Waar waren de Nederlandse arbiters... kwamen niet in de uitzending. Er moest geleuterd met Cruijff tot in den einde.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk pik. 4 man zeggen het en voor alle 4 heb je een tegenargument.
Nu begrijp ik waarom men je nauwelijks nog serieus neemt in het psv topic, Wat een grap.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef okee6 het volgende:
Het is dik over elven, Van Gelder rekt zijn interview, mogen die spelers niet eens richting bus, naar bed? Wat een suffe opstelling. Van Basten heeft geen regie op dit EK, blijkt wel weer.
Is natuurlijk ook omdat Nederland voordeel had, dan is dat van geen belang.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waar waren de Nederlandse arbiters... kwamen niet in de uitzending. Er moest geleuterd met Cruijff tot in den einde.
Ik moest ook even een kloonscan doen om zeker te weten dat 'ie het niet is.quote:
Kloonscanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moest ook even een kloonscan doen om zeker te weten dat 'ie het niet is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moest ook even een kloonscan doen om zeker te weten dat 'ie het niet is.
Die is te laf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Barca kom je nog? Daggla heeft een appeltje met je te schillen.
[ afbeelding ]
Je moet het maar kunnen, beter trouwens dan zo'n topic openen. Maar da's maar een meningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Zelfde manier van redeneren en naar autistisme neigende antwoorden.
Had zomaar gekund.
truequote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef 1shot1kill het volgende:
Vergeet niet de mensen die vonden dat Boularouz niet als vervanger had moeten komen omdat ie zo weinig gespeeld heeft.
Ach, als ik Oranjefan was geweest had je post misschien nog indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen, beter trouwens dan zo'n topic openen. Maar da's maar een mening
Jij bent inderdaad een behoorlijke droeftoeter...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Basten heeft in de afgelopen jaren gewoon erg pover gepresteerd. Is dat dan allemaal opeens niet gebeurd omdat je nu een helft goed voetbal speelt?![]()
Al worden ze kampioen door elke wedstrijd met 5-0 te winnen, dan nog heeft Van Basten het slecht gedaan de voorgaande jaren.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barca? Waar zit je nu dan met die irritante kankerbek van je?.
Check m'n postgeschiedenisquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pronken met kennis na de feiten, daaraan herken je helden.
Spot is niet met autisme.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Zelfde manier van redeneren en naar autistisme neigende antwoorden.
Had zomaar gekund.
Blijf de feiten maar verdoezelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een behoorlijke droeftoeter...
Argumenten zijn welkom hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een behoorlijke droeftoeter...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond dat tegen Italie en Frankrijk de punten gepakt moesten worden, Oranje is half op weg. Van Basten stuurde Boulahrouz zelf eerst weg en liet Robben juist spelen. Nu bracht dat uitkomst. Moet ik dan na vanavond ineens Van Basten-fan worden? Ik zal gewoon sceptisch blijven.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, als ik Oranjefan was geweest had je post misschien nog indruk gemaakt.
Nu is het gewoon leuk voor iedereen die zo'n grote bek had om met de neus in eigen plas geduwd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |