SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Nou nou, is dat nu nodig nepgriek?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barca? Waar zit je nu dan met die irritante kankerbek van je?.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barca? Waar zit je nu dan met die irritante kankerbek van je?.
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Seam het volgende:![]()
Het Ek is nog niet voorbij, we hebben pas 45 minuten gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent zeker voor een club uit de hoofdstad...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen net helemaal over de zeik over de opstelling. Boo-fucking-hoo.
"Van Basten gaat ons voor schut zetten" Boo-fucking-hoo.
"Nederland gaat niets laten zien" Boo-fucking-hoo.
"Van Basten gaat het schip in tegen Italie en Frankrijk" Boo-fucking-hoo.
Nederland komt net bijna op 3-0 tegen de wereldkampioen met oogstrelend voetbal.
Nu jullie weer.
Right. Het eerste doelpunt was curieus, het tweede doelpunt maak je niet in elke wedstrijd. Als je echt rendement had gehaald stond het nu 3-0 en was het beslist. Alleen omdat het tegen Italie is, is 2-0 rust goed, maar gespeeld is het nog niet. Ondanks het overwicht.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Seam het volgende:![]()
Het Ek is nog niet voorbij, we hebben pas 45 minuten gespeeld.
PAOK komt uit Thessaloniki.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
jij bent zeker voor een club uit de hoofdstad...
Vraag ik me af of Van Basten egotripper Robben zich bewust blesseren liet. Nee dus! Tot zover heeft hij mazzel, en dat is niet voor het eerst. Zal wel klasse zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen net helemaal over de zeik over de opstelling. Boo-fucking-hoo.
"Van Basten gaat ons voor schut zetten" Boo-fucking-hoo.
"Nederland gaat niets laten zien" Boo-fucking-hoo.
"Van Basten gaat het schip in tegen Italie en Frankrijk" Boo-fucking-hoo.
Nederland komt net bijna op 3-0 tegen de wereldkampioen met oogstrelend voetbal.
Nu jullie weer.
Als we het EK winnen, dan ben ik echt een maand lang dronken.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Soul79 het volgende:
Loopt nog niet echt storm hier.
Koppig volk hoor die Nederlanders.
Worden gewoon Europees kampioen en nog zijn ze niet tevreden.
Pleur toch op. Zojuist is duidelijk gemaakt dat het GEEN buitenspel was. Een of andere Italiaanse slak liep nog bij de achterlijn.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pronken met kennis na de feiten, daaraan herken je helden.
Waar haal jij die gifjes steeds vandaan?quote:
Nee hoor. 1ste goal was gewoon een goal.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Right. Het eerste doelpunt was curieus, het tweede doelpunt maak je niet in elke wedstrijd. Als je echt rendement had gehaald stond het nu 3-0 en was het beslist. Alleen omdat het tegen Italie is, is 2-0 rust goed, maar gespeeld is het nog niet. Ondanks het overwicht.
Van diverse foraquote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar haal jij die gifjes steeds vandaan?
Het spel was niet goed, maar hij haalde de meeste punten van welke bondscoach dan ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Basten heeft in de afgelopen jaren gewoon erg pover gepresteerd. Is dat dan allemaal opeens niet gebeurd omdat je nu een helft goed voetbal speelt?![]()
Al worden ze kampioen door elke wedstrijd met 5-0 te winnen, dan nog heeft Van Basten het slecht gedaan de voorgaande jaren.
Hoezo, hij werd aangesteld met als doel succes boeken op het EK2008.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom we pas na 4 jaar voor het eerst tegen een tegenstander van formaat een helft goed spelen.
Punten tegen matige tegenstanders, spel was matig, en op het WK was het ook kut. Kritiek was dus gewoon terecht, ongeacht wat de prestaties tijdens dit EK zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het spel was niet goed, maar hij haalde de meeste punten van welke bondscoach dan ook.
Dus pover gepresteerd; nou nee. Pover gespeeld wel misschien.
WK was niet kut. Ze werden uitgeschakeld door een land dat simpelweg beter was.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Punten tegen matige tegenstanders, spel was matig, en op het WK was het ook kut. Kritiek was dus gewoon terecht, ongeacht wat de prestaties tijdens dit duel zijn.
En nu weer verder kijken
Desalniettemin weet een ware held zelf wel dat hij gelijk had, haalt hij daar voldoening uit en heeft hij daar geen flauw (en vooral voorspelbaar) topic voor nodig.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Van Basten snoert ze gewoon de bek. Klaar. Na wekenlang gekanker en geklaag overBassie opent Oranje met voetbal waar menig land jaloers op zou zijn.
Met een opstelling waar diezelfde huillies hem voor gek verklaarde.
Overigens zei ik voor de wedstrijd al dat het een uitstekende opstelling was. Dus na de feiten, nee.
Dit is gewoon even lekker na al dat negatieve gejank van de afgelopen weken.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Desalniettemin weet een ware held zelf wel dat hij gelijk had, haalt hij daar voldoening uit en heeft hij daar geen flauw (en vooral voorspelbaar) topic voor nodig.
in je sig zet.quote:Oranje? Het was niks, het is niks en het wordt nooit wat!
Ik word ook oud.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja.
Hij was heel vervelend.
Ik wist trouwens niet dat je zo moralistisch was.
Dat klopt, maar curieus. Toon eens de betreffende regel dat een anderhalve meter over de achterlijn liggende verdediger buitenspel opheft... en je hebt alsnog jouw punt. Of moeten we een Belgische UEFA-scheids maar niet serieus nemen?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor. 1ste goal was gewoon een goal.
Voor het einde van de wedstrijd/poule met een simpel eigen argument dit topic openen ..?quote:2de goal maak je niet elke wedstrijd. Wat is dat nou weer voor kansloos argument.?
Das geen antwoord pik, nu draai je het naar mij toe.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef okee6 het volgende:
Voor het einde van de wedstrijd/poule met een simpel eigen argument dit topic openen ..?
Als ik op voorhand had geweten dat ze zo weergaloos zouden voetballen dan had ik mn hele spaarrekening wel ingezet op een weddenschap.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:07 schreef VeX- het volgende:
Als je dit topic niet nu pas had gemaakt had je wellicht nog recht van spreken gehad.
Dat Engelaar mee is, is één goed ding. Dat Robben niet meespeelde een tweede. Verder functioneerde Kuijt goed. Denk niet dat Van Basten in het tweede geval geloofde, hij werd daartoe gedwongen. Zijn noodgreep betaalt uit, besides Italie kan beter. Kansen tellen.. en één wedstrijd maakt geen zomer.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi.
Vooralsnog houdt Van Basten z'n woord.
Op het EK2008 moet het goed zijn. Eerste stap is gezet.
De wereldkampioen vernederd met 3-0. Prachtig.
En nu allemaal mondjes dicht en respect tonen voor Van Basten.
Even curieus.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das geen antwoord pik, nu draai je het naar mij toe.
Ik vroeg aan jou wat voor kutargument dat was.
Oh en 3-0.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was absoluut buitenspel. Het hoofd van de Belgische scheidsrechterscommissie was daar héél duidelijk over in de rust hier op de Belgische TV. Dit is altijd en overal buitenspel en daar is zelfs geen discussie over. Of het opzettelijk was dat hij daar lag doet zelfs niks ter zake. Als hij daar ligt van een voorgaande fase zoals hier het geval is vervalt hij hoe dan ook. En is dit dus ALTIJD buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |