Een tijdje terug was er inderdaad een actie voor 50 euro heen en weer. Nu zijn er weer de normale prijzen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef dabadbass het volgende:
Een tijd geleden keek ik op de site van NS (hispeed.nl) en kon daar ver vooruit een ticket boeken naar Parijs (gewoon doordeweeks) dit ticket kostte 50EU voor een retour, vandaag probeerde ik het nogmaals maar het kwam allemaal rond de 80-90EU uit.
Weet iemand hoe je voor 50EU een retour ticket naar Parijs boekt (niet met de bus aub, dat is 8 uur op je krent zitten)
Ja, (vaak wel) maar er bestaat ook zoiets als te vroeg....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef cohen het volgende:
[..]
is het ook: 'hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper het is'?
Sorry , heb het veranderd... new york dus ;-)quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:25 schreef DutchTrain het volgende:
Waarvandaan wil je vertrekken en waar wil je naartoe in de VS
Heb je een postbank betaalpakket (kost 30 euro/jaar of gratis als loon gestort wordt)? Want de koersen die ik betaalde onderweg waren minder dan een halve cent minder dan de officiele wisselkoersen op xe.comquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:37 schreef hyperducky het volgende:
Weet je toevallig ook wat het extra kost als ik 1300 $ pin in de US bovenop de koers die ze aangeven op RTL 7.
Bank: Postbank of Fortis
Dus, zonder paket betaal ik ong 10 euro meer? (als ik in 1 x 1300 $ opneem).quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:07 schreef sanderr het volgende:
[..]
Heb je een postbank betaalpakket (kost 30 euro/jaar of gratis als loon gestort wordt)? Want de koersen die ik betaalde onderweg waren minder dan een halve cent minder dan de officiele wisselkoersen op xe.com
Als je geen betaalpakket hebt betaal je 2,25 euro transactiekosten en 0,8% opnamekosten. Als je dat wel hebt, valt die 2,25 euro weg. Ideaal voor veel kleine pintransacties.
Dat dacht ik al:)quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:38 schreef DutchTrain het volgende:
420 euro is een mooie prijs, zeker op zo'n korte termijn.
Via vluchtzoeker.nl kun je nog vanaf Antwerpen Centraal via Schiphol met KLM voor 450 euro.
Extra kosten zijn iets van 2 euro. De koers van xe.com of die in google (type als zoekopdracht in '1USD =' ) zit, klopt vaak wel met de koers die de postbank aanhoudt
Ja, zo ongeveer. Ik weet alleen niet of je in de VS ook ineens $1300 op kunt nemen. Je kunt in NL ook vaak maar 750 of 500 euro per transactie opnemen. Reken dat om naar dollars, en je komt met 750 euro op ongeveer $1000 uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:13 schreef hyperducky het volgende:
Dus, zonder paket betaal ik ong 10 euro meer? (als ik in 1 x 1300 $ opneem).
je kunt beginnen met wat locale vliegmaatschappijen, of kijken welke maatschappijen op de verschillende luchthavens vliegen, zoals bijvoorbeeld van/naar Belize. Belize is BZE en Managua is MGA.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:33 schreef renzell het volgende:
Iemand tips om goedkoop van Belize city naar Managua te reizen toevallig? Ik weet niet zo goed waar te beginnen met zoeken. Misschien heeft er iemand ervaring in die regio. Zo ja, dan hoor ik het graag! Uitvogelen doe ik zelf wel.Bedankt alvast!
Volgens mij gaat er ook een klein kind mee (of niet Renzell, omdat je het de hele tijd over 3 personen hebt?), en dan is het niet echt prettig om 20 uur in een bus te moeten zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:50 schreef sanderr het volgende:
Ik weet niet hoe het met de overland-routes zit, maar in bijvoorbeeld Peru of Ecuador kun je heel goedkoop met de bus reizen. Reken daar op ongeveer $1 per uur. Dan zit je wel in de lokale bus, dus niet te lange reizen maken (max 8 uur per dag), want de ruimte is beperkt bij de knieen.
De prijzen die ik op taca.com zag waren zelfs over de $500 per persoon, per enkeltje. Dus het is misschien een idee om overland te gaan, maar dan kan dus het reizen an sich het avontuur al zijn. Nog een tip: leer een beetje Spaans. Ten eerste is het leuk om wat te kunnen kletsen met lokale mensen en ten tweede maakt het het reizen een heel stuk makkelijker.
Nee, als je naar Weeze station wil, moet je eerst vanuit Venlo of Arnhem naar Duisburg en dan weer terug. Er rijden wel bussen in de grensstreek, maar ook dat is niet echt een oplossing.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:27 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kom je het goedkoopst van Airport Weeze naar bv. Amsterdam? Afgezien van de bus die 32 euro kost pér enkele reis...
Weet iemand wat de kosten & mogelijkheden zijn vanaf Weeze station naar een Nederlands station, kon er op bahn.de niet echt wijs uit worden...
Je kan met een interrail kaart naar Polen of Roemenië en dan verder met de trein. Zul je even moeten plannen op www.bahn.de.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef Hankster het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met het vinden van een goedkope reis naar Kharkov (Oekraïne). Ik wil daar het liefst 's avonds 11 september, of anders 's morgens op 12 september, aankomen. Lastige is wel dat ik niet eerder dan 's morgens 10 september kan vertrekken... Ik had al wel gekeken naar een vliegticket, maar dat gaat toch al snel naar de 900/1000 euroTrein, bus, vliegtuig, het maakt mij opzich vrij weinig uit.
Dus, heeft iemand een suggestie wat een beetje goede manier is om daar te komen en waar ik dan het beste kan kijken/boeken voor een lage prijs?
quote:Via vluchtzoeker.nl kun je nog vanaf Antwerpen Centraal via Schiphol met KLM voor 450 euro.
Extra kosten zijn iets van 2 euro. De koers van xe.com of die in google (type als zoekopdracht in '1USD =' ) zit, klopt vaak wel met de koers die de postbank aanhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |