quote:Op maandag 1 september 2008 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Ten Napel item bij de wereld draait door!!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=854&md5=0c7f6a6e4e6fb07264bab0696d343032&sq=de+wereld+draait+door
klasbak
quote:De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006).
Thanksquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
daar staat het hele item volgens mij
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Filmpje is wegquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oke kut maar wel kickwaardig, het blijft de dekselse klasbak... die Evertquote:Als Evert ten Napel een verslag doet gaat dat zo:
"Dennis Bergkamp in het bezit van de bal, zijn vader was loodgieter" en dan iets van "zijn tante lustte geen andijvie"
Sorry maar dat vind ik een kloteverslag
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik ook, m'n broertje en ik keken wel wedstrijden gewoon om zijn commentaar
Ik zei eerst ook altijd voor de lol: Goeie genade, deksele klasbak die je bent of iets in die trant tegen m'n vriendin
Gewoon om haar te irriteren. Haar reactie was ook altijd: Flikker op met die kut Evert van je
Zo grappig vond ik dat ook weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, net bij De wereld draait door een gast met een Evert imitatie:
[..]
Oke kut maar wel kickwaardig, het blijft de dekselse klasbak... die Evert
Als Evert naar Eredivise Live gaat neem ik een abonnement! Sport1 idem dito!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef The_Verve het volgende:
Dit is toch zijn laatste seizoen bij de NOS? Misschien kan hij net als Theo Reitsma één wedstrijd per week bij Eredivisie Live gaan doen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef BonJovi het volgende:
DIE GATTUSO UIT ZUID ITALIE UIT CALABRIE DAAR IS HET NIET MAKKELIJK DAAR LEREN ZE PAS VECHTEN WAT EEN WINNAAR.WHAHAH SCHITTEREND HOE HIJ DE SCHEIDS AANKEEK HIJ WILT ZELFS WINNEN BIJ GANZEBOORDEN MAAR HIJ STAAT ER ALWEER HOOR HOHO WAT EEN TEAMSPELER EEN WINNAAR. NIET ALLEEN VOOR AC MILAN MAAR OOK VOOR DE NATIONALE PLOEG VAN ITALIE. OWH KAKA WAT IS HIJ TOCH EEN STYLIST, BREUER ZAL VANAVOND NACHTMERRIES KRIJGEN.HIJ IS ZO SNEL AAN DE BAL EN DAAR GAAT HIJ WEER KAKA, EN INZAGHI MOET GEEN VRIJE TRAP VRAGEN HIJ MOET BLIJ ZIJN DAT HIJ NOG SPEELT. NEE SCHEIDS GEEF HEM MAAR GEEN VRIJE TRAP, MAAR HOHO DAAR IS HIJ ALWEER WAT EEN SUPERSITS WAT EEN KILLER INSTINCT ALS ROMARIO.
quote:"het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar en omstreken"
Bij de NOSquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Longmen het volgende:
Leo Driessen had een evert quote:
[..]
![]()
Waar IS evert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |