedraaid hoor.Barca is in zijn kruistocht een beetje doorgeschoten maar heeft zijn nickname ook oranje geverfd.

Geen idee wat de Italianen gedaan hebben. Khalid is gewoon een fantastische verdediger. Hij heeft acties als tegen Ronaldo niet nodig maar mooi vind ik dat soort acties wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar Boulahrouz was wel de verdediger waarvoor de Italianen bang waren.
Ze hebben zeker teveel naar de wedstrijd Nederland-Portugal, WK 2006, gekeken.

Wat een stronthoop aan hyporcriet gelul zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik vind dat oranje slecht speelde tot gisteren. Bassie komt op mijn altijd gerprikkeld en arrogant over als hij bekritiseert wordt.
In hoeverre het zijn verdienste is dat de ploeg nu wel goed speelt ...
 Als we slecht, of in ieder geval niet "attractief", spelen worden er 36 anti Van Basten topics aangemaakt, maar al spelen we Italië van de grasmat dan komt het weer door de spelers die er zin in hadden
 Als we slecht, of in ieder geval niet "attractief", spelen worden er 36 anti Van Basten topics aangemaakt, maar al spelen we Italië van de grasmat dan komt het weer door de spelers die er zin in hadden  

De speelwijze is op voorspraak van de spelers veranderd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Hankster het volgende:
[..]
Wat een stronthoop aan hyporcriet gelul zegAls we slecht, of in ieder geval niet "attractief", spelen worden er 36 anti Van Basten topics aangemaakt, maar al spelen we Italië van de grasmat dan komt het weer door de spelers die er zin in hadden

Ok. HAHA!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef Barca het volgende:
Maar ... hier ben ik dan. Nou, lach me allemaal maar even uit. (Leuk dat velen mijn provocaties zo serieus nemen.) Vanavond wordt er weer gespeeld.

Lekker arrogant.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Barca het volgende:
Alles minder dan een kampioenschap is falen!

Spijker op de kop!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Hankster het volgende:
[..]
Wat een stronthoop aan hyporcriet gelul zegAls we slecht, of in ieder geval niet "attractief", spelen worden er 36 anti Van Basten topics aangemaakt, maar al spelen we Italië van de grasmat dan komt het weer door de spelers die er zin in hadden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |