Die samenvatting van de wedstrijd Ned - Fra die in elk reclameblok wel een keer voorbij komt. Met dat kekke muziekje eronder, Just for Tonight of zo.quote:
Ik zag hem daarstraks ook weer. Stikte bijna in mn ontbijt na wederom die SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGE. Is dat filmpje misschien ook terug te vinden op internet?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef Rikketik het volgende:
Evert in dat Samen voor Oranje-filmpje.Valt pas op hoe erg hij uit zijn dak gaat.
Niet helemaal dezelfde, maar lijkt er wel op (en SJONGEJONGEJONGE komt er in voorquote:Op zondag 15 juni 2008 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zag hem daarstraks ook weer. Stikte bijna in mn ontbijt na wederom die SJOOONGEJOOONGEJOOONGEJOOONGE. Is dat filmpje misschien ook terug te vinden op internet?
Dat boek van hem heb ikquote:Evert ten Napel
Geboren op: 24-03-1944
Functie: Verslaggever/Commentator
In dienst sinds: 1982
Favoriete sport: Voetbal.
Mooiste sportmoment: De winst van Evert van Benthem in de Elfstedentocht van 1985.
Leukste sporter: Zeljko Petrovic. Ik heb met hem altijd prachtige gesprekken, omdat hij zegt wat hij denkt.
Grootste blunder: Daar moet ik nog lang over nadenken…
Onhebbelijkheden: Nogal doordrammerig en als voetballer buitengewoon gemeen.
Wat maakt je kwaad: Oneerlijkheid en als mensen achter de rug om kletsen.
Sportboek: ‘Bijgeloof in de sport’, dat ik zelf geschreven heb en het Engelse voetbaljaarboek.
Onmisbaar tijdschrift: Voetbal International en dan vooral de feiten.
Wie of wat heeft de meeste invloed gehad op je carričre: Herman Kuiphof, mijn grote voorbeeld.
Opzich wel heel vet om zo'n bordje te hebben, alleen kan je dat echt niet maken...quote:In zijn geboorteplaats Klazienaveen bevindt zich een "Evert ten Napelflat" en een "Evert ten Napelstraat". Deze zijn echter niet naar hem zelf genoemd, maar naar zijn grootvader die zich tijdens de Tweede Wereldoorlog verdienstelijk maakte in het verzet.
Verzameling EK 2008 Quote'squote:EURO 2008
Evra, ook een kanjer van een verdediger hoor. (Tijdens Frankrijk - Roemenie, 9 juni 2008 EK)
Het is maar een heel klein brandje, daar hoeft de brandweer niet voor uit te rukken. (Frankrijk - Roemenie, 9 juni 2008 EK)
Een soort strafcorner, met of zonder variant. Hebben de Turken een Taeke Taekema? Eens kijken! (Zwitserland - Turkije 11 juni 2008 EK)
50 meter vrije slag daar! Met Tuncay op kop! (Idem, door een dekselse regenbui staat het veld blank)
Het zwaard wordt geslepen daar aan de Bosporus (Idem, Turkije staat 1-0 achter)
Dit is meer iets voor Pieter van de Hoogeband om zijn zwempak uit te proberen (Idem)
Ha, de tulband. Die hebben we dit toernooi nog niet gezien (tijdens turkije-zwitserland, speler heeft een hoofdwond.)
Niet mekkeren tegen de scheidsrechter. Dat mag niet. Dat weet je zelf ook wel (tijdens turkije-zwitserland)
Heeft Altintop misschien op een amateur toneelclubje gezeten? Wel een slecht clubje zo te zien (Alitintop stelt zich aan)
Hij is de regisseur van deze operette. De operette van Bern (tijdens Nederland-Frankrijk)
Die kleine, dekselse Dirk Kuyt (idem) (Die gast is 1,84 lang)
Die bal slaat in als een raket, als een tomahawk, een kruisraket (idem)
Een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van de bondscoach, maar Kuyt knokte terug, zoals het een visserszoon uit Katwijk betaamt.
Robin van Persie, de Nederlandse Kuifje
Anelka, de Franse reus
C'est passé voor de Fransen!
Cech, Petr Cech, Klasbak![]()
De beer is los in Genčve! (Tijdens Tsjechië-Turkije)
Ze zijn geharkt, ze zijn geslepen, ze zijn door de wol geverfd, de verdedigers van Tsjechië. (Tijdens Tsjechië-Turkije)
Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig (na de 2-2 van Turkije)
Ha, dan hebben we twee tulbanden (idem)
het wonder van Geneve (idem)
Respect man!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb 'm gisteren gesproken, aardige gast [ afbeelding ]
Heeft ie nog cliche's uitgebraakt tijdens het gesprek?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Goeie genade!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:41 schreef Han-Pekel het volgende:
leuk!! Evert doet de wedstrijd Ned - Nigeria op Ned 1:D
Hij moet alleen nog zijn Engels bijspijkeren dan hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:25 schreef VincentAdam het volgende:
Evert for President! Misschien kan Obama hem in dienst nemen als speechwriter...
..door de hitte!quote:
Kan ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij zei Snoeks: "Jou staat alles, Evert."
Inderdaad. Leuk voor Wikiquote. Iemand die het opneemt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef donroyco het volgende:
Dit zijn gouden tijden voor de uitspraken van Evert
Je kunt zo een boekje vol krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |