Al helpt dit wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nauwelijks, bijna..
De commentator heeft het al over 'de laatste keer dat Nederland won'. Je zou bijna vergeten dat er nog een uur gevoetbalt dient te worden..
In een zakje met apple logo erop, apart verkrijgbaar voor 2,50 euro.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 3G
[ afbeelding ]
Now with free paperclip.
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.quote:
Ja hier. In US niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.
True, maar dat was de vorige ook al. Niet dat iemand dat hier ook deed, maar goed. We moeten maar zien of dat nog mogelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.
De SIM ejector tool.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat zit er nou in die dozen van 14kg?
28 iPhonesquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat zit er nou in die dozen van 14kg?
Ik vermoed dat er wel een applicatie zal komen die dit doet, nu er een GPS-ontvanger in zit. Is ook handiger in het buitenland, dan heb je liever geen mobiel internet en ook geen Maps dus. Moeten ze alleen iets met maps-on-demand doen, niet dat je direct 1GB erop moet zetten.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Jarno het volgende:
Overigens is GPS pas echt GPS voor mij met gesproken of duidelijke tekstbased navigatie. Dat Google Maps is leuk, maar als je met 140 over de snelweg zoeft ga je niet even op Google Maps kijken welke afslag je ook alweer moest.
Als ik de demonstraties mag geloven kun je Google maps alleen gebruiken om hippe restaurants en starbucks stores te zoeken. Over de snelweg hoef je je niet druk te maken.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Jarno het volgende:
Overigens is GPS pas echt GPS voor mij met gesproken of duidelijke tekstbased navigatie. Dat Google Maps is leuk, maar als je met 140 over de snelweg zoeft ga je niet even op Google Maps kijken welke afslag je ook alweer moest.
Enige belangrijke verschil is, deze iPhone is gesubsidieerd, en dus is de losse prijs hoger dan die $299quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, maar dat was de vorige ook al. Niet dat iemand dat hier ook deed, maar goed. We moeten maar zien of dat nog mogelijk is.
Bah zo zonde is datquote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Verder is Apple weer heerlijk in de richting van de iPod gegaan: Je krijgt er geen dock meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |