de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te makenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.
Ja, echt waar.
Ik ben benieuwd naar de grip van de iPhone 3G op een warme zomerdag.
Ah, dat zei je al.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te maken![]()
Het is heel simpel, je kan er vanuit gaan dat er zat iphone bezitters graag willen upgraden naar een iphone 3G. Die zullen proberen hun oude te verkopen. Ergo, het aanbod neemt toe, de prijs neemt dus sowieso al af. En je bent natuurlijk wel erg stupide als je voor een tweedehands product MEER gaat betalen terwijl hij MINDER kan dan een nieuwe.
Het lijkt me simpele basis micro economie hoor. 2e hands iphones zullen sterk in prijs dalen.
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.
Maar goed wie wil er nou van zijn iPhone af
Bij mij werkt hij hoor?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draai jij de zandloper even om wil je?
Als wij ze zonder problemen (extra tax en shipping costs) uit de VS kunnen halen wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.
What's new, Italie speelt geen voetbal tegen Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Italianen blijven wel erg op hun eigen helft hangen trouwens...
dat riep ik in het vorige topic alquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef JoMo0 het volgende:
http://www.apple.com/nl/iphone/buy/
T mobile dus toch. Helaas.
Nauwelijks, bijna..quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op het moment van spelen stond hij nauwelijks buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |