dat is een feit, je moet coach worden!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kom maar met de feiten, kan ik net als Van Basten m'n ego strelen

Jij snapt er weer niks van hè? Beter zijn hoeft niet te beteken dat je de tegenstander overklast.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt echt problemen met begrijpend lezen he? Ik zeg toch dat het bij twee gelijkwaardige ploegen doorslaggevend is, maar niet wanneer je een tegenstander weet te overklassen? Dat is echter niet een reeele verwachting tegen andere topteams. Het lukt af en toe, maar vaak zullen dat soort wedstrjiden toch vrij goed in evenwicht zijn.

quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
En weer actueel.
VAN BASTEN IS EEN HELD..
 .
. 

idd, maarja velen zullen nu hetzelfde zeggen terwijl ze weken geleden iets anders vertelden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
En weer actueel.
VAN BASTEN IS EEN HELD..
 .
 .

Ja, en als ze verliezen is Van Basten de schuldigequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
De voorhoede + Edje zijn helden.
 .
.

Ik was altijd al pro-Van Basten, dus mij zal je niet van hypocritie kunnen betichtenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
idd, maarja velen zullen nu hetzelfde zeggen terwijl ze weken geleden iets anders vertelden.
Vieze kneuzen.
 .
.

dansje met dr daggla....
 dansje met dr daggla.... 

!
!

Derksen en 80% van Fok.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Tennessee het volgende:

dansje met dr daggla....
Marco bedankt, marco bedankt, marco marco marco bedankt!!!!!!!!!!!

OOOOOOOOOOOOOOOOOO wat zijn die Derksens stil, ooooooooooooooo wat wijn die derksens stil
 .
.

quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou het topic overtuigender vinden indien Van Basten niet altijd zo verrast keek na elke goede aanval/prestatie.
 .
.

.
. .
. 

Ja dat dus... en hoequote:

En wie stelt de spelers op en geeft ze opdrachten? de paashaas?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
De voorhoede + Edje zijn helden.

Mijn beste Dr.Daggla, mocht je het niet weten, ik ben een Belg. Ik heb niet eens een mening over Van Basten en zijn coaching en heb dan ook nooit iets over hem (of zijn keuzes) gepost.quote:
 is dus onterecht. Ik eis een rechtzetting!
 is dus onterecht. Ik eis een rechtzetting!

Absoluut niet... deze 2 wedstrijden zal ik Marco altijd dankbaar voor zijn... ongeacht hoe het tournooi gaat verlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar je zal zien, nu vliegen we op een lullige manier eruit in de kwartfinale en alle van Basten haters staan weer op

Optiefen gloryhunterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef refused. het volgende:
Ja ik ben hypocriet, ja ik was anti van Basten en ja jullie mogen mij hier om uitlachen...
ondanks dat wil ik van Basten bedanken voor 2 van de mooiste NL elftal wedstrijden die ik OOIT gezien heb... ik ben weer trots op ons team

Mja, je kan niet ontkennen dat de twijfels onterecht waren.quote:

Omdat in een kwalificatie geen fuck uitmaakt of je met mooi voetbal 10-0 wint of 1-0 met lelijk voetbal? Realiseer dat nou een keer...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:15 schreef Knipoogje het volgende:
Ik wa minder en minder tevreden met van Basten. Dus hoe het nu komt dat ze na een kwalificatiereeks met kutvoetbal en matige resultaten tegen zwakke ploegjes ineens 7x scoren tegen de wk finalisten is mij een raadsel.

Het is de speelstijl die door de spelers is bedacht, dus ik vraag het me af. Ik heb het idee dat je de laatste periode van het NL elftal volledig op het conto van de spelers kunt schrijven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wie stelt de spelers op en geeft ze opdrachten? de paashaas?

Beste resultaten ooit van een bondscoachquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:22 schreef refused. het volgende:
[..]
Mja, je kan niet ontkennen dat de twijfels onterecht waren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |